Dienstag, 9. Dezember 2008

Οι δηλώσεις της Κυβέρνησης της πλάκας

Δεν θέλω να πω πολλά, αλλά ότι και να σηματοδοτούν αυτές οι αναταραχές, τα σπασίματα, οι φθορές, οι εμπρησμοί, οι αναλυσάρες των πρετεντεροχατζηνικοτράγκατριανταφυλοπουλου και βάλε
Ένα είναι σίγουρο:

Αυτή η κυβέρνηση είναι άχρηστη, τόσο άχρηστη που λέω ότι το κάνει επίτηδες για να μας σπάει τα νεύρα!

Αλλά και αυτός ο λαός, δηλαδή εμείς, είμαστε τόσο αλαλούμ που λες και το κάνουμε επίτηδες για να επιβεβαιώσουμε τη ρήση: Ο κάθε λαός έχει την κυβέρνηση που του αξίζει.
Άκου φίλε μου δικαιολογία αρχηγού κυβέρνησης:
Η αστυνομία δεν επενέβη στους βανδαλισμούς, γιατί η ανθρώπινη ζωή είναι πιο σοβαρή από την περιουσία.
Δηλαδή η αστυνομία υπάρχει μόνο για να δολοφονεί!
Ρε, μπας και βλέπουμε κανένα κακό όνειρο;;;;
Ρε μπας και δεν είναι αλήθεια όλα αυτά που συμβαίνουν;;
Ρε έχετε δει πιο περίεργες ιστορίες;
Ένας μπάτσος δολοφονεί στα καλά καθούμενα έναν 16άρη, κλωτσάει και κτυπάει βάναυσα μια γυναίκα και ύστερα όλοι οι μπάτσοι της Ελλάδας παρακολουθούν αδιάφορα 500 άντε 1500 νεαρούς που πετάνε πέτρες, καδρόνια, σπάνε τζαμαρίες τραπεζών και καταστημάτων, καίνε λεωφορεία και αυτοκίνητα και επιδίδονται σε διάφορες άλλες πράξεις που πολλές από αυτές δηλώνουν το αδιέξοδο αυτής της γενιάς των μηδέν προοπτικών, ενώ άλλες δεν δηλώνουν τίποτα.
Από την άλλη η μπατσαρία, έτσι για το παρόν στα γεγονότα ρίχνει σφαίρες στον αέρα και σε τακτά χρονικά διαστήματα ρίχνει δακρυγόνα και χημικά άλλα, προκειμένου να μολύνει δεόντως την ατμόσφαιρα και να τρομοκρατήσει όλους τους άλλους που δεν σπάνε ούτε βιτρίνες ούτε τράπεζες!

ψυχραιμία, η επανάσταση αργεί ακόμα!

Αλλά κυρίως, ας σωπάσουμε για λίγο μπροστά στον ανοικτό ακόμα τάφο του Αλέξη Γρηγορόπουλου, που όλες οι φωτιές απο τη μια άκρη της Ελλάδας στην άλλη, πίσω δεν θα τον φέρουν.

Οσο για τις διαδηλώσεις, σας περιμένω όλους, όταν ο δολοφόνος του Αλέξη Γρηγορόπουλου, ο Επαμεινώνδας Κορκωνέας αθωωθεί.

51 Kommentare:

  1. ΕΛΠΙΖΟΝΤΑΣ ΝΑ ΕΡΜΗΝΕΥΣΕΙΣ... ΣΩΣΤΑ,
    ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΜΟΥ! :)

    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

    AntwortenLöschen
  2. Πολύ φοβάμαι πως αυτή την αξιόλογη νεολαία που κατεβαίνει στους δρόμους, οι μεγαλύτεροι, οι "συστημικοί", οι βολεμένοι κατέχοντες, θα την μαγαρίσουν και θα την κάνουν σαν τα μούτρα τους! Και σε 15 - 20 χρόνια θα είναι αυτοί οι αγανακτισμένοι "νοικοκυραίοι"...

    AntwortenLöschen
  3. ...έτσι ακριβώς ange-ta μου...άς σωπάσουμε πιά για λίγο και άς κρατήσουμε ενός λεπτού σιγή που λέει και ο μικρός μου ανηψιός...για την τελευταία βέβαια πρόταση της ανάρτησής σου τι να πω...θα περιμένω και γω μαζί σου...αλλά νομίζω θα είναι επι ματαίω...Καλό σου βράδυ καλή μου...

    AntwortenLöschen
  4. αγγέλα τάμαθες;.
    η ζαρντινιέρα ήταν αθώα.
    δ

    AntwortenLöschen
  5. @ παντοτινος ταξιδευτης

    καλό βράδυ και σε σένα,
    για το χαμόγελό σου, πρέπει να βρω χρόνο να μελετήσω το στέκι σου, οπότε θα ερμηνεύσω και χαμόγελα και θυμούς.

    Τους παρακάτω τους ξέρω εδώ και κάμποσο καιρό και κάπου είμαστε σε συντονισμό, ακόμα και αν ή όταν διαφωνούμε

    @ zalmoxis

    κάποιος μας κατηγόρησε για παιδοκόλακες. Όμως ακόμα και αν δεν είναι έτσι, την ενηλικίωση τoυς τρέμω. Δες την γενιά του Πολυτεχνείου και κάγχασε….
    Ονόματα δεν λέμε, υπολείψεις δεν θίγουμε, αλλά αν μου βρεις έναν όρθιο στείλε μου σήμα.

    Γι αυτό λέω, ραντεβού στην αθώωση του Κορκονέα Επαμεινώνδα, ετών 37 και του Βασίλης Σαραλιώτης ετών 31
    Όσο για το μαγάρισμα το έχουν ήδη πράξει! Δυστυχώς, το σύστημα είναι ακόμα πολύ δυνατό και πολύ υγιές (η πολύ άρρωστο) για να σκιαχτεί με τα σπασίματα των τζαμαριών και το πλιάτσικο των επόμενων.

    Και να είσαι σίγουρος ότι σε 15 - 20 χρόνια θα είναι αυτοί οι αγανακτισμένοι "νοικοκυραίοι"...


    @ ntina

    Καλησπέρα καλή μου, εγω το έπραξα ήδη, Πέρασα από το στέκι σου και σιώπισα για ένα λεπτό.
    Μετά σου άφησα κάποια μηνύματα.

    @ quartier libre

    δεν προλάβαμε σήμερα να τα πούμε. Μόλις και πρόλαβα να σου πάρω μια δαγκωματιά από την τυρόπιττά σου.


    @ Anonymous

    Ε, να σου πω, ούτε γω τη πάω αυτή τη ξινή και την πολλαπλώς μπιλντεμπέργκισα.
    Αλλά δεν χρειάζεσαι να είσαι ούτε μάγος ούτε πυθία ούτε κάν βοηθός μάγου για να πεις ότι η Αθήνα βράζει και κάποια στιγμή θα ξεσπάσει.

    Η κ. Διαμαντοπούλου λέει αυτονόητα πράγματα, με ύφος σοφού.

    @ demetrat

    ωχ δεμετράτ, αυτό λέω. Αθώοι οι φονιάδες, οι βασανιστές, οι εγκληματίες οι κλέφτες, οι απατεώνες, οι ψεύτες.
    Κοίτα τι προφητικό ήταν το ποστ για την αθώωση των δολοφόνων του Carlo Guliani

    AntwortenLöschen
  6. Ακόμα μια φορά @ Ange-Ta
    επιβεβαιώνεις το αξιόπιστο
    πολιτικό σου αισθητήριο.

    Την καλημέρα μου

    AntwortenLöschen
  7. Eλπιζω αυτο το κυμα διαμαρτυριας μην καταληξει...σε ελληνικη "επανασταση της κατσαρολας"

    ειδικα τωρα που ζει (και βασιλευει) η παγκοσμια "οικονομικη κριση"...

    AntwortenLöschen
  8. Σκέφτομαι τις ημέρες του 1967, λίγο πριν την δικτατορία και δεν μπορώ να καταλάβω (ούτε να θυμηθώ) με ποια δικαιολογία έγινε το πραξικόπημα. Κοινωνική αναταραχή δεν υπήρχε. Μία απλή, απ' όσο θυμάμαι, πολιτική κρίση, η οποία διήρκεσε από τον Ιούλιο του 1965 μέχρι τον Φεβρουάριο του 1967. Είπαν οι συνταγματάρχες ότι ήλθαν να καταργήσουν την ... φαυλοκρατία. Ποια φαυλοκρατία; Μπορούσαν ποτέ να φανταστούν το σημερινό χάλι; Τις χρηματιστηριακές κομπίνες που έκαναν 34 τρισ. δρχ. να αλλάξουν χέρια μέσα σε 10 μήνες; Το όργιο που ακολούθησε απ' εκεί και μετά;
    Την σημερινή ακυβερνησία; Θυμάμαι κάτι ψευτοδιαμαρτυρίες με σύνθημα το "114", αλλά πού κουκουλοφόροι, πού αλλοδαποί πλιατσικολόγοι, πού να τολμήσεις να πλησιάσεις τον Άγνωστο Στρατιώτη; Είχαν ποτέ φανταστεί οι πραξικοπηματίες το λαθρεμπόριο ναρκωτικών και όπλων, την διακίνηση γυναικών, την προστασία σε μαγαζιά, την φτώχεια του 80% έναντι του υπερπλουτισμού του 20%; Ποιος είχε φανταστεί 10χρονα πιτσιρίκια στους δρόμους να πετούν πέτρες στα ΜΑΤ, καθοδηγούμενα από κουκουλοφόρους αλήτες, οι οποίοι τα χρησιμοποιούν σαν ασπίδα;

    Γιατί έγινε η δικτατορία το 1967; Ξέρει/θυμάται κανείς;

    AntwortenLöschen
  9. Κούγιας κυρίες και κύριοι, ο αθωωτής! Ήδη άρχισε να βγάζει ένοχο το θύμα...

    AntwortenLöschen
  10. @ που σε είδα, αναθάρρησα...

    AntwortenLöschen
  11. Ελληνική Δημοκρατία, 2008

    Ένα παιδί 15 χρονών πεθαίνει από σφαίρα ειδικού φρουρού στα Εξάρχεια.
    Τα Εξάρχεια που από γραφική συνοικία της Αθήνας, με την ανοχή της Ελληνικής Πολιτείας, έχουν καταντήσει φυλακή για τους απλούς ανθρώπους που έτυχε να ζουν εκεί, εκείνους που δεν αμφισβητούν το σύστημα με τον τρόπο που είδαμε τις τελευταίες μέρες.
    Ο θάνατος και το φέρετρο του άτυχου παιδιού γίνεται αυτομάτως γήπεδο για κάθε είδους παιχνίδια.
    Πρώτα απ' όλα, ο Αλέξης "δολοφονείται".
    Αυτόπτες μάρτυρες λένε ότι είδαν τον ειδικό φρουρό να πυροβολεί στο ψαχνό.
    Ο ειδικός φρουρός λέει ότι πυροβόλησε τρεις φορές στον αέρα για εκφοβισμό.
    Ο ένας συνήγορός του (Καπερνάρος) παραιτείται για "προσωπικούς λόγους" και ο έτερος (Σαλαβράκου), δηλώνει ότι από τη μελέτη της δικογραφίας διαπίστωσε ότι δεν μπορεί να υπερασπιστεί τον πελάτη του, ενώ από τον οικογενειακό κύκλο του ενός δικηγόρου αφήνεται να εννοηθεί ότι ασκήθηκαν πιέσεις και απειλές εναντίον του γιατί ανέλαβε την υπεράσπιση του "δολοφόνου".
    Ενώ ο Αλέξης σκοτώθηκε ή δολοφονήθηκε (η βαλλιστική έρευνα θα δείξει), ο ειδικός φρουρός "δολοφονείται" από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, τον Πρωθυπουργό, τους αρχηγούς των κομμάτων, τους δημοσιογράφους (κυρίως από αυτούς και κατά συρροήν), τους διαδηλωτές, τους κουκουλοφόρους, τους καταστροφείς, τους, τους...
    Κανείς δεν περιμένει τα αποτελέσματα της βαλλιστικής έρευνας και το αποτέλεσμα της δίκης, παραβιάζοντας όλοι, με τον πιο βίαιο, απολίτιστο και βάρβαρο τρόπο, το τεκμήριο της αθωότητας ενός κατηγορουμένου.
    Τον ειδικό φρουρό θα τον δικάσει το νόμιμο δικαστήριο της Ελληνικής Πολιτείας και όχι οι πολιτειακοί και πολιτικοί παράγοντες, ούτε οι δημοσιογράφοι, ούτε όλοι εκείνοι που παίζουν πολιτικά και ...άλλα παιχνίδια πάνω στο φέρετρο του νεκρού Αλέξη και πάνω στην πλάτη του ειδικού φρουρού.
    Αν όλοι οι παραπάνω που προτρέχουν, θέλουν να δικάσουν κάποιον, άς δικάσουν τους ίδιους τους εαυτούς τους. Τότε δεν θα παραβιάσουν κανένα τεκμήριο αθωότητας, γιατί αυτό στην ελληνική λέγεται αυτοκριτική.
    Οι πολιτειακοί και πολιτικοί παράγοντες (εκείνοι που προτρέχουν) άς δικάσουν τους εαυτούς τους, που δεν υπερασπίστηκαν τα εθνικά μας συμφέροντα και επέτρεψαν στην Τουρκία να αλωνίζει στο Αιγαίο και τη Θράκη, που διασπάθισαν τον εθνικό μας πλούτο, που κατέστρεψαν το ελληνικό περιβάλλον, που κατέστρεψαν την ελληνική παιδεία, που διαχειρίστηκαν με αδιαφάνεια και αναποτελεσματικά το δημόσιο χρήμα, που έκαναν την Ελλάδα πρώτη στη διαφθορά και τελευταία στην ανταγωνιστικότητα, που κατέστρεψαν την ελπίδα του συνταξιούχου, του απλού εργαζόμενου, του νεολαίου, που, που, που...
    Οι δημοσιογράφοι (εκείνοι που προτρέχουν) άς δικάσουν τους εαυτούς τους για τη χειρότερη τηλεόραση του κόσμου που οι ίδιοι δημιούργησαν, για τις μαύρες σακούλες με τα χρήματα που εξασφαλίζουν από εκβιασμούς που κάνουν "ασκώντας" δημοσιογραφία, για την "πλάτη" που κάνουν στους εργοδότες τους, που μετέτρεψαν το αγαθό της ενημέρωσης του Έλληνα πολίτη σε όπλο εκβιασμού για να παίρνουν "δουλειές" και να διασπαθίζουν το δημόσιο χρήμα, για το ότι κατήντησαν συνώνυμη του αγράμματος-αχρείος-εκβιαστής την έννοια δημοσιογράφος, έννοια που κατά το παρελθόν την υπηρέτησαν προσωπικότητες που άφησαν ιστορία με το πνευματικό τους περιεχόμενο και την εντιμότητά τους, για, για, για...
    Τέλος όλοι εμείς, δευτεραγωνιστές, τριταγωνιστές ή κομπάρσοι, προτρέχοντες και μη:
    -άς βγούμε από την ιδεολογική, πολιτική, κομματική, συμφεροντολογική και προσωπική μας φυλακή,
    -άς απελευθερωθούμε από τα όποια δεσμά με τα οποία μας αλυσόδεσε η ιστορία και η άδικη συμπεριφορά του ελληνικού κράτους,
    -άς δείξουμε έμπρακτα και ας διαλαλήσουμε τί κοινωνία θέλουμε σε εκείνους που καλώς ή κακώς ορίζουν της τύχες μας
    -άς απομονώσουμε τους πολιτικούς και κοινωνικούς προβοκάτορες,
    -άς τιμωρήσουμε με την ψήφο μας εκείνους τους φαύλους πολιτικούς που χρηματίζονται, εμπορευόμενοι την ελπίδα μας,
    -άς φράξουμε το δρόμο σε εκείνα τα ξένα συμφέροντα που επωφελούνται από το συναισθηματισμό και την εκρηκτικότητα του Έλληνα, για να προωθήσουν τα άθλια σχέδιά τους,
    -άς απαιτήσουμε με όποιον τρόπο θεωρούμε σωστό μια εκπαιδευμένη αστυνομία-τοποτηρητή της νομιμότητας, αρωγό και φίλο του πολίτη, αρωγό του ξένου και του μετανάστη που κατέφυγε στην Ελλάδα για να δει μια άσπρη μέρα (η Ελλάδα έχει φως για όλους) και σκληρό τιμωρό εκείνων που δεν σέβονται τους νόμους, τα δικαιώματα και τις περιουσίες των άλλων.
    -άς...
    -άς...
    -άς...
    ....
    Έτσι θα ξαναδώσουμε όλοι μαζί το χαμόγελο και την ελπίδα στον Έλληνα πολίτη.
    Έτσι θα έχουμε κάνει ένα μνημόσυνο δικαίωσης στον Αλέξη, που έφυγε νωρίς και άδικα.
    Έτσι θα μπορέσουμε να δούμε κατάματα το 15χρονο παιδί μας στο μεσημεριανό τραπέζι, τον δικό μας Αλέξη, να του δώσουμε την αγάπη, τη φροντίδα και την ελπίδα που του λείπει, και αντί για μια σφαίρα, δολοφονική ή από εξοστρακισμό, να του δώσουμε ένα γλυκό φιλί στο μέτωπο.
    Καλό ταξίδι Αλέξη, καληνύχτα σκοτάδι, καλημέρα Ελλάδα...

    Σάββας Καλεντερίδης, πατέρας, πολίτης της Ελλάδας


    ___________________________________

    Εξαιρετικό άρθρο. Νηφάλια, χωρίς υστερικές κραυγές, νομίζω ότι λέει τα πράγματα με το όνομά τους.

    Α. Π.

    AntwortenLöschen
  12. Παρά τις παρακλήσεις μου οι εξωγήινοι αρνούνται να μας βοηθήσουν. Φοβούνται τις σφαίρες που ρίχνουν τα μπλε ανθρωποειδή στον αέρα.
    Προς το παρόν μας λένε να διώξουμε τα εγχώρια ΟΥΦΟ που έχουμε μαζέψει στην "αυλή μας".
    Θα τα καταφέρουμε ποτέ;

    AntwortenLöschen
  13. Οι έχοντες τα Μέσα, έχουν και τις άκρες... και αθωώνονται!

    AntwortenLöschen
  14. Για να λέμε κάποια πράγματα με το όνομά τους:

    1. Το πόρισμα της βαλλιστικής έρευνας "μαγειρεύεται" μια εβδομάδα τώρα, γιατί "δεν τους βγαίνει"...

    2. Η σφαίυα από πόσες δεκάδες γραφεία και από πόσες εκατοντάδες χέρια (και συναδέλφων του δολοφόνου) έχει περάσει;

    3. Το πόρισμα είναι απλό κουρελόχαρτο αν υπάρουν αυτόπτες μάρτυρες.

    4. Ποιός βουλευτής βόλεψε ένστολο φασιστοειδές στις ειδικές δυνάμεις;

    AntwortenLöschen
  15. @ Mavro Fws

    Καλησπέρα μαύρο φως,

    με τη καλή σου τη κουβέντα,

    ευχαριστω


    @ Anonymous

    Δεν το βλλέπω το κινημα της κατσαρολας στη χώρα μας. Ο έλληνας είναι πολύ περήφανος για να βγει στο δρόμο και να πει ότι πεινάει.

    @ Anonymous

    Άλλαξαν δραματικά οι εποχές. Το 67 οι μισθοί ήταν του χιλιάρικου και κάτι κατοστάρικα. Οι εφημερίδες είχαν 1,5 δραχμή. Τα νοίκια ήταν 200 – 300 κατοστάρικα.
    Το σινεμά είχε 5 δραχμές. Τότε μόνο οι πλούσιοι κυκλοφορούσαν με αυτοκίνητο.
    Και η φτώχεια, πάντα πέρναγε με χαμόγελα και καλοπέραση. Οι κανακάριδες και οι κανακάρισες ΔΕΝ κυκλοφορούσαν με κινητά και οι πατερομανάδες, παρότι κυνηγούσαν το μεροκάματο φρόντιζαν και τα παιδιά τους.
    Δεν θα πέρναγε σε κανένα παιδί να κυκλοφορεί μετά τις 8 το βράδυ σε καφε και μπαρ, ούτε να πετάξει μολότοφ. Και το 114 που το υποστήριξαν οι νέοι, 4 χρόνια πιο πριν, είχε άλλη ποιότητα.
    Τώρα που στα γράφω, θλίβομαι ακόμα πιο πολύ.
    Η δικτατορία έγινε γιατί φοβηθήκαν εξέγερση οι φίλοι μας οι αμερικανοί και βέβαια μην ξεχνάς ότι τότε υπήρξε και το αντίπαλο στρατόπεδο, υγιές και επικίνδυνο.
    Σήμερα, είναι μια άλλη εποχή, που σε κάνει κιμά.

    @ ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ

    Γιαννη Αγιάννη δυστυχώς δεν είναι μόνο ο Κούγιας ο αθωωτής! Αλλά όλο το σύστημα, εδώ και αλλού για να μη πω και παντού.

    @ quartier libre

    Και γω καλή μου

    @ Anonymous

    Ευχαριστώ για την παράθεση, αλλά δεν θα συμφωνήσω με τον Κελεντεριδη

    Ο 15χρονος δεν «δολοφονείται» αλλά δολοφονείται

    Και

    Μάλιστα,

    Αν ήταν ο θανάσιμος τραυματισμός του ατύχημα, αυτοί οι μπάτσοι του γυρίζουν τη πλάτη και φεύγουν!

    Εγκατάλειψη θύματος δεν λέγεται αυτό;

    Και βέβαια τα επακόλουθα δραματικά γεγονότα έχουν άλλη κοινωνική εξήγηση από απλή διαμαρτυρία για τον θάνατο του νεαρού Αλέξη.

    @ Kosmonautis

    Εμ και αυτοί οι εξωγήινοι δεν κάνουν κανένα ντού να μας σώσουν!
    Αλλά ποιος ξέρει, κάτι μπορεί να συμβεί.



    @ VITA MI BAROUAK

    Ετσι ακριβώς. Η δικαιοσύνη ακολουθει τον πλούτο και την εξουσία.

    @ Zalmoxis

    Το πόρισμα της βαλιστικής στο τέλος θα λέει ότι η σφαίρα δεν ήταν απο το όπλο του Κορκονέα, αλλα απο έναν περαστικό αγνώστου ταυτότητας και να μου το θυμηθείτε!

    AntwortenLöschen
  16. Λυπάμαι αλλά μόνο αξιόλογη νέα γενιά δεν βλέπω.
    Αυτό που βλέπω είναι αμόρφωτους που έχουν μεγαλώσει με τα ιδανικά του κατσικοκλέφτη, του ρουφιάνου και του φασίστα (γιατί αυτό είναι οι κουκουλοφόροι και οι χρυσαυγίτες).
    Τα παιδάκια αυτά είναι έρμαιο του κάθε πολιτικού απατεώνα του περιθωρίου. Ακόμα και τα παιδιά που διαμαρτυρήθηκαν δυναμικά αλλά ειρηνικά, είναι ευάλωτα.
    Το θέμα είναι πως η νέα γενιά δεν το ξέρει αυτό.
    Το ξέρει όμως η εκάστοτε πολιτική εξουσία και τα πολιτικά κόμματα.
    Αυτό εκμεταλλεύονται, συντηρούνται επι εκατονταετίες στην εξουσία και θησαυρίζουν εις βάρος μας.
    Στο μεσοδιάστημα απο τους ψευτοεπαναστάτες και τους φασίστες και τον μεταξύ τους πόλεμο την πληρώνει όπως πάντα η "μπουρζουαζία".
    Έλεος "σύντροφοι"...

    AntwortenLöschen
  17. @ Λάκωνα

    "Παρδόν αδέρφι, μας αδικείς", όπως έλεγε σ' ένα παλιό έργο ο αξέχαστος Αυλωνίτης.

    Τι σχέση έχουμε εμείς, οι συνεπείς φασιστές μ' αυτό το αληταριό, με κατσικοκλέφτες κλπ. Έχεις δει πολούς φασιστές να κλέβουν κατσίκες και όρνιθες; Και η Χ.Α. διαφέρει από τους κουκουλοφόρους. Εκείνη δεν φορά κουκούλα. Ό,τι κάνει το κάνει ντόμπρα και φανερά, άσχετο αν αυτό αρέσει σε κάποιους ή όχι. Επιπλέον, ουδέποτε καταστρέφει ξένη περιουσία κι έχει εντελώς άλλους σκοπούς και στόχους.

    Μην χρησιμοποιείτε την λέξη "φασίστας" όπου λάχει. Δεν είναι σαν το ρήμα "to get", που το χρησιμοποιούν τα αμερικανάκια οπουδήποτε τους λείπει κάποια λέξη.

    __________________________________

    @ ange-ta

    Νομίζω ότι συμφωνείς μαζί μου ότι η δικτατορία των Απριλιανών επεβλήθη "δι' ασήμαντον αφορμήν", εν συγκρίσει μ' αυτά που γίνονται σήμερα και ο "πρωθυπουργός" διστάζει ν' αφήσει την αστυνομία να προστατεύσει τον κοσμάκη που χάνει την περιουσία του και να ανοίξει τα σχολεία. Ναι, άλλαξαν οι καιροί. Πού κατάληψη σχολείων στα χρόνια μας (;) - αν είμαστε συνομήλικοι.

    ______________________________


    Σαν γενική παρατήρηση: Οι περισσότεροι σχολιαστές εδώ κάνουν ό,τι και τα ΜΜΕ. Βγάζουν αμέσως την καταδικαστική απόφαση προκαταλαμβάνοντας την δικαιοσύνη. Βλέπετε, τα ΜΜΕ είναι υποχρεωμένα να χαϊδέψουν αυτιά. Δεν τα χαϊδεύει ο ΣΥΝ. Εκείνος ψιθυρίζει σ’ αυτά. Τι ακριβώς τους λέει, δεν μπορώ ν’ ακούσω..*_*

    AntwortenLöschen
  18. Οι φασίστες δεν κλέβουν κότες κάνουν σέξ μαζί τους δημόσια και μετά ιδρύουν εθνικές σταυροφορίες, όπως ο Φραγκίσκος του Venus.
    Ας μην ανησυχούν για τα πορίσματα, μαγειρεύονται από έμπειρους σεφ.
    Τα περί διαταγών παθητικότητας των ΜΑΤ είναι δημοσιογραφικά φούμαρα.
    Στις συγκρούσεις μετά τη δολοφονία του Ν.Τεμπονέρα η συνταγή ήταν ίδια.
    Ολιγάριθμες ομάδες υπερανθρώπων κρατούσαν ένα μέτωπο απο το Σύνταγμα ως το Γαλάτσι και την Ιερά οδό!!!
    Εντάξει όποιος θέλει, ελεύθερος είναι να το πιστέψει,η κοινή λογική λέει ότι υπήρχε πολύς κόσμος και άρα δύσκολα ελεγχόμενος.
    Για τον Θου Βου Καλεντερίδη δεν έχω λόγια.

    AntwortenLöschen
  19. Αλλά κυρίως, ας σωπάσουμε για λίγο μπροστά στον ανοικτό ακόμα τάφο του Αλέξη Γρηγορόπουλου,

    Ένας λαός μαθημένος από χρόνια στην μεγαλοστομία δυστυχώς δεν πρόκειται να σωπάσει καθόλου ίδίως τώρα που βρίσκει ο καθένας την ευκαιρία να πεί το μακρύ και το κοντό του.
    Δεν εξαιρώ τον εαυτό μου από αυτό.

    AntwortenLöschen
  20. Για τον Κελντερίδη έχω απαντήσει στις ανιχνεύσεις.

    Τα 3 παιδιά του λυπάμαι μόνο, 1 σφαίρα σκότωσε 4 παιδιά! Κανένας δεν μιλάει γι αυτό!

    Οι αναλύσεις δυστυχώς επιβεβαιώνουν το ηθικό μας έλλειμα και την ανικανότητά μας να ξεχωρίσουμε το ηθικό απο το ανήθικο. Μας έχει μείνει μόνο ο υπολογισμός και ο νομικός "πολιτισμός". Αντιγράφω την απάντησή μου στον Θουβου:

    "Βρε Σάββα αγόρι μου, τι σχέσει έχει ο εποστρακισμός ή μη με τον θάνατο του παιδιού; Έχεις χάσει όλο το νόημα του γιατί τα σπάνε τα παιδιά. ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ να έχει ΟΠΛΟ επάνω του (όπως τα ΜΑΤ), δεν έπρεπε να ΑΠΕΙΛΗΣΕΙ, εννοείται δεν έπρεπε να ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΕΙ ΚΑΝ, δεν έπρεπε ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ εκεί, δεν ΕΠΡΕΠΕ να ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΕΙ στις βρισιές, αλλού ήταν η οργανική του θέση. Με λίγα λόγια έπρεπε να ΥΠΟΧΩΡΗΣΕΙ και να ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙ απο το περιστατικό αμέσως και να μην παριστάνει τον ΝΤΑΗ εκμεταλευόμενος το γεγονός ότι είναι σε πλεονεκτική θέση λόγω του όπλου που έφερε πάνω του … Θα σου πω ένα περιστατικό απο περιγραφή φίλου που έπρεπε να φέρει όπλο για προστασία δημόσιου προσώπου, ώστε να κατανοήσεις πως λειτουργεί κάποιος ΣΟΒΑΡΟΣ επαγγελματίας και έχει συναίσθηση της τεράστιας ευθύνης γι αυτό και μόνο το γεγονός (το να έχει όπλο): Σε έφοδο σε εγκληματία που βρισκόταν σε πλοίο με ναρκωτικά αστυνομικός επιχειρεί να τον συλλάβει προειδοποιώντας τον να παραδοθεί, ενώ συνάδελφοί του καραδοκούν με όπλα παρατεταμένα. Ο εγκληματίας τραβάει όπλο, ο πρώτος αστυνομικός είναι αμυντικός, δεν πυροβολεί πρώτος και τραυματίζεται και οι υπόλοιποι αστυνομικοί πυροβολούν και στοτώνουν τον εγκληματία ΜΟΝΟ και ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ο δικός τους τραυματίζεται από άλλο όπλο! Μόνο όταν απειληθεί ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ η δική τους ζωή από άλλο όπλο (ικανό μέσο να αφαιρέσει ζωή) επιτρέπεται να το χρησιμοποιήσουν! Έχουμε χάσει τα νοήματα αυτές τις ημέρες (αλλά και γενικώς νομίζω) με τους Κούγιες και τους διάφορους τηλεαστερες…"

    Γι αυτά τα απερίγραπτα που γράφονται ώστε να προστατευτεί ο φαύλος (δολοφόνος) αστυνομικός και η φαύλη αστική δημοκρατία, έγραψα το Κλαίμε και μόνοι μας

    AntwortenLöschen
  21. Θα σας πω και γω ένα περιστατικό απο φίλο που έχει δικαίωμα να οπλοφορεί.
    Μπήκε στο σπίτι του κλέφτης, και αφήνει το υπηρεσιακο του όπλο στο τραπεζάκι του κρεββατιού του, για να μην μπει σε πειρασμό να το χρησιμοποιήσει. Μετα του φωνάζει

    - φύγε είσαι σε σπίτι μπάτσου και οπλοφορεί!

    Ο κλέφτης το βαλε στα πόδια.

    @ όλοι όσοι υποστηρίζουν, ότι πήραμε τη δικαιοσύνη απο μπροστά και δεν την αφήσαμε να δουλέψει αμερόληπτη ή δεν περιμένουμε τη βαλιστική έκθεση κάνετε ένα λάθος αρχής:

    ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΒΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ, η σφαίρα ήταν απο οπλο υπηρεσιακό. Το πληρώνει ο ελληνικός λαός και ο καθε λαός, προκειμένου ο φέρον αυτο το όπλο να τον προστατεύει και όχι να σκοτώνει 15χρονα> Τελεία και παύλα.
    Ασε την εγκατάλειψη θύματος. Δεν κάνανε τα κτήνη τον κόπο να κοιτάξουν αν ο κτυπημένος ήταν τραυματισμένος ή νεκρός. Μήπως χέστηκαν απο το φόβο τους, οι νταήδες της πλάκας, βλέποντας τα πιτσιρίκια;;
    Τι προσπαθείτε να δικαιολογησετε;
    Τον φόνο εξ αμελίας, στην καλλίτερη περίπτωση;
    Αλλά σας ρωτάω:
    Εχει δικαίωμα ένας μπάτσος να δολοφονεί κατα λάθος;;;;;;
    και μάλιστα να το ξαναπούμε για να το εμπεδώσουμε, να δολοφονει 15χρονο;

    AntwortenLöschen
  22. @ Λάκων,

    δεν δέχομαι ότι αυτοί που κατεβαίνουν στο δρόμο είναι χρυσαυγίτες. Δεν ταιριάζει στη στιγμή.
    Μια μερίδα είναι αγανακτισμένοι έξαλλοι νεαροί, μια ομάδα είναι κατσικοκλέφτες, μια ομάδα είναι κλέφτες οργανωμένοι, που μια ομάδα παει μπροστά και σπάει και άλλη πάει και κλέβει. Γενικώς δηλαδή, αφου δεν υπάρχει συνεκτική ιδεολογία είναι ένα αλαλούμ

    AntwortenLöschen
  23. mirage και κυπ walking,

    για εξηγείστε μου περί θου - βου;;;;;

    AntwortenLöschen
  24. @ Αθεόφοβε,

    ξεκίνησα να διαβάσω τις απόψεις σου και με πήρε ο ύπνος, όχι πως φταίς εσύ, αντίθετα έχεις πολύ γλαφυρο τρόπο γραφής και καθόλου κοιμισμένο, αλλα έχω τέτοια κούραση το τελευταίο καιρό που δεν περιγράφεται. Οπως βλέπεις γράφω με μηνιάτικη συχνότητα πια. Ελπίζω να ξεπεράσω αυτο το καταπιεστικό καιρό.

    θα περάσω να σε διαβάσω.

    AntwortenLöschen
  25. σημειώνω τη τελευταία πρόταση!

    AntwortenLöschen
  26. Ο κάθε λαός έχει την κυβέρνηση που του αξίζει.
    Όπως τα λες ή "εικόνα σου είμαι κοινωνία και σου μοιάζω" που λέει και ο Βάρναλης για μια άλλη περίπτωση φυσικά

    AntwortenLöschen
  27. @ geokalb,

    σημείωσε την και ξύπνα και μένα αν με εχει πάρει ο ύπνος,

    @ chris

    Αν το καλοσκεφτείς, θα μπορούσε να ήταν και αλλιώς;
    Ο Ασιμωφ βρήκε τα ρομπότ, τέλεια, αδιάφθορα, ανιδιοτελή, υποταγμένα και παραταυτα η μελλοντικη κοινωνία του δεν είναι τέλεια. Και κει ιντριγκες και απάτες.
    Γι αυτο σε τελική ανάλυση είναι πολύ σημαντικο να υπάρχει ένα σύστημα που μας προστατεύει απο τους εαυτούς μας.


    ΤΟ ποίημα δεν είναι απο το ναυάγιο της Γαλάτειας Καζαντζάκη;;


    Στη Σμύρνη Λέλα,
    Ηρώ στη Σαλονίκη,
    στο Βόλο Κατινίτσα έναν καιρό...
    Τώρα στα Βούρλα με φωνάζουν Νίκη...
    Ο τόπος μου ποιός ήταν; Ποιοί οι δικοί μου;
    Αν ξέρω, ανάθεμά με!
    Σπίτι, πατρίδα μου έχω τα μπορντέλα...
    'Ως κι οι αθώοι χρόνοι οι παιδικοί μου
    θολές σβησμένες ζωγραφιές
    κι είναι αδειανό σεντούκι η θύμησή μου!
    Το σήμερα χειρότερο απ' το χτες
    και τ' αύριο απ'το σήμερα θε νά'ναι...
    Φιλιά από στόματα άγνωστα, βρισές
    κι οι πολισμάνοι να με τραβολογάνε...
    Γλέντια, καβγάδες ώς να φέξει,
    αρρώστιες, αμφιθέατρο του Συγγρού
    κι ενέσεις 606.
    Πνιγμένου καραβιού σάπιο σανίδι
    όλη η ζωή μου του χαμού...
    Μ' από την κόλασή μου στο φωνάζω:
    εικόνα σου είμαι, Κοινωνία, και σου μοιάζω.

    AntwortenLöschen
  28. Εχεις δικιο. Άλλο του Βάρναλη είχα στο μυαλό μου. Πάνε πια και τόσα χρόνια

    AntwortenLöschen
  29. Επειδή άρχισε φίμωση ειδήσεων από τα ΜΜΕ μετά από συμφωνία κυρίων ,(βλέπε χθεσινή κάλυψη, όταν Σύνταγμα γινόταν αίσχη, και Εξάρχεια χαμός, πορεία προς Ψυρρή), εκτός από το troktiko, να "διαφημίσω" και το twitter για τα γεγονότα, αν μου επιτρέπεται:
    http://search.twitter.com/search?max_id=1056634621&page=2&q=%23griots

    AntwortenLöschen
  30. KALISPERA :MIPOS AKOUSES h EIDES XTES STON MAKI KATI POU EIPE GIA TIN MANA TOU PAIDIOU OTI TON PIRE TEL PRIN ENA MINA :KATI DIABASA KAI ROTO MIPOS KSERIS KATI PARAPANO:TIN KALISPERA MOU KAI PALO KAI KALES GIORTES SE OLOUS

    AntwortenLöschen
  31. @ chris

    και μένα πήγε στην ταβέρνα το μυαλό μου, αλλά κάπου δεν μου κόλαγε, any way που λέμε και στο χωριό μου.

    @ κοσμονάυτη,
    τι πάει να πει griots;

    πήγαινε και στο λινκ, που έχει αναγράψει ο athensphilosophy στο τέλος του ποστ μου, δηλαδη στο

    http://athenphilosophy.blogspot.com/2008/12/blog-post_6819.html

    και θα βρεις μια πολύ καλή συγκέντρωση της μπλογκόσφαιρας.
    Την τιβι, αστα να πάνε.
    Δεν έχω ακούσει ούτε μια φορά για την μόλυνση της Αθήνας. Ολο τα μαγαζιά και τα μαγαζιά μας λένε.
    Δεν λέω, δεν θαθελα να είχα την τύχη τους, αλλά ρε παιδι μου τοσα χρόνια γιατι δεν βάζουν πόρτες ασφαλείας, όπως έχει η Μεγάλη Βρετανία ας πούμε. Τι να πω, εκεί κάνουν οικονομία;

    @ molemou,
    δεν άκουσα τίποτα, αλλά δεν βλέπω τριανταφυλλόπουλο ούτως ή άλλως.

    AntwortenLöschen
  32. Έρχονται όμορφες μέρες!!

    AntwortenLöschen
  33. Βαισικά ότι μήνυμα στέλνεται στο twiiter: http://search.twitter.com/
    με tag #griots, προωθείται εκεί ώστε να μπορούν να μαζεύονται όλες οι ειδήσεις, φωτογραφίες, βίντεο.
    Πολλές φορές, σε κάποιες ειδήσεις μπορεί να προλάβαινε και το indymedia.

    "Η σκοπιμότητα είναι νομίζω προφανής: πρόκειται για την διευκόλυνση της δημιουργίας ροής πληροφοριών που αφορούν την εν εξελίξει νεολαιίστικη εξέγερση (αλλά και κάθε συζήτηση που την αφορά), το τι θα κάνει ο καθένας και η καθεμία με την ροή αυτή είναι δικό τους θέμα".
    Περισσότερες διευκρίνησεις εδώ:
    http://histologion-gr.blogspot.com/2008/12/griots.html

    Ελπίζω να βοηθήσει την πιο άμεση ενημέρωση...

    AntwortenLöschen
  34. ΥΓ: Ευχαριστώ, για το link με τα μαζεμένα.

    AntwortenLöschen
  35. Επειδή είμαι Λάκωνας γνωρίζω την άκρα δεξιά όπως και τους Χ του παρελθόντος καλύτερα απο τον καθένα.
    Οπότε ξέρω τι λέω...
    Το κατσικοκλέφτες και κοτοκλέφτες φυσικά το ανέφερα εκνευρισμένος για να δείξω το πνευματικό τους επίπεδο.
    Προφανώς όμως δεν ξέρατε πόσα κοτέτσια είχαν ρημάξει κάτι παλιοί αγροφύλακες...(για να γελάσουμε και λίγο αν και είναι πραγματικότητα)

    AntwortenLöschen
  36. @ Κ.Υ.Π WALKING

    "Οι φασίστες δεν κλέβουν κότες κάνουν σέξ μαζί τους δημόσια και μετά ιδρύουν εθνικές σταυροφορίες, όπως ο Φραγκίσκος του Venus."

    Μάλλον σε ξεγέλασαν, φίλε. Ουδέποτε οι φασιστές κάνουμε τέτοιες γελοιότητες. Μετά που συνευρεθήκατε δημοσίως, σου είπε ότι είναι φασίστας; Ρε τον απατεώνα. Κανενός δεν μπορείς να έχεις εμπιστοσύνη σήμερα!

    @ fantom:

    Και σου απάντησε ο Καλεντερίδης; Αν ναι, τι;

    @ ange-ta:

    Ούτε εγώ καταλαβαίνω τα θου-βου, αλλά και δεν μ' ενδιαφέρουν.

    Ο θάνατος του μικρού θρηνήθηκε πολύ και από πολλούς, ιδιαιτέρως από τα αλβανά, τα οποία έσπευσαν να ρημάξουν τα μαγαζιά για να πάει κάτω το φαρμάκι. Ξεχείλισε η οργή τους. 18 χρόνια τα έχουμε σκλαβάκια, λένε. Τώρα (πάλι λένε) θα τα πληρώσουμε μαζεμένα.

    AntwortenLöschen
  37. @ σε όλους,

    ελπίζω να μη μου κρατάτε κακία που δεν απαντω αμέσως στα σχόλια σας, περνάω κάτι ζόρια και μπαίνω αργά και που στο δίκτυ. Είμαι πιασμένη σε άλλο δίκτυ.

    @Λάκων,

    νομίζω ότι δεν έχεις δίκιο. Ούτε φασίστες είναι όλοι ούτε κατσικοκλέφτες. Υπάρχουν και τέτοια στοιχεία μέσα στο κίνημα, αλλά δεν είναι η κυρίαρχη κινητηρια δύναμη. Πάνω απο όλα είναι η νεανική δύναμη, ο νεανικός αυθορμητισμός και η νεανική φόρα.
    Μην τα μηδενίζουμε όλα.

    δες τι γράφει ο γλυκος και ποιητικός Μπάρουακ: Θα έρθουν όμορφες μέρες!!
    Παροτι το βρίσκω εξαιρετικά δύσκολο, όπως γραφω εξ άλλου, προσοχή γιατι η επανάσταση αργει ακόμα, πολλοί ελπίζουν σε καλλίτερες μέρες.

    Ανώνυμε,

    γιατι παιδάκι μου φασιστής; Φασίστας λέμε και δεν είναι κανένα όνομα που τιμάει κάποιον που το κουβαλάει ή το φοράει.
    Γι αυτο πρόσεξε να το αλλάξεις.
    Δε στερεψε πια η ιστορία απο ονόματα!!

    @ Κοσμοναυτη, δεν κατάλαβα, αλλά θα προσπαθησω και ευχαριστω για τις πληροφορίες.

    AntwortenLöschen
  38. εχω τήν αίσθηση ότι αποδεικνύεσαι προφητική! ήδη ο Κορκωνέας άρχισε το show από τίς φυλακές όπου κρατείται.το έχουμε ξαναδεί τό έργο...

    AntwortenLöschen
  39. @ ange-ta:

    Το τι και πώς το λέει ο καθένας, εμένα μου είναι αδιάφορο. Εγώ τον κομμουνιστή δεν τον λέω "κομμουνίστα", εκτός κι αν βρεθώ στην Κούβα, οπότε κανω την ... πάπια :))

    AntwortenLöschen
  40. @ κοκκινη κισσα

    Ούτε μάγος ούτε προφήτης, απλώς η άρχουσα τάξη επαναλαμβάνεται θλιβερά. Δεν μας κάνει εκπλήξεις θετικές σχεδόν ποτέ

    @ Anonymous

    Ζεις σε οργουελική σύγχυση.
    Η γλώσσα δεν είναι κάτι σα πλέϋ μομπίλ που προσθέτεις ένα τουβλάκι πάνω στο άλλο και φτιάχνεις λέξεις και έννοιες.
    Λέμε λ.χ Ρόδιο τον κάτοικο της Ρόδου και Κώο τον κάτοικο της Κω και όχι Κώτιο ή δεν ξέρω τι.
    Λέμε

    Αθηναίο Μυτιληναίο Κρητικό, Κεφαλλονίτη, σχεδόν όλα διαφορετικά


    Λέμε καπιταλιστή, αυτόν που έχει κεφάλαιο και κομμουνιστή αυτό που έχει την σχετική ιδεολογία!

    Δηλαδή ένας κομμουνιστής θα μπορούσε να είναι και καπιταλιστής
    Λέμε φασίστα και ναζί και όχι ναζιστή όπως λένε μερικοί η φασιστή όπως λάθος λες.
    Λέμε φιλόσοφο και σοφιστή, αμφότεροι οπαδοί της σοφίας, αλλά άλλη ιστορική ερμηνεία έχει ο φιλόσοφος και άλλη ο σοφιστής.

    Πολλά είπα ας μην συνεχίσω.

    AntwortenLöschen
  41. @ ange-ta

    "Λέμε φασίστα και ναζί και όχι ναζιστή όπως λένε μερικοί η φασιστή όπως λάθος λες."

    Άνοιξε όποιο λεξικό θέλεις και δες στο λίμα φασιστής. Ο ορισμός είναι οπαδός του φασισμού. Το «φασίστας» είναι μία πιπίλα που θέλει να χαρακτηρίσει τον αυταρχικό, τον τραμπούκο (κι αυτό ιταλικό είναι).
    «Νάτσι», έτσι προφέρεται γερμανικά, έλεγαν τους οπαδούς του γερμανικού εθνικοσοσιαλιστικού κόμματος (NSDAP) οι αντίπαλοί του, με διάθεση σκωπτική. Όπως π.χ. οι Άγγλοι έλεγαν τον Βοναπάρτη “Bony”. Αν έλεγες τη λέξη «Nazi» τον καιρό του Χίτλερ, σίγουρα θα είχες μπελάδες. Τώρα, τα περί «ναζισμού», «ναζί» (γαλλική προφορά του «νάτσι»), «ναζιστή» κλπ., είναι γλωσσικά κατασκευάσματα τοy πάσα έκαστου.
    Όθεν, ήγουν, ήτοι, δηλαδή και τούτων ούτως εχόντων, η ορθή λέξη για τον οπαδό του φασισμού είναι ΦΑΣΙΣΤΗΣ και όχι το κακόηχο «φασίστας». Κι εγώ είμαι συνεπής και σοβαρός οπαδός του φασισμού και όχι ... συριζαίος.

    Άλλη μία παρατήρηση και κλείνω το «μαγαζί»: Φασιστής μπορεί να είναι οιοσδήποτε (Άγγλος, Γάλλος, Πορτογάλος). Εθνικοσοσιαλιστής (σκωπτικώς «Nazi) μόνο ένας Γερμανός, διότι η κοσμοθεωρία (Weltanschauung) του εθνικοσοσιαλισμού είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την Γερμανία και τους Γερμανούς και δεν νοείται άνευ τούτων. Νοείται Ιουδαϊσμός ή/και Σιωνισμός χωρίς Εβραίους; Έλληνας και φασιστής γίνεται. Έλληνας και ναζί όχι, όπως δεν νοείται Έλληνας και Σιωνιστής (δεν αναφέρομαι σε Εβραίο με ελληνική υπηκοότητα, έτσι;).

    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ, όσο καλές μπορεί να είναι με τα ΜΑΤ να φυλάνε το χριστουγεννιάτικο δέντρο στο Σύνταγμα, το οποίο έχει προ πολλού καταλυθεί.

    AntwortenLöschen
  42. Χρόνια πολλά
    καλή χρονιά

    AntwortenLöschen
  43. ανώνυμε,

    δεν φαντάζομαι να σου περνάει απο το μυαλό, ότι δεν ξέρω απο που βγαίνει το nazi, που σε πολλές άλλες γλώσσες διαβάζεται ναζί.

    Ναζισμός = Φασισμός. Κινηματα (και όχι ιδεολογίες) του 30 - 40, το ένα στη Γερμανία και το άλλο στη Ιταλία. Και τα δύο ιστορικά καταδικασμένα και απαξιωμένα. Κανείς σοβαρός άνθρωπος δεν θα χαρακτήριζε εαυτόν φασίστα.

    Στη Γερμανία εμφανίζονται κάτι ψώνια που ονομάζονται νεοναζίδες.
    Νεοφασίστες, δεν έχουν εμφανιστεί ακόμα.

    AntwortenLöschen
  44. @ μελονικός

    χρόνια πολλά γαϋδουράκι γλυκό

    AntwortenLöschen
  45. ange-taκι μου γλυκό,
    εμείς καλέ, είμαστε κοπέλες! τι δουλειά έχουμε με τους πολιτικούς;
    όχι, που ο αδερφός μου ήταν στην περιφρούρηση μιας διαδήλωσης, και βρέθηκαν ξαφνικά στην ομάδα του δυο κυράτσες, σαν και του λόγου σου σένα και μένα, δλδ 23 ετών ξανθιές, και του λένε: μας συγχωρείτε, εμείς δεν είμαστε της διαδήλωσης, στο αττικόν θέλουμε να πάμε!
    και σπάσανε τον κλοιό και φύγανε! χα χα χα...

    και μην πεις ότι δεν είναι πολιτικοποιημένο το χιούμορ μου!
    πλάκα η κυβέρνηση, πλάκα κι εγώ!
    (σημειωτέον δεν είμαι της αντιπολιτεύεσεως διότι αυτή δεν υπάρχει).
    φιλια και καλά χριστούγεννα!

    AntwortenLöschen
  46. Αγγέλα μου σου εύχομαι Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχισμένος ο Καινούριος Χρόνος.

    AntwortenLöschen
  47. Αγγέλα χρόνια πολλά κ' ευτυχισμένο το νέο έτος.

    AntwortenLöschen
  48. Ευχές πολλές,
    νάναι πάντα όλες οι μέρες όμορφες και γιορτινές, γεμάτες από ευτυχία και αγάπη.
    Καλά και χαρούμενα Χριστούγεννα! Χρόνια πολλά και καλά!
    Φιλιά πολλά!

    AntwortenLöschen
  49. Δεν είναι η κατάλληλη ημέρα για τέτοιου είδους συζήτηση, αλλά απ' αυτά που γράφεις, βλέπω ότι δεν έχεις ασχοληθεί καθόλου με το θέμα, άρα είναι μάλλον άσκοπο το να βρούμε τι είναι ιδεολογία και τι όχι. Επίσης, όλα μπορούν να μου περνούν από το μυαλό, αφού δεν σε γνωρίζω.

    "Ναζισμός = Φασισμός. Κινηματα (και όχι ιδεολογίες) του 30 - 40, το ένα στη Γερμανία και το άλλο στη Ιταλία. Και τα δύο ιστορικά καταδικασμένα και απαξιωμένα. Κανείς σοβαρός άνθρωπος δεν θα χαρακτήριζε εαυτόν φασίστα."

    Αν λάβεις υπ' όψιν σου ότι ο φασισμός είναι η αποθέωση του κράτους, ενώ ο ναζισμός η αποθέωση της φυλής, θα καταλάβεις ότι η παραπάνω ισότητα είναι μία επιπόλαια ισοπέδωση του πράγματος. Ψεκάστε, σκουπίστε, τελειώστε!

    Τέλος πάντων, δεν έχω πρόθεση να κάνω ... κατήχηση.

    Εύχομαι ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ.

    AntwortenLöschen
  50. και γω σας εύχομαι καλές και χαρούμενες γιορτές και σας παραπέμπω στο επόμενο ποστ μου με πολλά χαμόγελα

    AntwortenLöschen

καλημέρα και καλά σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...