Dienstag, 15. September 2009

Εκλογές 2009

Σε προηγούμενη ανάρτηση ζήτησα να βάλουμε σε σειρά προτεραιότητας τις παρακάτω αξίες:

- Το αύριο των παιδιών μας
- τη καλή μας φήμη
- την ελευθερία
- την Ευρώπη
- το ραχάτι
- τη παιδεία
- τη πατρίδα
- το πλανήτης μας
- Την οικονομία
- την οικογένεια
- Το περιβάλλον - τη θρησκεία
- την υγεία

Για όσους με διαβάζουν, θα ξέρουν ότι για μένα δεν υπάρχει τίποτα πιο ιερό από το περιβάλλον.

Από μονομανία; Όχι καθόλου! Το περιβάλλον είναι ο συμψηφισμός όλων των αξιών.
Τι αξία μπορεί να έχουν όλα τα υπόλοιπα σε ένα περιβάλλον που η παράλογη ανάπτυξη της βιομηχανίας, της υπέρ – κτηνοτροφίας, η μονοκαλλιέργεια, η εξαντλητική ξύλευση των δασών, οι ανεξέλεγκτες πυρκαγιές, η εκτεταμένη οδοποιία και η τσιμεντοποίηση του εδάφους
- μολύνουν τον αέρα που αναπνέουμε;
- το νερό που πίνουμε και το νερό των ωκεανών που διατηρεί την θαλάσσια ζωή;
Τι αξία έχει η ελευθερία μας ή η άνεση μας, χωρίς την ομορφιά της ποικιλίας της ζωής, όταν κάθε χρόνο χάνονται 19500 οργανικά είδη;
Πώς να αντέξεις την καθημερινότητα του μόχθου και της εργασίας, χωρίς την ομορφιά της ποικιλίας των πολιτισμών, όταν όλα ισοπεδώνονται με την αμερικάνικη κουλτούρα της κοκα κολας και του Χόλυγουντ;

Σε ένα υποβαθμισμένο και τοξικό περιβάλλον, δεν μπορεί να υπάρξει ζωή αξιοπρεπής, ζωή, που να αξίζει να την ζεις!
Όμως, τι σημαίνει νοιάζομαι για το περιβάλλον ;;;;
Νοιάζομαι για το περιβάλλον σημαίνει νοιάζομαι για κάθε ζωντανό οργανισμό, αλλά και για κάθε τι άλλο που συντηρεί τη ζωή, όπως ο αέρας και το νερό. Αυτή η φροντίδα δεν μπορεί να είναι ατομική υπόθεση, γιατί δεν φτάνει. Ακόμα και αν όλοι μας γινόμασταν ασκητές, δεν τρώγαμε ψάρι και κρέας, δεν πηγαίναμε με αυτοκίνητο αλλά με τα πόδια και με ποδήλατο, κοιμόμασταν με τις κότες και ξυπνάγαμε με το πρώτο φως του ήλιου, προκειμένου να εξοικονομούμε ενέργεια, θα κάναμε απλώς μια τρύπα στο νερό. Μόνο αν υπήρχε βούληση από όλες τις κυβερνήσεις θα μπορούσε να ξεκινήσει η αντίστροφη πορεία της κατάρρευσης του κλίματος και του περιβάλλοντος.
Δυστυχώς, δεν υπάρχουν τέτοιες ενδείξεις. Ο κόσμος του σήμερα είναι ο κόσμος του χρήματος και σε ένα τέτοιο κόσμο δεν ανθούν παρά μονάχα αγκάθια.


Δεύτερη αξία είναι η εθνική μας ανεξαρτησία και η Ελευθερία.
Αυτή η Ελευθερία που ο ποιητής αναγνωρίζει από την βία που μετράει τη γη και όχι από την πλαδαρότητα να κάθεσαι εκ του ασφαλούς και να πετάς ό,τι κοτσάνα σου περνάει από το μυαλό.
Ούτε η ελευθερία να κλέβεις τον μόχθο του εργαζόμενου, ή να κλέβεις το κράτος, η να διακινείς ναρκωτικά, ή να πουλάς γενετικά τροποποιημένα προϊόντα, ή τοξικά παράγωγα, ή τρόφιμα σε όποια τιμή θέλεις και όπου θέλεις!
Ούτε η ελευθερία των τραπεζών να καθορίζουν το ύψος των επιτοκίων όπου αυτές επιθυμούν.
Ούτε η ελευθερία των ισχυρών να παράγουν όπλα μαζικής καταστροφής. Ούτε η ελευθερία των καρτέλ να καθορίζουν ότι βολεύει τις τσέπες τους,.
Και βέβαια ούτε η ελευθερία της βιομηχανίας να πετάει τα απόβλητά στη θάλασσα και στα ποτάμια.
Ο συνμπλόγκερ Ορφέας, τοποθετεί την Ελευθερία στην πρώτη θέση και μακράν όλων των άλλων αξιών. Από τα γραφόμενά του μπορώ να υποθέσω ότι υπονοεί την εθνική Ελευθερία και όχι την αστική ελευθερία, δηλαδή την ελευθερία των ισχυρών να καταπιέζουν και να κλέβουν αδιάντροπα τον ανίσχυρο.
Και όμως! Μπροστά στο περιβάλλον ακόμα και η Ελευθερία έρχεται δεύτερη, αφού κινδυνεύει η ίδια η ύπαρξη μας, αλλά και η ύπαρξη κάθε άλλης μορφής ζωής!

Τρίτη αξία είναι η υγεία.

Κατέταξα την υγεία μετά το περιβάλλον, γιατί χωρίς καθαρό περιβάλλον, δεν υπάρχει υγεία, αλλά και μετά την ελευθερία, γιατί η ελευθερία μας είναι πάνω από τη ζωή μας. Δείτε με πόσο πόνο ο Π. Χένρυ βάζει την ελευθερία πάνω από τη ζωή και την ειρήνη:
Είναι η ζωή τόσο πολύτιμη ή η ειρήνη τόσο γλυκιά για να την πληρώνει κανείς με τις αλυσίδες και τη σκλαβιά;

Μην το επιτρέπεις αυτό Παντοδύναμε Θεέ, Τι δρόμο θα ακολουθήσουν οι άλλοι δεν ξέρω.

Οσο για μένα δώσ μου ελευθερία ή δωσ μου θάνατο

Τέταρτη αξία είναι η οικογένεια, γιατί στον άκαρδο κόσμο μας είναι το λιμάνι της ηρεμίας και της αγάπης. Στον κόσμο της απομόνωσης και της μοναξιάς, ο χαμένος άνθρωπος πρώτα στην οικογένεια θα βρει παρηγοριά.

Στην ίδια θέση βρίσκεται η φιλία και η ανθρώπινη αλληλεγγύη. Αυτή η τριάδα: οικογένεια – φιλία – αλληλεγγύη είναι η συντροφιά του ανθρώπου και η βάση ενός υγιούς κοινωνικού ιστού. Χωρίς αυτές ο άνθρωπος είναι ολομόναχος σε ένα κόσμο της άγριας Δύσης!

Συνοψίζοντας, θα έβλεπα με καλό μάτι ένα κόμμα που θα εξασφάλιζε, η που θα είχε στο πρόγραμμα του τις παραπάνω αξίες με την εξής σειρά προτεραιότητας:


- Περιβάλλον, αγαθό που δεν ανήκει σε μας, άλλα στα παιδιά μας,
- Εθνική Ανεξαρτησία, Ελευθερία, Πατρίδα
- Υγεία
- Φιλία, Αλληλεγγύη, Συντροφικότητα, Οικογένεια
- Παιδεία

Κάθε τι άλλο ακολουθεί!

Όταν θα ανακαλύψω ένα τέτοιο κόμμα, θα το ψηφίσω με όλη μου την καρδιά.

16 Kommentare:

  1. Φιλτάτη, καλημέρα
    Μιά μικρή διόρθωση.
    1) Πρώτη και μακράν, τοποθέτησα την υγεία. Και μάλιστα εκτός παιχνιδιού, σαν προυπόθεση όλων των επακολουθεισών αξιών.
    2) Ο όρος " Ελευθερία " τίθεται απόλυτα. Ούτε εθνική, ούτε τοπική, ούτε ατομική. Η Ελευθερία περιέχει όλες τις, επί μέρους, "μικρές" ελευθερίες. Και γι' αυτή τη ΜΙΑ χύθηκαν τα ποτάμια του αίματος.
    Όλα τα άλλα, π.χ. η συμπεριφορά των Τραπεζών δεν αποτελεί ελευθερία, αλλά "ασυδοσία", έννοια τελείως αλλοιώτικη, η οποία, δυστυχώς, αποτελεί τη κατάχρηση του όρου ελευθερία. Οι εκφάνσεις της κατάχρησης αυτής είναι πάμπολλες. Από την απλή υπέρβαση έως την ελευθεριότητα και την αποχαλίνωση.
    Γι' αυτό και μιά ευνομούμενη πολιτεία τυρβάζει και μεριμνά να κρατήσει, με νομοθετικούς και εκτελεστικούς μηχανισμούς, την ευαίσθητη ισορροπία μεταξύ της καλής και της κακής έννοιας του όρου. Το τι επιτυγχάνει, επ' αυτού, κάθε κυβέρνηση και κάθε κράτος είναι μιά άλλη, μακρότατη συζήτηση.
    Ο βαθμός επιτυχίας αυτής της ισορροπίας δίνει το μέτρο του πολιτισμού και της δημοκρατικότητός τους.
    Η ωριμότης, πάντως, ενός λαού βοηθά στη λειτουργία των θεσμών. Η απλή συναίσθηση του "η ελευθερία μου σταματά εκεί που αρχίζει η ελευθερία του άλλου" (το λέω με όσο απλούστερα λόγια μπορώ, γιά να γίνει κατανοητό) είναι το βασικό κλειδί της εύρυθμης λειτουργίας μιάς κοινωνίας.

    ΥΓ. Εδώ, μάλιστα, θα μπορείς να βρεις "συναισθηματική" διάσταση στη τοποθέτηση. Όμως, αλίμονο, αν σε τέτοιες έννοιες και όρους το πρώτο λόγο δεν είχε το συναίσθημα.

    AntwortenLöschen
  2. Υπάρχει ένα κόμμα δυνατό που λέγεται Ελλάς και αυτό είναι ΥΠΕΡΚΟΜΜΑΤΙΚΟ.
    Αυτό να στηρίξεις αλλιώς ψήφα τα γνωστά ανθελληνικά σαν το ΠΑ.ΣΟΚ την ΝΔ και το ΛΑ.ΟΣ

    AntwortenLöschen
  3. Πολύ ενδιαφέρουσα και χρήσιμη παρουσίαση! Μήπως να στέλναμε το μήνυμα στα κόμματα, διότι μας έχουν πρήξει με την Οικονομία!!!

    Η δική μου σειρά έχει ως εξής:

    1. Το φυσικό περιβάλλον γιατί χωρίς νερό, καθαρό αέρα και τροφή δεν μπορεί να υπάρξουν καν ανθρώπινες κοινωνίες, πόσο μάλλον υγεία, ελευθερία και οικονομίες.

    2. Παιδεία. Τα σημερινά προβλήματα είναι κατεξοχήν προβλήματα που προέρχονται από την αντίληψη που έχουμε για τον κόσμο, εμάς και την θέση μας σε αυτόν. Ούτε ελευθερία, ούτε υγεία μπορεί να υπάρξει χωρίς παιδεία. Ακόμη και το περιβάλλον θα ήταν σε καλύτερη μοίρα εαν υπήρχε παιδεία. Επομένως είμαι σε έντονο δίλημα, μάλλον θα την έβαζα στην πρώτη θέση μαζί με το περιβάλλον ... ή ακόμη και πάνω απο αυτό θεωρώντας βέβαια ότι η σωστή Παδεία το υπηρετεί!

    3. Υγεία. Δεν μπορεί να υπάρξει ελευθερία εαν δεν υπάρχει υγεία (σωματική και πνευματική δηλαδή παιδεία) στον κάθε ένα και συνολικά στον πληθυσμό.

    4. Ελευθερία αν και δεν χρειάζεται, έπεται από την Παιδεία (όταν μιλάμε και Παιδεία βέβαια και όχι κατάρτιση - έχω γράψει γι αυτήν την διάκριση). Σημείωση: πατρίδα είναι το φυσικό και πνευματικό περιβάλλον .... επομένως μια κοινωνία που τα έχει ως υπέρτατες ΑΞΙΕΣ τα προστατεύει!

    5. Αλληλεγγύη, φιλία, αλτρουϊσμός. Λογικά παράγονται και αυτό από την παιδεία

    6. Οικονομία. Εαν υπάρχει παιδεία, υγιές φυσικό και ανθρώπινο περιβάλλον, λογικά θα είναι ανθηρή και μάλιστα χωρίς διαφθορά ;)

    AntwortenLöschen
  4. @ Ορφέα,

    Ναι η υγεία είναι για σενα το υψιστο αγαθό, αλλα τα αφήνεις στα χέρια του Θεού, οπότε είναι εκτός συναγωνισμού!

    Το μέϊλ μου θα το βρεις στο μπλόγκ:
    ange-ta@otenet.gr

    Τα άλλα περί ελευθερίας, ο Μπρωντέλ τα ονομάζει δικαιώματα και όχι ελευθερία.
    Η ΕΛευθερία είναι μια, και είναι το αντίθετο της σκλαβιας και της φυλλακής.

    @ Παιδί της Πλατείας, αν εννοείς το κόμμα Ελλάδα - Πατρίδα, συμφωνω με σένα απολύτως!!
    Αυτο θα ψηφίσω, γιατι αυτο είναι το σπίτι μου. Τα άλλα κατάντησαν ένα ξένο σώμα με μας! Σύντομα θα σου πω καθαρά και ξάστερα τι θα ψηφίσω!

    @ mirage

    Για το πρώτο συμφωνούμε.

    Για την παιδεία, πρέπει να σκεφτείς ότι μια σκλαβωμένη και ανελευθερη κοινωνία ΔΕΝ μπορεί να έχει ελεύθερη παιδεία και ΜΟΝΟ "όποιος ελεύθερα συλλογάται συλλογάται καλά"! Αυτο είναι ιστορικά τεκμηριωμένο. Τα γραμματα για τον λαό άνθισαν ΜΟΝΟ σε ελευθερο περιβάλλον εκτός απο την αντιστασική Τεχνη που είπαμε στο ποστ περι τέχνης. Και βέβαια εκτός απο μια ελίτ που μπορεί να είναι κοινωνός πολιτισμικών αγαθών και σε σκλαβωμένη χώρα, γιατι πάντα αυτή η ελίτ θα βρίσκεται καπάκι! Με εννοείς;

    Περιβάλλον - Ελευθερία (είπαμε σαν αντίθετο της σκλαβιας και της υποδούλωσης)

    Υγεία: Μιλάμε για την μέριμνα του κράτους για την υγεία ως δημόσιο αγαθό, και όχι για την ατομική υγεία μας. Επομένως καταλαβαίνεις ότι ένα κόμμα θα πρέπει να έχει πρωτο στόχο τη ελευθερία (εθνική ανεξαρτησία) και μετα τη δημόσια υγεία.

    Στην τέταρτη θέση έρχονται αυτές οι υπέροχες κοινωνικές αρετές, που ο άνθρωπος μπορεί να αναπτύξει αν είναι ελεύθερος και υγιής! Επομένως η θέση ενός κόμματος πρέπει να είναι τέτοια που να προωθεί μια τέτοια δημόσια ηθική!

    Μετα απο όλα τα παραπάνω έρχεται η παιδεία, δηλαδή ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, η εκπαίδευση, δηλαδή κατι τεχνιτό μεν αλλα απαραίτητο
    και όχι η παιδεία γενικά, που είναι διάχυτη παντού. Παιδεία παίρνεις απο βρέφος απο την οικογένεια και το κοινωνικό περιβάλλον!!!

    Συμφωνούμε δηλαδή και στο θέμα της παιδείας, η οποία υπηρετεί, όπως πολύ σωστά είπες και το ζήτημα του περιβάλλοντος!

    AntwortenLöschen
  5. Φιλτάτη, καλημέρα.
    Κατ' αρχήν ευχαριστώ γιά την αναμετάδοση του "όποιος συλλογάται...κλπ". Να και κάτι που συμφωνούμε απόλυτα.
    Διάβασα προσεκτικά τις τοποθετήσεις των φίλων (τις σοβαρές εννοώ).
    Τα λέν πολύ ωραία. Ρωμαντικά και με έκδηλη την οπτική γωνία σκόπευσης εκάστου. Τη "στράτευση" που λες κι εσύ.
    Βλέπω ότι βγάζεις "σπυράκια" επί τω ακούσματι, και μόνο, της λέξης "Θεός" μπερδεύοντάς την, προφανώς, με τους όρους "θρησκεία" και "παπαδαριό". (Καμμιά φορά θα τα ξεδιαλύνουμε κι αυτά. Ίσως αναρτήσω κάτι στην ιστοσελίδα μου).
    Λέγοντας "Θεός" εγώ εννοώ τη Δημιουργία. Κάποιος η κάτι πρέπει να κρύβεται πίσω απ' αυτήν. Κι αν όλα έγιναν τυχαία ;
    Ε' τότε ο Θεός λέγεται "Τύχη".
    Πολύ σημαντική και σοβαρή η παρέμβαση του/της Mirage. (μάλλον γιά, του, μου πάει), που δείχνει αξιόλογος άνθρωπος.
    Όμως, τον ρωτώ.
    Πως θα μπορούσε ν' απολαύσει ένα θαυμάσιο,καθαρό, καταπράσινο περιβάλλον, με τα πουλάκια να τραγουδούν την άνοιξη στα κλαδιά, χωρίς καυσαέρια και ατμοσφαιρικούς ρύπους, ένας κατάκοιτος, ταλαιπωρημένος ανθρωπάκος, σφαδάζοντας από τους πόνους, με πρόσωπο παραμορφωμένο από την οδύνη. Με εγχειρήσεις, χάπια και "πάπιες". Άντε και μίλα του, εσύ, γιά... υγιεινό περιβάλλον, γιά το ζεστό τον ήλιο και τη καθαρή ατμόσφαιρα. Πολύ αμφιβάλλω αν ανακουφιστεί, έστω λιγάκι.
    Όποιος έχει στιγματισθεί από την κατάρα της αρρώστιας, και μάλιστα της ανίατης και μακροχρόνιας, θα καταλάβει.
    Εύχομαι σε όλους μας να μην βρεθούμε σε παρόμοια θέση γιά να μπορούμε να αμπελοφιλοσοφούμε απερίσπαστα !
    Υποστηρίζει, ακόμη, ο/η Mirage.
    "Ούτε ελευθερία, ούτε υγεία μπορεί να υπάρξει χωρίς παιδεία.."
    Μα γιά ν' αναπτυχθεί η παιδεία προυποτίθεται η ελευθερία.
    Η παιδεία είναι, πράγματι, ένας πανάκριβος σπόρος που δίνει πολύτιμους καρπούς στον άνθρωπο. Όμως γιά να σπαρεί και να καρπίσει θέλει χωράφι. Και το χωράφι αυτό είναι η ελευθερία. Χωρίς χωράφι ούτε σπέρνεις, ούτε θερίζεις!
    Σε ποιά ιστορική περίοδο και ποιός λαός ανέπτυξε μόρφωση, πολιτισμό, κουλτουρα όντας υπόδουλος. Ποτέ και κανείς.
    Όλοι οι παγκόσμιοι πολιτισμοί δημιουργήθηκαν από ελεύθερες κοινωνίες. Όρα την αρχαία Αθήνα σε σχέση με την αρχαία Σπάρτη.
    Και όλοι οι "Μεσαίωνες" χαρακτηρίζονται από την υποταγή και τη σκλαβιά. Του, μεν, σώματος σε ξένη κατοχή η υποδούλωση στη φεουδαρχία, του, δε, πνεύματος στο σκοταδισμό, τις προλήψεις και τις προκαταλήψεις. (μαγεία, Ιερή Εξέταση, κλπ).
    Συνοψίζοντας, αν θέλαμε να κάνουμε μιά μεταφορά γιά την εναργέστερη αντίληψη του θέματος θα μπορούσαμε να πούμε.
    ΥΓΕΙΑ είναι η Γη μας, ο πλανήτης.
    ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ είναι το καλλιεργήσιμο έδαφος αυτής.
    ΠΑΙΔΕΙΑ ο πολυτιμότερος καρπός της.
    Όλες οι άλλες αξίες αποτελούν καρπούς, επίσης, χρήσιμους και απαραίτητους, με προτεραιότητα επιλογής κατά τη κρίση, τις ανάγκες και τις πεποιθήσης ενός εκάστου.

    AntwortenLöschen
  6. @ Ορφέα,

    ο τίτλος του Άρθρου είναι "εκλογές 2009"
    Όπως διευκρινίζω στον Mirage, δεν μιλάω για το αγαθό υγεία γενικά αλλά για την πολιτική ενός κόμματος στον τομέα της υγείας και τις προτεραιότητες που πρέπει να έχει! Προφανώς και ένας ετοιμοθάνατος την έχει γραμμένη την πολιτική και το περιβάλλον, που σημείωσε σοβαρά, δεν εννοώ μόνο τα πουλάκια που κελαηδούν και τα ρυάκια που κελαρύζουν!
    Επομένως, θα συμφωνήσεις ότι μια Κυβέρνηση νοιάζεται πρώτα για την Ελευθερία μας, δηλαδή την εθνική μας ανεξαρτησία και μετά για την υγεία μας.

    Για να σου πω ένα γκροτέσκ παράδειγμα: Ο κύριο τίποτα, εν μέσω οικονομικής κρίσης σοβαρότατης, τέτοιας που οδήγησε την Κυβέρνηση προς παραίτηση (;;;;; αν είναι αλήθεια) αγοράζει κάποια εκατομμύρια εμβολίων που θα κάνει δωρεάν σε όλο το πληθυσμό και μάλιστα με το ζόρι, για να προστατέψει δήθεν την υγεία μας. Δηλαδή και σπατάλη και ανοησία και φασισμός, μόνο και μόνο για να ενδώσει στα συμφέροντα της φαρμακοβιομηχανίας!

    Δεν βγάζω σπυράκια με τη θρησκεία, γιατί αν έβγαζα, θα χειροκροτούσα τις διαμαρτυρίες για την λογοκρισία επί της αηδία ς του Γαβρά περί Ακρόπολης. Κατά βάθος ούτε με το παπαδαριό βγάζω σπυριά, γιατί τα τελευταία χρόνια, βγάζω σπυριά με τον φιλελευθερισμό, την παγκοσμιοποίηση και την καταστροφή του περιβάλλοντος. Βλέπεις οι δικές μου προτεραιότητες αλλάζουν, σύμφωνα με τα προστάγματα των εποχών. Το σημερινό μικρό παπαδαριό, είναι κατά της παγκοσμιοποίησης και η ελιτ της παγκοσμιοποίησης είναι κατά της θρησκείας, καθώς επίσης κατά των παραδόσεων και των επί μέρους πολιτισμών, προκειμένου να επιβάλουν τη δική τους θρησκεία της τεχνοκρατίας και της επιστήμης, που έχει καταντήσει «Η Θρησκεία» και μάλιστα μια Θρησκεία με Θ Κεφαλαίο πολύ μα πολύ επικίνδυνη για τον πλανήτη!

    AntwortenLöschen
  7. Φιλτάτη, χαίρε.
    Πως τα καταφέρνεις και τα σαλατοποιείς όλα στο μυαλό σου και τα κάνεις αχταρμά ! Σ' αυτό σε θαυμάζω. Έχεις μιά πολύ πρωτότυπη, και γι' αυτό πολύ ενδιαφέρουσα σε μένα, σκέψη. Τη συνθετική σκέψη !Όλα ανάκατα, όλα κουβάρι, όλα στα fora. Και κοινός παρονομαστής η αντιπολιτευτική γκρίνια !
    Εγώ έχω μάθει να ξεκαθαρίζω τα πράγματα. Σαν το ψαρά που ξεψαρώνει το δίχτυ και ταξινομεί το αλίευμα. Θέμα τρόπου σκέψεως.
    Γι' αυτό παίρνω τα πράγματα, ένα ένα και με τη σειρά, από τη τελευταία σου απάντηση.
    1)Βεβαίως έβαλες τίτλο "Εκλογές" και μετά αράδιασες κάποιες αξίες ζητώντας κατάταξη.
    Από που προκύπτει ότι εννοούσες το άλφα κι όχι το βήτα; Το έθεσες σκέτα.
    Στον Mirage απάντησες, όπως λες και μόνη σου. Άρα η απάντηση είναι κάτι μεταγενέστερο της θέσεως του ερωτήματος.
    2)Στο νεοεισερχόμενο δίλημμα για το τι ενδιαφέρει μιά κυβέρνηση (οιαδήποτε κυβέρνηση) η απάντησή μου είναι. Και τα δύο ταυτόχρονα. Κάθε κυβέρνηση διαθέτει πολλά Υπουργεία γιά ν' ασχολούνται ταυτόχροντα και παράλληλα με όλους τους τομείς της δημόσιας διοίκησης. Με στόχο την εξυπηρέτηση του πολίτη και την ευημερία του λαού. Βεβαίως αυτό είναι το δέον γενέσθαι κάθε ευνομούμενης πολιτείας και παραμένει "ζητούμενον" αιώνια.
    Οι χώρες που το πλησιάζουν, έστω, ευημερούν. Όμως αυτό είναι αντικείμενο μιάς άλλης, πολύ μακράς συζήτησης που, ευχαρίστως, μπορούμε να κάνουμε άλλοτε.
    Στη διαπίστωση, πάντως, που μου βάζεις, νομίζω πως δεν υπάρχει διαφορά προτεραιότητος.
    3)Γιά τον κ. Αβραμόπουλο που υπενίσσεσαι ( συγχώρα με που έχω μάθει να αντιμετωπίζω τους ανθρώπους με σεβασμό, ανεξάρτητα αν τον αξίζουν η όχι, γιά τη δουλειά και το έργο που επιτελούν) η απάντησή μου είναι ότι με τη παρούσα εκλογομαχία δεν ανακατεύομαι.Το έχω δηλώσει και στην ιστοσελίδα μου και το τηρώ.
    Αλλο πολιτικολογώ κι άλλο κομματόζομαι.
    Πολιτικές απόψεις έχω αλλά κομματικές δεσμεύσεις και εξαρτήσεις ποτέ. Δεν κουνάω σημαιάκια ούτε βάζω κονκάρδες.
    Δεν πάω σε συγκεντρώσεις και διαδηλώσεις και σιχαίνομαι κάθε αγελοποίηση και συρφετό. Αυτή η έννοια της ανθρώπινης μάζας που ρέει φωνασκώντας με πλακάτ και υψωμένες γροθιές δεν μου πάει. Προτιμώ το γραφείο μου, την απομόνωση, την ήρεμη σκέψη και τον πολιτισμένο διάλογο.
    4) Στα θέματα της θρησκείας, εκεί είναι που τα κάνεις, όλοσδιόλου, σαλάτα. Απορρίπτοντας τα πάντα, στέκομαι στην αρχή της Δημιουργίας. Και σε ρωτώ. Πως και από ποιόν φτιάχτηκε το Σύμπαν. Ε', λοιπόν, Αυτός, ο Όποιος είναι ο Θεός. Όλα τα υπόλοιπα τα κατασκεύασαν άνθρωποι (σοφοί, βέβαια) γιά να εξυπηρτήσουν κοινωνικές ανάγκες και να διευθετήσουν καταστάσεις.
    Αυτά.

    AntwortenLöschen
  8. YΓ Στη βιασύνη παρεισέφρυσαν δύο λάθη και παρακαλώ να διορθωθουν.
    - υπαινίσσεσαι αντί υπενίσσεσαι
    - κομματίζομαι αντί κομματόζομαι
    Ήμαρτον !

    AntwortenLöschen
  9. Υπάρχει μια παρεξήγηση σχετικά με την ελευθερία γι αυτό διαφωνούμε. Δεν υπάρνει ΥΛΙΚΗ ελευθερία ... παρά μόνο ως "ανίχνευση των δυνατοτήτων του ΑΝΑΓΚΑΙΟΥ"....!

    Εκεί όπου η ελευθερία έτσι όπως την εννοούμε πραγματικά βρίσκει τον τόπο της είναι η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ελευθερία. Οπότε εδω ερχόμαστε στον θέμα Παιδεία. Είχαν παιδεία οι υποδουλωμένοι έλληνες όταν επανστησαν για την ελευθερία τους, όταν θυσιάζει κάποιος ακόμη και την ζωή του για την ελευθερία των παιδιών και των εγγονιών του τότε ΕΠΙΔΥΚΝΥΕΙ στην πραγματικότητα την βαθειά του ΠΑΙΔΕΙΑ.

    Εαν ένα κράτος πραγματικά θέλει να αλλάξει και να ελευθερώσει τους μαλθακούς και "με κόμενα να φτερά" νεο-έλληνες θα πρέπει να αρχίσει απο την παιδεία.

    Τέλος η "εέυθερία" χωρίς παιδεία δοκιμάστηκε στην Δύση και καταλείγοντας σε μια ασύδωτη ζούγκλα είνα φανερά ανεπαρκής. Με άλλα λόγια το πρώτο βήμα της ελευθερίς είναι να γνωρίζει ένας λαός περί τίνος πρόκειται και αυτό είναι θέμα ΠΑΙΔΕΙΑΣ ...

    Ορφέα ευχαριστώ για την φιλοφρόνηση, είμαι "του". Και η ange-ta με μπέρδευε :)

    AntwortenLöschen
  10. Μήπως τελικα πρεπει να αντιληφθούμε πως εχουμε περασει στην φαση της απολυτης καταρευσης εκ των εσω του Πολιτικου συστήμτος;Σε τρόπον ωστε να βιώνουμε σε Δημοκρατίες χωρίς Δημοκρατία;
    Απο το τελος της δεκαετίας του '70 εχουμε μπει σε μια εποχή οπου οι ΚΥΡΊΑΡΧΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ[Παγκοσμιοποιηση-Ριγκανισμός-Θατσερισμός]διέλυσαν το κοινωνικό Κρατος,τερματισαν την Κυριαρχία των Κρατων[Πολιτείας]προς ωφελος του Χρηματηστηριακου Κεφαλαίου,οι πολίτες δεν το αντιλήφθηκαν η δεν θελησαν να το αντιληφθουν ,σε τρόπο ωστε να φθασουμε στην καταντια ,απο συμμετοχοι,εστω και με την κολωβή συμμετοχή μας στα κοινα να γίνουμε παθητικοι δεκτες πολιτικων Εμπορευματων.
    Μας ξεφυγε πως τα πολιτικά κόμματα
    στα οποια στηριζόταν η Δημοκρατία,μετασχηματίσθηκαν σε οργανώσεις προκειμένου να ικανοποιούνται συγκεκριμένα συμφεροντα.
    Πριν απο δεκα χρόνια και κάτι ο Ιταλός συγγραφεας Γκαμπριέλο Ρομανιόλι[ ευτυχώς στην Ιταλία ακομη δεν πεθανε η πολιτικη Διανόηση]σε αρθρο του περιεγραφε την Σημερινή κατασταση ,λεγοντας.
    ''Θα ερθει καιρός που θα σταυρώνουμε ψηφοδελτια χωρίς να μπορουμε να ξεχωρίζουμε αν αντιπροσωπευουν κόμμα η Οδοντόκρεμα''.
    Αυτό λοιπον ζουμε σήμερα,πρίν αρχίσουμε ν άνατρεχουμε σε θεωρίες του Σπινόζα ''περί ηθικής και της πολιτικης πραγματίας'' θεωρώ προτιμώτερο ν'αντισταθουμε απεναντι στην κατασταση που βιώνουμε.
    Χρόνια τωρα την αντίθεση μας την εξαντλουμε βριζοντας απο τον καναπέ το γυαλί που εχουμε απεναντι μας,η ανταλασσοντας ηλεκτρονικά τις αντιρρήσεις μας.
    Στη σημερινή κοινωνία μας ακομη και στην εννοια της Εντιμότητας δεν μπορουμε να συμφωνήσουμε!!!
    Στην σημερινή κοινωνία ,στον τόπο αυτό,ενω το ξερουμε το γνωρίζουμε,καθως δεν ειναι δυνατον να παραμείνει κρυφό,ΠΩΣ 2.300.000 κατοικοι της ζουν κατω απο το οριο της Φτωχειας,και ομως σε περίπτωση που αναδηχθεί δημοσια μια Τραγωδία,συνεχίζουμε να την θεωρούμε ειδικη περίπτωση.
    Αν δεν αποφασήσουμε να εναντιωθουμε σε ολα τα παραπανω ειναι αδύνατο να ζήσουμε ξανα ως Ελευθεροι Πολιτες .............

    AntwortenLöschen
  11. Φίλε κ. Mirage, καλημέρα.
    Kατ' αρχήν χαίρομαι που συνομιλώ μαζί σας, γιά το ύφος και τον πολιτισμένο τόνο της συζήτησης. Όπως και σείς θα έχεται, σίγουρα, διαπιστώσει, σήμερα σπανίζουν. Και βέβαια, όπου υπάρχουν προδίδουν, πάνω απ' όλα, ήθος.
    Στο θέμα μας, τώρα.

    Την πρώτη σας παράγραφο, συγχωρήστε με δεν την πιάνω και δεν μπορώ να απαντήσω, σε βάθος. Επιδερμικά, μόνο,μπορώ να ψελλίσω ότι η ελευθερία, σαν έννοια, μου πάει σαν κάτι αϋλο. Την υλική της υπόσταση δεν την κατανοώ.

    Γιά τη δεύτερη, θα σας ζητούσα να σκεφτείται το εξής. Μετά από 400 χρόνια σκλαβιάς τι θα μπορούσε να περισσέψει από την αρχαία ελληνική παιδεία. Πολλώ δε μάλλον, αν στα χρόνια αυτά προσθέσετε και τα χρόνια του Βυζαντίου τα οποία δεν ήσαν και ότι καλύτερο γιά τη συνέχιση της αρχαίας πολιτιστικής παράδοσης. Νομίζω ότι είναι γνωστόν πως το Βυζάντιο χαρακτηρίζεται ως ο Μεσαίωνας της Ανατολής.
    Δυστυχώς η παιδεία δεν περνάει στο DNA γιά να διατηρείταιναρκωμένη σε λανθάνουσα κατάσταση, από γενιά σε γενιά. Όταν διακοπεί η πολιτιστική και πολιτισμική τροφοδοσία ενός λαού, και γιά τόσο μακρύ διάστημα, σίγουρα αυτός ξαναγυρίζει στο πρωτογονισμό και τη βαρβαρότητα. Και, δυστυχώς, τα κρυφά σχολειά, των οποίων αμφισβητήθηκε η ύπαρξη από κάποιους "δήθεν" καθηγητάδες, δεν πιστεύω ότι ήσαν ικανά να μεταλαμπαδεύσουν σπουδαία πράγματα. Και λόγω πλήθους και λόγω εύρους γνώσεων των διδασκόντων. Κατι κολλυβογράμματα μόνο.
    Και κάτι άλλο. Οι Μάου Μάου στην Αφρική που επαναστάτησαν διέθεταν παιδεία ; Και οι δούλοι του Σπάρτακου ;

    Η τρίτη σας παράγραφος με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο και, υπερακοντίζοντας, θεωρώ ότι η μεγαλύτερη πηγή δεινών της σύγχρονης ελληνικής κοινωνίας βρίσκεται στην έλλειψη παιδείας. Κι όταν λέμε παιδεία να την διαχωρίζουμε από την εκπαίδευση. Άλλο το ένα κι άλλο το άλλο.
    Η μία σου δίνει επαγγελματικά εφόδια γιά να βγάλεις το ψωμί σου κι άλλη αποτελεί αυτό που σου μένει όταν ξεχαστεί ότι έμαθες στα θρανία. Είναι η γυαλάδα που παραμένει στο έπιπλο όταν το τρίψει καλά καλά ο λουστραδώρος και φύγει η αλοιφή. Αυτό το λούστρο που παραμένει είναι η πραγματική μόρφωση. Που , γιά να πούμε ένα απλό, απλοϊκό παράδειγμα. Σε κάνει να μη πετάς σκουπίδια στο δρόμο !

    Με τη δ' παράγραφο διαφωνώ καθ' όσον θεωρώ ότι η Ελευθερία, από τους Αναγεννησιακούς χρόνους και πέρα σφυρηλατήθηκε, δοκιμάστηκε, βιάστηκε πολλές φορές (!), γαλβανίστηκε όμως και επικράτησε στην σκεπτόμενη Δύση. Και από εκεί άρχισε ν' απλώνεται

    Τελειώνοντας, σας ξαναλέω πως ειλικρινά χαίρομαι να συνομιλώ μαζί σας. Είτε συμφωνώντας, είτε όχι.

    AntwortenLöschen
  12. @ ANGE-TA

    ΑΠ' " ΤΟ ΛΕΞΙΚΟ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝ ΤΟΠΩΝ" ΤΟΥ GUSTAVE FLAUBERT,ΜΤΦ. ΤΑΤΙΑΝΑΣ ΤΣΑΛΙΚΗ-ΜΗΛΙΩΝΗ, ΕΚΔ. "ΥΨΙΛΟΝ/ΒΙΒΛΙΑ",ΑΘΗΝΑ-1999, ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ:

    BOUTONS. AU VISAGE OU AILLEURS, SIGNE DE SANTE ET DE FORCE DU SANG. NE POINT LES FAIRE PASSER.

    ΕΛΛΗΝΙΣΤΙ:

    ΣΠΥΡΑΚΙΑ. ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ Η ΑΛΛΟΥ ΣΗΜΑΔΙ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗΣ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΓΙΑΤΡΕΨΕΤΕ. :)

    ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ!

    AntwortenLöschen
  13. @ Ορφέα,
    Αγαπητέ μου, όταν βλέπεις σάλτσες και σαλάτες, ρώτα πρώτα τον εαυτό σου ποιος τις φτιάχνει.
    Η σκέψη μου είναι καθαρή και ξάστερη, με συνέπεια και σαφή ιδεολογική κατεύθυνση και όποιος δεν την καταλαβαίνει ας ρωτήσει τον εαυτό του και όχι να εξαπολύει νουθεσίες και λοιπούς χαρακτηρισμούς.
    Πέρα όμως με το τι πιστεύω εγώ, καλά θα κάνεις να ξεκαθαρίσεις εσύ τι πιστεύεις και τι αποζητάς από ένα κόμμα που θα συρθείς αύριο να ψηφίσεις.
    Βλέπεις με τον mirage έχουμε διαφωνία ως προς τη σειρά προτεραιότητας, που για σένα είναι άνευ αξίας αφού μια Κυβέρνηση διαθέτει τα αντίστοιχα υπουργεία, σαν να μη ξέρεις ότι και τα υπουργεία έχουν σειρά και αξιολογική κατάταξη. Η μήπως αγνοείς ότι το Οικονομικών σε όλες τις κυβερνήσεις στελεχώνεται με τα πρωτοκλασάτα στελέχη του κόμματος;;
    Ακόμα θεωρείς ότι τα ενδιαφέροντα μιας κυβέρνησης είναι αιώνια. λες και οι αξίες και οι προτεραιότητες μιας κοινωνίας είναι αιώνιες.
    Τα άλλα που λες περί συρφετών τα προσπερνώ από ευγένεια.
    Στο ερώτημα σου ποιος έφταιξε το σύμπαν, θα σου πω, ότι ένας βέλγος παπάς μίλησε πρώτος για το big bang.
    Η θεωρία του big bang είναι το σημερινό παράδειγμα της δημιουργίας του σύμπαντος!

    AntwortenLöschen
  14. @ mirage,

    Σωστό αυτό που λες και πολύ εύστοχη προσέγγιση: "ανίχνευση των δυνατοτήτων του ΑΝΑΓΚΑΙΟΥ"....!
    Αυτός ο ορισμός για την ελευθερία έχει να κάνει με τα δικαιώματα του κάθε ανθρώπου σε μια κοινωνία, όπου ο καθένας πρέπει να αφήνει ζωτικό χώρο για τον άλλον.
    «Πνευματική Ελευθερία» δεν μπορώ να το καταλάβω πλήρως. Οι ξεσηκωμοί για την ανεξαρτησία, είχαν και ιδεολογικά αίτια, αλλά και υλικά. Σήμερα είμαστε όλοι «ελεύθεροι» αλλά σκλάβοι μιας καταναλωτικής λογικής. Η κατανόηση αυτής της σκλαβιάς γίνεται τόσο πιο δύσκολη, όσο έχουμε να καταναλώνουμε. Όταν θα σωθεί το χρήμα και η υλική ευημερία, τότε αρχίζουν να δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για αλλαγή παραδείγματος. Τι θα είναι το καινούργιο παράδειγμα, είναι πάντα ένα μεγάλο ερωτηματικό.
    Παιδεία έχει ο άγριος «βάρβαρος» που προσαρμόζει τη ζωή του στο περιβάλλον, ενώ ο πανεπιστημιακός που θέλει καλά και σώνει να προσαρμόσει το περιβάλλον στη ζωή του, δεν έχει καμία παιδεία, έτσι όπως εννοώ ότι εσύ αυτήν (την παιδεία) εννοείς!
    Παιδεία μέγιστη έχουν και αυτοί που επαναστατούν για τη γη των παιδιών τους!
    Παιδεία έχουν αυτοί που «όσο γέροι και αν είναι, φυτεύουν μια ελιά τον καρπό της οποίας θα χαρούν τα παιδιά τους και οι επόμενες γενιές».
    Όμως, όταν δεν είμαι σκλάβα «του πασά και σκλάβα του σουλτάνου», και δεν είμαι φυλακή, τότε είμαι ελεύθερη και τότε μπορώ να αποκτήσω εκτός από παιδεία (αν διαθέτω) και μόρφωση, όση μπορώ και όση μου επιτρέπουν τα διάφορα συστήματα.

    Το σημερινό κράτος, δεν φαίνεται να θέλει να ελευθερώσει τους μαλθακούς έλληνες, γιατί αυτό επιδιώκει. Επιδιώκει να κυβερνά ένα μαλθακό και ηλίθιο λαό.
    «Τέλος η "ελευθερία" χωρίς παιδεία δοκιμάστηκε στην Δύση και καταλήγοντας σε μια ασύδοτη ζούγκλα είναι φανερά ανεπαρκής. Με άλλα λόγια το πρώτο βήμα της ελευθερίας είναι να γνωρίζει ένας λαός περί τίνος πρόκειται και αυτό είναι θέμα ΠΑΙΔΕΙΑΣ» Συμφωνώ και επαυξάνω!


    @ taspa

    Δεν έχω τίποτα να προσθέσω.
    Τα κόμματα έγιναν ανώνυμες εταιρείες με μετόχους το λαό που πληρώνει και που δεν πρόκειται να πάρει πίσω τα λεφτά του ποτέ.
    Αλλά ούτε κέρδη έχει να πάρει. Μάλιστα πληρώνει τις ζημιές που διαπράττουν τα Δ,Σ, με το αίμα του.

    @ παντοτινέ ταξιδευτη,

    Πολύ πετυχημένο.
    Μάλιστα τα σπυριά μας θυμίζουν και τη νιότη μας!

    AntwortenLöschen
  15. Φιλτάτη, χαίρε.
    Νάτη πάλι η παρανόηση, νάτη κι η σαλάτα ! Κι άντε, μετά, να πιστέψω ότι κατάλαβες το Μαρκεζίνη !
    Ας είναι !
    Πάμε, πάλι, να τα ξεμπλέξουμε.

    1)Γιά χιλιοστή φορά. Δεν απευθύνω "νουθεσία" πουθενά και σε κανένα.
    Λέω τη γνώμη μου. Θαρρετά και σθεναρά. Αν δεν συμφωνείς, πέτα τη και τέλειωσε.
    2)Και μόνο ότι αναφέρεις πως έχω μπέρδεμα στο τι πιστεύω και τι θα "συρθώ" (!) αύριο να ψηφίσω
    αποδεικνύει ότι, επί τέλους,άρχισε η αριστερά ν' αποκτά χιούμορ !
    Έμπρακτη πρόοδος ! Εύγε !
    3)Και τώρα τα πιό σοβαρά. Εκεί που τα μπλέκεις πιό πολύ.
    Σε παρακαλώ δώσε προσοχή γιατί αυτό δεν είναι κομματικό θέμα. Είναι βαθειά πολιτικό και κοινωνικό. Και δεν εκφράζει ούτε "νουθεσία",ούτε "αυθεντία". Πείρα ζωής και μόνο. Και προσωπική άποψη.
    - Η κάθε κυβέρνηση, γιά να διατηρείται στην εξουσία στοχεύει στην εσωτερική τάξη και ευημερία των πολιτών. Κάτι που σημαίνει έργο. Αυτό είναι αυτονόητο.
    Τα Υπουργεία είναι ισοδύναμα από πλευράς στόχου, ρόλου και έργου. Δεν είναι ίσα ούτε ίσων προτεραιοτήτων και προυπολογισμών. (Σου θυμίζω μιά παλιά ανάλυση σχετικά με το ίσο και το ισοδύναμο). Και το μικρότερης σημασίας Υπουργείο πρέπει να δουλεύει με τις μηχανές του στο φουλ γιά την επιτυχία του στόχου του. Απλώς οι ρόλοι, απο πλευράς ιεράρχησης αναγκών, κατατάσσονται και διαβαθμίζονται. Και έτσι λέμε, το α' Υουργείο είναι σπουδαιότερο απο το β'.
    Θα σου δώσω ένα απτό παράδειγμα, προς πλήρη κατανόηση.
    Οι ανάγκες των πολιτών ενός κράτους είναι ένα παζλ. Η ικανοποίησή τους απαιτεί το πλήρες συμπλήρωμα του παζλ. Αυτονόητο και κατανοητό, πιστεύω.
    Κάθε Υπουργείο καλύπτοντας ένα τμήμα των αναγκών αποτελεί ένα κομμάτι του παζλ. Και τα κομμάτια αυτά και άνισα είναι και διαφορετικά. Όμως ΟΛΑ έχουν το ρόλο τους και ΟΛΑ είναι απαραίτητα.
    Όταν λείπει ένα, το παζλ δεν κλείνει κι η κοινωνία κουτσαίνει.
    Εννοείται, ότι το Υπουργείο Οικονομικών αποτελεί το ακρογωνιαίο, μεγαλύτερο και σπουδαιότερο κομμάτι. Γιά τελείως ευνοήτους λόγους. Διαχειρίζεται τους πόρους και τις δαπάνες όλων των άλλων.
    Πιστεύω να σου έδωσα να καταλάβεις σχετικά. Γι' αυτό, πριν σπεύσεις να τσιρίξεις τον προς εμέ αντιπολιτευτικό σου λόγο (Ω', πνεύμα αντιλογίας !)κάτσε και σκέψου ότι μιά κυβέρνηση και του δικού σου κόμματος σ' αυτό το καμβά θα κεντήση !
    4)Λες ότι είπα "θεωρώ τα ενδιαφέροντα μιάς κυβέρνησης είναι αιώνια...". έλα όμως που δεν είπα τίποτα τέτοιο ! Γύρνα και δες.
    Είπα ότι η εξυπηρέτηση του πολίτη και η ευημερία του λαού είναι "αιώνιο" ζητούμενο κάθε κυβέρνησης. Γιατί αντιδράς, αντί να συμφωνήσεις με χίλια. Αφού είναι μιά μεγάλη αλήθεια ! Ξέρεις καμμιά κυβέρνηση να λέει. "Δεν θέλω το καλό του λαού μου". Όλες αυτό λέν. Από Πινοσέτ μέχρι Πολ Ποτ.Το τι και πως το κάνουν , πως το εννοούν και τι επιτυγχάνουν, άλλο θέμα.
    5) Η ευγένειά σου αδιαμφισβήτητη από μένα. Οι προσπεράσεις σου,όμως είναι επικίνδυνες, ιδίως όταν βγάζεις, μονίμως, αριστερό φλας !
    Και μάλιστα απρόσεχτα.
    Γιατί πάμπολλες απαντήσεις που περίμενα, τις πέρασες ντούκου !
    Παμπόνηρη ! !
    6) Το Βέλγο παπά δεν τον ξέρω ούτε το big bang του. Όμως δε βλέπω που βρίσκεται το πρόβλημα. Αν το big bang δημιούργησε το Σύμπαν τότε ο Θεός είναι το Big Bang ! ! !

    ΥΓ. Προσπαθώ να σου στείλω email στη διεύθυνση μου μου έδωσες και μου το γυρίζει πίσω. Γιατί ; ( Κι εδώ λογοκρισία !)

    AntwortenLöschen

καλημέρα και καλά σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...