Mittwoch, 9. Februar 2011

Τα σκουπίδια του ΣΚΑΪ


Πάντα έλεγα ότι στις ακραίες ανοησίες - για να μην πω καμιά απρέπεια - οι γελοιογραφίες είναι η καλύτερη απάντηση.

6 Kommentare:

  1. Καλησπερα.
    Επειδη μ' εβαλες στο 'τρυπακι' χθες παρακολουθησα την εκπομπη.
    Οχι το ΒΙΝΤΕΟ αλλα την συζητηση που ακολουθησε.
    Ο Βερεμης βρεθηκε απεναντι σε δυο σοβαρους ιστορικους σε τροπο ωστε να εχει 'παρουσια' .......παρθενας.
    Πολυ ευχαριστηθηκα και τον διασυρμο μεσω Φ.ΜΠ του ετερου 'Καππαδοκη'

    AntwortenLöschen
  2. @ tasoula,

    Ego den ida το βίντεο. Λίγο παρακολούθησα τη συζητηση και το κοψα.

    Φ.ΜΠ ??? τι πάει να πει;

    AntwortenLöschen
  3. ΦΕΙΖ....τον πηραν με τα 'ρεπανακια' σκετη ξεφτυλα......ετσι ακουσα σημερα.

    AntwortenLöschen
  4. Φίλτατη καλησπέρα.
    Στα όσα, πολύ σωστά επισημαίνεις και αναπόφευκτα, ως Ελληνίδα , εξεγείρεσαι αναφερόμενη στην «περιβόητη» σειρά του ΣΚΑΙ, επίτρεψέ μου παρέμβαση.
    Δεν βιάστηκα να διατυπώσω άποψη. Περίμενα, αν και «εξ όνυχος» τον λέοντα», να μαζέψω κάμποσο υλικό, ασφαλές δείγμα το λένε, και διαμορφώσω άποψη, αποφεύγοντας βιασύνες κι αστοχίες, μη συμβατές με τα χρόνια μας.
    Το πρώτο φάουλ στην υπόθεση το διαπίστωσα αρκετά πριν αρχίσει η προβολή, όταν στις σχετικές διαφημίσεις μιλούσαν για τη «γέννηση ενός Έθνους»! Λες και τα έθνη φυτρώνουν, χωρίς παρελθόν και χωρίς συνέχεια. Εννοείται ο σωστός όρος είναι
    «αναγέννηση ενός Έθνους».
    Αυτό, αν πρόσεξες, το μάζεψαν πονηρά μιλώντας πλέον για «γέννηση ενός έθνους- κράτους»!
    Όταν, υποτίθεται, είσαι σοβαρό και υπεύθυνο άτομο πρέπει και να φαίνεσαι τέτοιο, κατά τα γνωστά με τον Καίσαρα και την συμβία του. Σε κλειστό εσωτερικό κύκλο μπορείς να κάνεις ό,τι πλάκα θέλεις και να λες ό,τι σαχλαμάρα θές. Όμως σε δημόσιο forum, όπως είναι το facebook, δεν μπορείς να αυτοαποκαλείσαι χαριεντιζόμενος, «η ψ…ή του Βουκεφάλα», ούτε να αναγράφεις τα γνωστά ανόητα αστειάκια με τον Κολοκοτρώνη! Τέτοιες δημόσιες συμπεριφορές προδικάζουν ασόβαρο άτομο και απαξιώνουν τελείως το έργο του, ακόμη και κατά το, ίσως, σωστό μέρος του!
    Στο τρίτο μέρος ( εκεί ξεχείλισε το ποτήρι μου) επιχειρείται ο πλήρης εξευτελισμός της Επανάστασης με την πλήρη απαξίωση του γεγονότος της κήρυξής της και του «περιστατικού» της Αγ. Λαύρας.
    Ένας σοβαρός ιστορικός θα πρέπει να ξέρει (κι αυτό συμβαίνει σε όλες τις Επαναστάσεις), ότι μια Επανάσταση δεν είναι αγώνας δρόμου, με συγκεκριμένη αφετηρία, αφέτη και πιστολιά! Υπάρχει περιρρέουσα κατάσταση, μικρότερης σημασίας γεγονότα που προϊόντος του χρόνου σωρεύονται και δημιουργούν, τελικά, την έκρηξη. Κατόπιν οι χρονογράφοι, οι ερευνητές και οι ιστορικοί, μελετώντας κι εκτιμώντας, και για λόγους ιστορικού σημειολογικού συμβολισμού καθορίζουν το σημείο 0 του γεγονότος.
    Και αυτό έγινε το 1838, επί Όθωνος, όταν με δεδομένα το τοπικής σημασίας Καλαβρυτινό διάγγελμα ξεσηκωμού και το συμβολισμό της εορτής του Ευαγγελισμού (Θρησκευτική και Εθνική γιορτή, δύο σ’ ένα), καθιερώθηκε με σχετικό Διάταγμα η σημασία της ημέρας.
    Είναι εκ του πονηρού η, τάχα, αγνόηση του γεγονότος από τα απομνημονεύματα του Παλαιών Πατρών Γερμανού. (Δεν το γράφει, άρα δεν υπήρξε!). Αυτό είναι και φαύλο και άτιμο. Εσκεμμένη ατιμία!
    Ο Π.Π. Γερμανός έγραψε ό,τι έγραψε το 1826, όταν ο Ιμπραήμ σάρωνε την Πελοπόννησο κι η Επανάσταση έμοιαζε να φυλλορροεί. Και πέθανε το 1827.
    Αν προσπαθήσουμε να «βρεθούμε» εκεί, εκείνα τα χρόνια, που γινόταν χαμός, ποιος νοιαζόταν να σηματοδοτήσει αρχές και τέλη! Με άγνωστη την συνολική εικόνα και άγνωστη την έκβαση. Και με τη φόρτιση των ημερών.
    Ποιος μπορεί να είναι βέβαιος πως και θα έγραφε και τι θα αναθεωρούσε αν η ζωή του έφτανε έως το 1838!
    Και, το κερασάκι στην τούρτα, που κυριολεκτικά με «φούντωσε» είναι η εξήγηση που έδωσε ο κ. Βερέμης για τον απαγχονισμό του Πατριάρχη Γρηγορίου του Ε’.
    - Τι να σου κάνει κι ο Σουλτάνος, αφού οι Έλληνες έσφαξαν τους Τούρκους της Τριπολιτσάς, γι’ αντίποινα κρέμασε τον Πατριάρχη!
    Όμως ο Πατριάρχης κρεμάστηκε το Πάσχα (10 Απριλίου 1821) κι η άλωση της Τριπολιτσάς στις 23 Σεπτεμβρίου 1821. Δηλαδή 5,5 μήνες μετά !!!

    Όχι ο κ. Βερέμης και οι περί αυτόν δεν είναι ούτε άσχετοι, ούτε ανιστόρητοι. Ανήκουν στην γνωστή ομάδα (Ρεπούση, Δραγώνα, και σία) κι ευρίσκονται ΣΕ ΔΙΑΤΕΤΑΓΜΕΝΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ, ενεργούντες ως Πέμπτη φάλαγγα σε ένα ημιθανές κράτος και μια καταρρέουσα στη σήψη κοινωνία (Αρχαία Ελλάδα, Ρώμη, Βυζάντιο, κ.λπ.).
    Τίποτε δεν είναι τυχαίο. Ούτε οι άνθρωποι, ούτε οι τρόποι, ούτε η στιγμή.

    AntwortenLöschen
  5. @ Ορφέα,

    Θα σου απαντησω - πιο αναλυτικά - με ένα μικρό ποστάκι.
    Προφανως και ο Βερέμης είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία, μάλιστα το ξέρει ότι τον έχει πάρει χαμπάρι το πανελλήνιο, όπως το ήξερε όταν αποφάσισε να σταθεί στο πάνελ και με το ξυνισμένο ύφος του, που αφηνει να ενοηθεί ότι είναι σοφός, πετάει τις ανοησίες του. Αλλά δουλεύει για το μέλλον. Εμάς δε μας κοροϊδεύει, αλλά την επόμενη γενιά, η οποία εξαθλιωμένη πνευματικά και υλικά θα έχει γραψει στα παλιά της τα παπούτια κάθε ιδεολογία, την έχει μάλλον βάλει στο τσεπάκι του. Ετσι τουλάχιστον νομίζουν οι εγκέφαλοι της παγκοσμιοποίησης και της συμφοράς.
    Ενι ΄γουέι, κανείς δεν ξέρει ποτέ τι μας επιφυλλάσει το αύριο.

    Προς το παρόν ο Μήδας εχει προικιστεί από τον Απόλλωνα και ότι πιάσει το κάνει χρυσάφι.

    AntwortenLöschen
  6. Φίλτατη καλημέρα.
    Έτσι ακριβώς είναι. Και στόχος των διαφόρων Βερέμηδων όχι η δική μας γενιά, που όσο νά 'ναι και ξέρει και κρίνει, αλλά οι επόμενες που λοβοτομημένες και χωρίς εθνική συνείδηση, ιστορική γνώση και λογική κρίση θα καταπίνουν άκριτα και αμάσητα, ό,τι φούμαρο και όποιο φύκι θα τους "αξιοποιούν" (εμεις το μάθαμε "πωλούν"), για μεταξωτή κορδέλα!

    AntwortenLöschen

καλημέρα και καλά σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...