Thursday, 5 July 2012

Ο Μητροπολίτης Πειραιώς και ο λόξιγκας

Physicists have searched for it for years, but what is the Higgs boson supposed to do, exactly? A LiveScience infographic explains.
Source:LiveScience

Μην μου πείτε ότι το μποζόνιο του Higgs δεν σας θυμίζει λόξιγκα;;

Διάβασα την ανακοίνωση του Μητροπολίτη Πειραιώς για το γεγονός που κάνει όλους τους επιστήμονες του κόσμου να ανοίγουν σαμπάνιες, όπως χαρακτηριστικά ανακοίνωσε το ίδιο το CERN και την βρήκα εξόχως χαριτωμένη.

Κατ αρχήν μας κάνει μια εισαγωγή περί της φυσικής επιστήμης - για να μην τον πούμε και αμόρφωτο - και καταλήγει στην ανάγκη που έχει ο άνθρωπος όχι τόσο των γνώσεων, όσο της αλληλεγγύης,  κάτι που σήμερα έχει γίνει απαραίτητο αν η ανθρωπότητα θέλει  να επιβιώσει .

Ξεκινάει,  - με τι άλλο, θα μπορούσε κανείς να κριτικάρει την γνώση χωρίς ιερό και όσιο - με τον Πλάτωνα:


"πάσα τε επιστήμη, χωριζομένη δικαιοσύνης και πάσης άλλης αρετής, πανουργία, ου σοφία φαίνεται".  
 και συνεχίζει: 

Σήμερα σε συνέντευξη Τύπου θα παρουσιαστούν τα αποτελέσματα των πολύμηνων ερευνών στον Μεγάλο Επιταχυντή Ανδρονίων και θα διακηρυχθεί όπως διεδόθη, ότι ανεκαλύφθη «επί τέλους» το Μποζόνιο τού Χίγκς, γνωστότερο και ως σωματίδιο «Θεός» και όχι όπως εσφαλμένα λέγεται «σωματίδιο τού Θεού». 
 Θα παρουσιασθεί, η δήθεν τρομακτική ανακάλυψις, ότι «το πεδίον τού υποατομικού σωματιδίου Χίγκς δρα σε ένα αόρατο ενεργειακό πεδίο στο Σύμπαν και προσδίδει υπόσταση στην ύλη και δημιουργεί τη μάζα των άλλων σωματιδίων» και επομένως «βρέθηκε το τελευταίο κομμάτι τού παζλ για την κατανόηση τού σύμπαντος». 
 Στην παρουσίαση θα παραστούν και οι τέσσερις φυσικοί, πού είχαν προτείνει την ύπαρξη τού σωματιδίου πριν 48 χρόνια, μεταξύ των οποίων ο Πήτερ Χίγκς, Ομ. Καθηγητής τού Πανεπιστημίου τού Εδιμβούργου και ο Ταμ Κίμπλ, Ομ. Καθηγητής στο Ιμπέριαλ Κόλετζ τού Λονδίνου. 
Ο άνθρωπος κατά καιρούς προσπάθησε να ερμηνεύσει το σύμπαν και την ύπαρξη με πλήθος θεωριών. Ειδικότερα στην σύγχρονη εποχή η Κβαντομηχανική διατύπωσε θεωρία πού ανέτρεψε την νευτώνεια μηχανική και την κλασσική ηλεκτρομαγνητική θεωρία. 
 Η αρχή τής απροσδιοριστίας τού Χάιζεμπεργκ, κατά την οποία δεν είναι δυνατόν να προσδιοριστεί με ακρίβεια η θέση και η ταχύτητα ενός υποατομικού σωματιδίου καθώς και η θεωρία τής σχετικότητος τούΑϊνστάιν σχετικά με τον χρόνο και το χωροχρόνο γενικότερα, μελετά την κινητική συμπεριφορά ενός σώματος πού κινείται με ταχύτητες πού πλησιάζουν την ταχύτητα τού φωτός (ειδική θεωρία τής σχετικότητος) καθώς και τα φαινόμενα της καμπύλωσης τού χωροχρόνου ως απόρροια της ύπαρξης βαρυτικών πεδίων (γενική θεωρία τής σχετικότητος). 
 Η έννοια τής «βαρυτικής ιδιομορφίας» πού είναι τού συρμού ισχυρίζεται ότι το σύμπαν προέρχεται από μία αρχική κατάσταση μάζας απειροστών διαστάσεων με τεράστια πυκνότητα και θερμοκρασία 14 περίπου δισ. χρόνια πριν. 
 Η νεώτερη θεωρία των «χορδών» αποπειράται να εξηγήσει την δομή τού σύμπαντος σε υποατομικό επίπεδο θεωρώντας και την επίδραση τής βαρυτικής δύναμης με την βοήθεια όχι σωματιδίων αλλά δομών με διαστάσεις, των λεγομένων χορδών. 
 Τέλος η θεωρία τού «χάους» ασχολείται με την συμπεριφορά ορισμένων μη γραμμικών συστημάτων και μελετά ντετερμινιστικά συστήματα καθώς και το συγγενές πεδίο της κβαντικής θεωρίας τού χάους 


Όλες οι ανωτέρω θεωρίες επιχειρούν να ερμηνεύσουν το φαινόμενο τής ζωής χωρίς καμμία αναφορά ή μάλλον με παγερά άρνηση και αποστροφή στο Υπερούσιο Πρόσωπο τού Παναγίου Θεού και αποδεικνύονται με τον τρόπο αυτό ετεροκίνητα νευρόσπαστα του αρχαίου δαίμονος, τα οποία μεταβάλλουν την επιστήμη από αλήθεια και θάμβος σε πανουργία και διαστροφή, γιατί επιδιώκουν να πείσουν ότι η τάξις, η αρμονία, η σκέψις, η τελονομία, η σκοπιμότις και η πρόδηλος σοφία πού διέπει το υλικό Σύμπαν προέρχεται από άλογες και ασυνείδητες μονάδες ύλης πού μάλιστα, όπως ισχυρίζονται, έδρασαν και δρουνμε αιτία την τυχαιότητα. 
 Σήμερα λοιπόν στην Γενεύη τής Ελβετίας «έξοχα μυαλά» θέλουν να μας καταπείσουν ότι το υποατομικό σωματίδιο μποζόνιο Χίγκς, πού είναι μία ασυνείδητη μονάδα ενέργειας, αν υπάρχει, δημιουργεί, συντονίζει, σχεδιάζει και καταστρώνει τα τρισεκατομμύρια των γαλαξιακών σχηματισμών, τούς σε αυτά υφισταμένους φυσικούς νόμους ώστε μην συγκρούονται μεταξύ τους, την αέναη κίνηση τής συμπαντικής ύλης-μάζης, την οργανική διάπλαση και τη ζωή των ενοργάνων όντων και φυσικά την αρμονία τού υλικού σύμπαντος. 
Αυτό ακόμα το ασυνείδητο σωματίδιο, πού δεν έχει γνώση τού εαυτού του και δεν μπορεί να απαντήσει στο ερώτημα «τι είσαι;» καταστρώνει και δημιουργεί εκ τού μηδενός συνειδητά όντα όπως ο άνθρωπος, πού έχουν το συνειδέναι, υπερβαίνει το αγεφύρωτο χάσμα μεταξύ ανοργάνου και οργανικής ύλης, τα αγεφύρωτα οργανικά χάσματα μεταξύ όλων των ειδών των γενών των ενοργάνων όντων, το αγεφύρωτο χάσμα μεταξύ τού φυτικού κόσμου και των εμψύχων όντων, το αγεφύρωτο χάσμα μεταξύ τού ανθρώπου και όλων των άλλων ενοργάνων και εμψύχων όντων. 
 Αν αυτή η αντίληψις δεν αποτελεί τον απόλυτο ορισμό τού κρετινισμού, τότε τι συνιστά κρετινισμό; Δυστυχώς όμως δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα γιατί πίσω από αυτές τις τρομακτικές και αίσχιστες για την ανθρώπινη προσωπικότητα, την ανθρώπινη ιστορία και την ανθρώπινη φιλοσοφία απόψεις κρύβεται το αποκρουστικό πρόσωπο τού δαιμονισμού, γιατί μόνο δαιμόνια και κατεχόμενοι από αυτά μπορούν να μωρολογούν με τέτοιες ανοησίες. 
Προτείνω δε στους εκλεκτούς αυτούς «σοφούς», των οποίων όπως κάθε ανθρώπου ο εγκέφαλος έχει ένα τρισεκατομμύριο νευρικές συνδέσεις πού «τυχαία» έγιναν από το ασυνείδητο μποζόνιο, εάν έχουν ανάγκη αιμοληψίας αυτοί ή συγγενικά των πρόσωπα να μην προστρέχουν πλέον στον αλτρουισμό των συνανθρώπων τους, αλλά να χρησιμοποιήσουν το αίμα των «εκλεκτών συγγενών» τους χιμπατζήδων,ουρακοτάγκων, γοριλών, γιββώνων κ.λ.π. για να διαπιστώσουν όχι στην θεωρία αλλά στην πρακτική εφαρμογή της την δήθεν αλήθεια τής «ανακαλύψεώς» των, περί τού «κοινού γεννήτορος μποζονίου» εκτός και αν το μποζόνιο έχει τέτοια ευφυΐα ώστε να κατασκευάζει σε κάθε είδος και έναν συγκεκριμένο αιματολογικό τύπο». 

Και καταλήγει στον απόλυτο σαρκασμό, που μόνο ένας μορφωμένος θρήσκος θα κατέληγε:

 Αν είχε όμως τέτοια ευφυΐα γιατί να συνεντευξιάζονται εκ προσώπου του οι συγκεκριμένοι και όχι το ίδιο;

Πηγή

7 comments:

Anonymous said...

Μπρε μπας κι είναι ο Χιγκς Οβραίος;

Anonymous said...

Αξίζουν τα σχόλια εδώ! Όλα τα λεφτά :)

ange-ta said...

@ Ανώνυμοι,

Μην με παρεξηγήσετε, δεν είμαι κατά της Επιστήμης, αλλά κατά των επιστημόνων, που ψάχνουν μποζόνια, νετρόνια, σκοτεινή ύλη ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ!! ΑΛΛΑ από την άλλη ξεχνούν ότι οι γνώσεις τους πρέπει να υπηρετούν την ζωή και όχι τον θάνατο.

Θυμήθηκα εναν μεγάλον οικολόγο και εξ ίσου μεγάλον επιστημονα που παραιτήθηκε απο μια θεσάρα που είχε:
Είπε ότι στο ερώτημα αν η επιστήμη θα κάνει δυνατό στον άνδρα να εγκυμονεί, κανείς δεν ρωτάει αν πρέπει, αλλά αν είναι δυνατόν!

Anonymous said...

Σας τσουζει πολυ ο Πειραιως...

suncitizen said...

Ο Πειραιώς είναι αυτός που τώρα ειδικά δε χρειάζεται η εκκλησία.
Δυστυχώς, έχει μεσαιωνικό μυαλό και προκαλέι τεράστια φθορά στην ορθόδοξη εκκλησία κατα την ταπεινή μου άποψη.
Μερικά σχόλια:
1) Εξ όσων γνωρίζω το "Σωματίδιο του Θεού" ονομάστηκε έτσι διότι έψαχναν όνομα να του δώσουν και -νομίζω ο Χιγκς- το είπε "God Damn Particle". Αλλά καταλαβαίνετε σε μια συντηριτική Αμερική με μυαλά χειρότερα από του Πειραιώς τι θα γινόταν. Οπότε κρατήσανε μόνο το "God"...
2) Πολύ βασικό. Στόχος της επιστήμης δεν είναι να απαντήσει στο "Ποιος" αλλά στο "Πως". Αυτό οφείλουν να το καταλάβουν και η Θρησκεία και η Επιστήμη.
3) Πολύ ωραίες οι ερωτήσεις του Πειραιώς περι αγεφύρωτων χασμάτων , αλλά ας μας εξηγήσει κι εκείνος πως δικαιολογεί τα αμέτρητα λάθη που συμβαίνουν στη δημιουργία και δεν οδηγούν πουθενα; Π.χ. τερατογενέσεις, κληρονομικές ασθένειες και τόσα άλλα "σφάλματα της φύσεως"...

Anonymous said...

@ ange-ta

Μετά από 17 ημέρες "περνώ" ξανά, γι αυτό δεν είδα την απάντηση προς "ανωνύμους", τον εξής έναν, εμένα :)

Ζητώ συγγνώμη για την σύγχυση.

Και πέρασα, διότι είδα μία ανάρτηση και σας θυμήθηκα.

Το πρόβλημα του κ. Σεραφείμ είναι ότι μεριμνά και τυρβάζει περί πολλά, με αποτέλεσμα να γίνεται γραφικός και να ρίχνει νερό στον μύλο των διαφόρων καλοθελητών, όπως ο παραπάνω.

ange-ta said...

@ ανώνυμε και suncitizen,

δεν κάνω ανάλυση σ αυτά που λέει ο Σεραφείμ.

Παπάς είναι λογικά υπεραμείνεται της θεωρίας της Δημιουργίας του κόσμου, όπως την αντιλαμβάνεται η εκκλησία. Και κατά την άποψή μου κριτικάρει κάπως και τον υπερφύαλον ενθουσιασμό των επιστημόνων που είναι τα πιο θλιβερά παπαγαλάκια της εξουσίας.

Οσο για το συγκεκριμένο μπλόγκ του Ροΐδη, δισέγγονον του μεγάλου συγγραφέα, νομίζω ότι έχει περιπέσει σε επιστημονικό φονταμενταλισμό που δεν διαφέρει από τον σημερινό ταλιμπανισμό. Ο φανατισμός είναι κακός από όπου και αν προέρχεται.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...