Samstag, 8. April 2017

7 Απριλίου 1453



7 Απριλίου 1453

Την νύχτα οι Τούρκοι παλούκωσαν τα γυμνά ακρωτηριασμένα πτώματα των τελευταίων υπερασπιστών της Σηλυβρίας μπροστά στην ομώνυμη πύλη. Ήταν κτισμένοι 40 πάσσαλοι κι ένα πτώμα για τον καθένα.


Από το Πέραν έφτασε η φήμη πως ο στόλος του Σουλτάνου προσπαθούσε μάταια δύο μέρες να κυριεύσει το τελευταίο οχυρό στα νησιά της θάλασσας του Μαρμαρά. Χτες ο Τούρκος ναύαρχος διέταξε να στοιβάξουν ξύλα γύρο από το οχυρό και μετά το καψαν μαζί με τους υπερασπιστές του.


Οι Έλληνες ξέρουν να πεθαίνουν υπερασπίζοντας και την τελευταία σπιθαμή της αυτοκρατορίας τους, που καταρρέει.


Βάρβαροι στην Ανατολή βάρβαροι στην Δύση. Η τελευταία Χριστιανική Πόλη αμύνεται ανάμεσα στους δύο κόσμους. Χωρίς ελπίδα και χωρίς βοήθεια. Χωρίς να επιδιώκει καν την δόξα. Γυμνά ακρωτηριασμένα σώματα , καρφωμένα σε πασσάλους και ένα σύννεφο μύγες ολόγυρά τους.
..
Το ελληνικό μου αίμα βοά μέσα μου και αφού δεν μπορεί πια να κατακτήσει την επίγεια βασιλεία ποθεί την αιώνια και αθάνατη. Αντί για την επίγεια πραγματικότητα την θεϊκή.


Είμαι έτοιμος να πεθάνω για την πίστη μου, για το αίμα μου, για τον Χριστό.


Τα παλουκωμένα πτώματα των Ελλήνων της Σηλυβρίας μ’ έκαναν να ξαναβρώ τον εαυτό μου.
----------------------------------------------------
Μίκα Βαλτάρη, Ιωάννης Άγγελος, σελ. 261

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

καλημέρα και καλά σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...