tag:blogger.com,1999:blog-30846437.post1457303233788348406..comments2024-01-08T13:09:43.626+02:00Comments on ange-ta: Σχόλιο στην ανάρτηση μου για την Τέχνη στον 21ο αιώναange-tahttp://www.blogger.com/profile/02233980881837677291noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-30846437.post-28178355945539102162011-05-19T12:50:20.539+03:002011-05-19T12:50:20.539+03:00Μόλις τώρα διάβασα το σχόλιο του ab irato. Πραγματ...Μόλις τώρα διάβασα το σχόλιο του ab irato. Πραγματικά άλλα λόγια να αγαπιόμαστε είναι το σχόλιο του. Άλλα γράφω εγώ, άλλα λέει ο ίδιος. Νομίζω ότι εδώ ισχύει αυτό που είχε γράψει ο Μαρξ. Θα το παραθέσω κι αν καταλάβει κατάλαβε. Αν όχι δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω. Αφορά βέβαια τη διαφορά της κριτικής από την πολεμική - όπου η δεύτερη προσπαθεί να εξολοθρεύσει τον αντίπαλο ενώ η πρώτη να διαλογισθεί, να αναζητήσει την αλήθεια. Η πολεμική πάντοτε αναστέλλει την κρίση. Την καλή μου πράξη την έκανα, γιατί το απόσπασμα είναι πιο δύσκολο. Το παραθέτω, όμως, μήπως και καταλάβεις άλλα. "Όταν παλεύει ενάντια σε αυτή την κατάσταση η κριτική δεν είναι πάθος της κεφαλής, είναι κεφαλή του πάθους. Δεν είναι νυστέρι, είναι όπλο. Το αντικείμενο της είναι ο εχθρός της, που θέλει όχι να τον αρνηθεί αλλά να τον εξολοθρεύσει. Γιατί το πνεύμα το πνεύμα της κατάστασης αυτής έχει ήδη απορριφθεί. Καθ΄εαυτή και δι' εαυτή δεν είναι πια αντικείμενο άξιο διαλογισμού,αλλά μια πραγματική ύπαρξη, τόσο περιφρονούμενη όσο και άξια περιφρόνησης. Η κριτική δι εαυτή δεν έχει ανάγκη να ξεκαθαρίζει τα πράγματα σε σχέση με το αντικείμενο τούτο, γιατί οι σχέσεις της μ’ αυτό είναι διαμορφωμένες. Δεν παρουσιάζεται πια σαν σκοπός καθ' αυτός αλλά μόνο σαν μέσο. Το βασικό συναίσθημα που την εμπνέει είναι η αγανάκτηση, ο βασικός της στόχος η καταγγελία".[Για να μην ψάχνεις βλ. Κ. Μαρξ: Εισαγωγή στην "Κριτική της εγελιανής φιλοσοφίας του κράτους και του δικαίου" εκδ. Παπαζήση, σελ. 19 ή αν έχεις Κ. Μαρξ"Το Εβραϊκό ζήτημα", εκδ. Οδυσσέας, σελ. σελ 121]. Το κακό, όχι μόνο με εσένα, αλλά με το σύνολο γενικά της "αριστεράς" είναι πώς την κριτική την χρησιμοποιεί σαν όπλο. Έτσι παραιτείται από το να σκέπτεται, να διαλογίζεται. Αυτά και να με συγχωρείς που σου βάζω δύσκολα.<br />-Συγγνώμη το ξαναστέλνω γιατί είχα κάνει ένα λάθος,που μπορεί να μπέρδευε τους αναγνώστες. Είχα αποδώσει στην κριτική ιδιοότητες στην πολεμική, κάτι που δεν ισχύει.Ριζάς Λευτέρηςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-30846437.post-18804689529734524562011-05-15T08:57:13.184+03:002011-05-15T08:57:13.184+03:00@ Ab irato,
Φίλε μου, κακώς επιμένεις γιατι έχεις...@ Ab irato,<br /><br />Φίλε μου, κακώς επιμένεις γιατι έχεις άδικο και μάλιστα διπλό.<br /><br />Το θέμα δεν είναι ο Μικης Θοδωράκης, αλλά ο σκοταδισμός απέναντι στην Τέχνη που παίρνει τη μορφή φασιστικής βίας.<br /><br />Η Αφαίρεση του Εργου του Μίκη απο την αυστριακή εθνοσυνέλευση δεν έγινε, γιατι έχουν δυσαρεστηθεί με την αίτηση του Μίκη για καταβολή αναδρομικών, αλλά γιατι είναι ανθέλληνες πρωτίστως! Σκέφτηκαν, ότι εμείς οι εργατικοί πληρώνουμε αυτούς τους τεμπέληδες και έχουμε και το έργο ενός απο αυτούς εδώ! Κάνουμε και το χατήρι των φίλων μας των Εβραίων. <br /><br />Οσον αφορά τον Μίκη:<br />Ο Μίκης είναι ένας μεγάλος καλιτέχνης και ένας αγωνιστής. Κάθισε στα ξερονήσια και δεν τα βρήκε με τη Χούντα όταν πολλοί άλλοι το έπραξαν!<br /><br />Οταν θα πεθάνει, δεν θα μιλήσει κανείς για τις διάφορες ανακόλουθες πράξεις του, αλλά για την αγάπη του για την Ελευθερία και την Πατρίδα.<br /><br />Ακόμα και σε ηλικία που άλλοι πίνουν χαμομηλο και ασχολούνται με το ουρικό τους σύστημα, αυτός έφτιαξε τη Σπίθα. Αν πετύχει ή όχι αυτο είναι υπόθεση των σπιθιστών!<br /><br />Η κριτική καταντάει μια δικαιολογία και να κλειστούμε στο καβούκι μας και να λέμε ότι όλοι τα ίδια σκατά είναι.ange-tahttps://www.blogger.com/profile/02233980881837677291noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-30846437.post-1777831898517163122011-05-14T15:26:27.980+03:002011-05-14T15:26:27.980+03:00Επιμένω σε όσα έγραψα και δε βλέπω να μπορεί κάποι...Επιμένω σε όσα έγραψα και δε βλέπω να μπορεί κάποιος να τα διαψεύσει ή να τα καταρρίψει. Προσέτι, δεν αναφέρθηκα σε Εβραίους ή Ισραηλινούς, αλλά έθιξα ένα συγκεκριμένο ζήτημα το οποίο αφήνεις ασχολίαστο -άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε;ab iratohttp://www.alterapars.blogspot.comnoreply@blogger.com