Montag, 25. Februar 2008

Διαβάζω και αντιγράφω

Πως θα μπορούσα να χαλάσω το χατήρι στο φίλο μου συνμπλόγκερ Βιτα μι Μπάρουακ!

Μου ζήτησε να πάρω το πιο κοντινό μου βιβλίο, να πάω στη σελίδα 123 και από κει να αντιγράψω την 6η και 7η και την 8η περίοδο.
Ε, καλά μην γινόμαστε και τυπολάτρες, να μετράω από τελεία σε τελεια, είναι κομμάτι βαρετό. Μπορεί όμως και να είναι όντως οι ζητηθείσες!

Αντιγράφω, λοιπόν, τρεις προτάσεις που είμαι σίγουρη, ότι θα σας διασκεδάσουν με την σοβαρότητα τους:



Αλλωστε , χωρίς την υπόθεση μιας τέτοιας common decency (κοινή αξιοπρέπεια), η καθημερινή ζωή των ανθρώπων θα έμοιαζε με εκείνους τους διαλόγους ανάμεσα σε rational fools, (ορθολογικοί τρελλοί) όπως τους φαντάζεται ο Αμάρτια Σεν:

- Πού βρίσκεται ο σταθμός; Με ρωτάει ένας περαστικός.
- Εκεί κάτω του λέω δείχνοντας το ταχυδρομείο και μήπως μπορείτε να μου ταχυδρομήσετε αυτό το γράμμα, μια και είναι στο δρόμο σας;
- Ναι ευχαρίστως μου απαντάει, αποφασισμένος να ανοιξει τον φάκελο για να δει αν περιέχει κάτι ενδιαφέρον.


Το βιβλίο είναι «το αδιέξοδο του Ανταμ Σμίθ» του Ζαν Κλώντ Μισεά.
Θεωρώ, ότι αξίζει να το κουβεντιάσουμε στο επόμενο πόστ. Η συζήτηση θα είναι για τον σοσιαλισμό και τον φιλελευθερισμό, έννοιες που για τον Μισεά ταυτίζονται αμφότερες με τον καπιταλισμό.

Ερωτηση κρίσεως: Πόσες περίοδοι είναι οι παραπάνω;;;

9 Kommentare:

  1. Κυρία...κυρία.... να πω δυο;.....
    Περνάω κυρία....

    Καλή σου εβδομάδα!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    AntwortenLöschen
  2. Αν ο αξιότιμος Ζαν Κλώντ Μισεά εννοεί τον «σοσιαλισμό» του μοδάτου «κεντροαριστερού» μέλλοντος, κατά πολλούς, έναν σύγχρονο καπιταλισμό, διανθισμένο με μπόλικο αντικομμουνισμό και ασίγαστη την «πυρά», όπου θα αποστέλλονται όσοι νομίζουν ότι μπορούν να αμφισβητήσουν τα ιερά και όσια των κεφαλαιοκρατικών ...αξιών και αμύθητων κερδών… τότε ναι μιλάμε για απόλυτη ταύτιση σοσιαλισμού, φιλελευθερισμού, καπιταλισμού.

    AntwortenLöschen
  3. Να τον συζητήσουμε τον ΜΙΣΕΑ!

    Εν τω μεταξύ εκλήθην να παίξω κι' εγώ και είχα το ίδιο βιβλίο δίπλα. Τώρα θα πάω στο παραδίπλα! :)

    AntwortenLöschen
  4. Να συζητήσουμε, να το συζητήσουμε.
    Ειδικά τώρα που Χριστόφιας έγινες πρόεδρος, είναι θέμα...

    AntwortenLöschen
  5. @ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

    Γλαράκι μου να περνάς και να αφήνεις το χνάρι σου,
    Και γω περνάω από το στέκι σου, αλλά έχεις τόσο πολλούς επισκέπτες και ζαλίζομαι!


    Καλή σου εβδομάδα!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές και από μένα

    @aliatas

    Όχι καθόλου, δεν ανήκει στην κεντροαριστερά και στους εκσυχρονιστές.
    Καμία σχέση με την σχολή που αναφέρεις και η οποία είναι η σημερινή νέο-αριστερά που έχει απαρνηθεί τις αρχές της και μαϊμουδίζει όλα τα φασίζοντα της εποχής μας.
    Ο Μισεά, θέτει υπο αμφισβήτηση τον ίδιο τον ορθολογισμό, και την πορεία που πήρε η ανθρωπότητα μετά την Γαλλική Επανάσταση, που για όλους τους Μαρξιστές σηματοδοτεί την απαρχή της πολιτικής εξουσίας του καπιτλισμού, που έχει κάνει την εμφάνιση του έναν αιώνα πριν.

    Θα το συζητησουμε όμως πιο διεξοδικά. Το βιβλίο έχει το ίδιο ενδιαφέρον, όσο και το προηγούμενο, για το οποίο έχω κάνει ποστ.
    βλ. Η δύναμη της αδράνειας
    http://ange-ta.blogspot.com/2007/05/ii.html


    @Greg
    Θα αφιερώσω ειδικό ποστ για το βιβλίο αυτό. Οπως λέω και στον aliatas

    @ Vita mi

    Η επικαιρότητα δεν είναι το φόρτε μου. Για την Κύπρο ο Greg έχει κάνει ένα εξαιρετικό ποστ, αλλά και οι σχολιαστές του είναι σούπερ.
    Εγω, θα κάνω ποστ για τον Μισεά.

    AntwortenLöschen
  6. AN-GETAAAAAAAAAAAAAAA
    βοήθεια.

    AntwortenLöschen
  7. @ Demetrat,

    Εδώ ειιιιιιιιιιιμαι!!

    AntwortenLöschen
  8. Ο Βαγγέλακας με παιδεύει πάαρα πολύ.
    δε μου μαρτυράει τι θέλει.

    AntwortenLöschen
  9. @ demetrat
    παίδευε τον και συ!!

    AntwortenLöschen

καλημέρα και καλά σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...