Αναρωτιόμαστε πολλές φορές για τον κόσμο που θα κληροδοτήσουμε στα παιδιά μας!
Προς ανακούφισή μας, μπορούμε να αντιστρέψουμε το ζοφερό αυτό ερώτημα με πολύ δόση αυστηρότητας: Ναι αλλά σε ποια παιδιά θα κληροδοτήσουμε τον "πολιτισμός μας"
Το Υπουργείο Πολιτισμού διοργάνωσε το 2ο Διεθνή Διαγωνισμό Σκίτσου με τίτλο «Παιδιά του μέλλοντος», στον οποίο 473 καλλιτέχνες από 67 χώρες διεκδίκησαν, με 892 σκίτσα, τα βραβεία και τους επαίνους
Δείτε τα βραβευθέντα σκίτσα και σκεφτείτε, ποιος διάβολος έκανε έτσι τα βλαστάρια μας ;;;
Πρώτο βραβείο: Pol Leurs
Δεύτερο βαρβείο: Moa (Brésil)
Τρίτο βραβείο: Jitet Kostana (Indonésie)
πρώτος έπαινος: de Boligán
δεύτερος έπαινος: Feggo (ΗΠΑ)
τρίτος έπαινος:Oleg Goutsol (Ουκρανία)
τέταρτος έπαινος: Kivokourstev (Ρωσία)
πέμπτος έπαινος: Mihailov (Βουλγαρία)
έκτος έπαινος: Ross (Ηνωμένο Βασίλειο)
έβδομος έπαινος: Van Yperzeele (Βέλγιο)
Εν προκειμένω, ένας (;) "διάβολος" ευθύνεται: εκείνος που τους διαμορφώνει την εσωτερική κόλαση και τους κληροδοτεί την εξωτερική...
AntwortenLöschenχαχα πολυ ωραιες!
AntwortenLöschenΕυφυέστατα είναι όλα!.
AntwortenLöschenΌμως επειδή έχω μεγαλώσει παιδιά ,
κι επειδή,
άν-λέμε άν- ο χοντρός μου φώναζε να του δώσω το τηλεκοντρόλ,
θα τούδινα τη μπάκα του στό χέρι,
Λυπάμαι αλλά δε θα πάρω.
Δέν ξέρω ποιές μαννούλες και μπαμπάδες χάλασαν την κοινωνία μας, αλλά εγώ δεν αισθάνομαι πως πρέπει να ζητήσω συγγνώμη για τα δικά μου καμώματα.
Όποιος την έκανε τη μαλακία , να ζητήσει.
Αυτό το ..είμαστε υπέυθυνοι για το τίποτα της γενιάς αυτής..
εγώ δεν το καταλαβαίνω.
Ας προσπαθήσει και λίγο από μοναχή της κιαυτή η γενιά.
δήμητρα.
Νομίζω ότι αν θέλει κανείς να δεί τι σημαίνει έφηβος (μέχρι και 22 χρόνων) μεσοαστικής ελληνικής οικογένειας πρέπει να περιτριγυρίσει λίγο στο hi5 και στο facebook. Τότε θα καταλάβετε πόσο παγιδευμένα άλλα και ήδη ανεπιστρεπτί "στρεβλά" είναι τα παιδιά που μεγαλώνουμε.
AntwortenLöschenΟι φωτό εξαίρετες.
Το "χάσμα των γενεών" εκτός από κοινό τόπο και μοτίβο στη λογοτεχνία, αποτελεί και μια διαχρονική ιστορική εμπειρία.
AntwortenLöschenΑκόμα και ο κώδικας επικοινωνίας, η γλώσσα που χρησιμοποιούμε καθημερινά περιχαρακώνει τη μια γενιά από την επόμενη.Χρησιμοποιούμε τις ίδιες λέξεις που, πολλές φορές, έχουν στη γενιά των "πατεράδων" διαφορετικό σημασιολογικό περιεχόμενο από εκείνο της γενιάς των "γιών". Θυμάμαι ακόμα το ρεφραίν ενός τραγουδιού που κατέληγε με το: "let's be gay" Προτροπή που, σήμερα, ασφαλώς θα γινόταν διαφορετικά αντιληπτή...
Τους θερμούς μου χαιρετισμούς, αγαπητή ange-ta
εξοχη , εξοχη , εξοχη
AntwortenLöschenκαι επειδη δεν μαρεσουν τα πονεμενα δραματα , προτιμω τον πιτσιρικα που την εχει καταβρει με τη φετα του φεγγαριου και ασε τη μαμη να τσιριζει :-)
@ Σε όλους:
AntwortenLöschenΕιναι εντυπωσιακό, ποσο διαφορετικά είναι τα σχόλια του καθενός!
Εγώ στέκομαι με την τοποθέτηση του ποστ μου.
Ευθυνόμαστε για τα βλαστάρια μας πλήρως, όσο και αν η μια γενια δυσκολεύεται πάντα να επικοινωνήσει με την επόμενη, ένα γεγονός που κρατάει μέχρι την ενηλικίωση του παιδιού, μετά η συνενόηση παίρνει το δρόμο της, θετικά ή αρνητικά ανάλογα με πάρα πολλά πράγματα, που θα ήταν αδύνατον να τα συζητήσουμε στα πλαίσια ενός ποστ!
Και η κόλαση που θα τους κληροδοτήσουμε, είναι δικής μας κατασκευής. "made in the past"
Απο όλα τα καρτούν στέκομαι στο τρίτο βραβείο, που αφορά το κόσμο όλο και στο δεύτερο έπαινο, που έχει μια νότα αισιοδοξίας.
Τα θερμα μου χαιρετίσματα, απο τον Βορρά. Βρέχει κάνει ψόφο και ρίχνει χιονόνερο.
Το πρωτο βραβείο και ο 7ος έπαινος εξαιρετικά .
AntwortenLöschenπολύ ωραίο θέμα το σημερινό,
AntwortenLöschenμ' άρεσαν πολύ ο πρώτος, ο δεύτερος και ο τέταρτος έπαινος, γιατί ξεφεύγουν από κάθε κλισέ.
Με εκνευρίζει το γεγονος ότι σχεδόν όλα τα βραβεία απεικονίζουν τα παιδιά του μέλλοντος ηλίθια.
AntwortenLöschenΜε τη λογική ότι αυτοί που ζωγράφισαν τόνισαν την αρνητική πλευρά των πραγμάτων ,θεωρώ ότι πράγματι έχουμε ευθύνη για το πώς βλέπουμε εμείς οι ίδιοι το μέλλον.
Πολύ ωραίο το θέμα. Δεν ξέρω αν γέρασα πάντως δεν εντυπωσιάστηκα από τα παιδιά του μέλλοντος. Μάλλον απογοητεύτηκα.
AntwortenLöschen@ αθεόφοβος,
AntwortenLöschenόλα έχουν μια ομορφιά και χάρη.
@ Lili Niorki,
Όντως!
@ betty,
Οωω καλή μου, δεν έχεις δίκιο. Ο έπαινος με τον μπόμπο που πηδάει στο φεγγάρι, και το άλλο που κάνει στην άμμο πληκτρολόγιο δεν δείχνουν ηλίθια παιδιά, μάλλον είναι το χάσμα των γενεών που λέει ο αγαπητός καθηγητής
Ph. Malingoudis
Νομίζω, ότι τα βρίσκει κανείς όλα σ αυτά τα 10 επιλεγμένα καρτούν. Παιδιά ηλίθια, παιδιά αδιάφορα, παιδιά εκκεντρικά. Εξ άλλου σκέψου, ότι τα καρτούν έχουν πάντα μια δόση υπερβολής για να πούνε πολλά με λίγα μέσα.
Just a photo που θέλει να πει πολλά!
@ Λακων ,
Νομίζω, ότι έτσι είναι. Δεν φαίνεται ότι οι καρτουνίστ έχουν πρόθεση να μας εντυπωσιάσουν. Έχουν πρόθεση, οι περισσότεροι εξ αυτών, να μας απιστήσουν την προσοχή στο αύριο.
Δεν κατάλαβα που βρίσκεται η αντιστροφή στο ερώτημα. Δηλαδή τί;
AntwortenLöschenΆλλοι είναι αυτοί που φτιάχνουν τον πολιτισμό κι άλλοι αυτοί που φτιάχνουν τα παιδιά;
Νομίζω ότι και τα δύο γίνονται με τον ίδιο τρόπο. Άνευ προφυλακτικού.
Αν είναι έτσι η κοινωνία μας παγκοσμίως και ιδίως τα παιδιά φανταστείτε πως θα είναι στο μέλλον!
AntwortenLöschenΓαμά τα!
AntwortenLöschenΠερισσότερο μ άρεσε ο σκεητάς στο φεγγάρι.
Σου έστειλα ένα mail!
@ cropper,
AntwortenLöschenΟ πολιτισμός είναι συλλογικό αποτέλεσμα. Τα παιδιά ιδιωτική υπόθεση.
Όχι και πολύ πετυχημένη διαφοροποίηση, αλλά να, για να πούμε κάτι.
Άσε που καμιά φορά το προφυλακτικό παθαίνει αποπληξία!
Οπότε και πολιτισμός και παιδιά γίνονται από λάθος.
Εν ολίγοις: έτσι είναι όπως τα λες.
@ DAKIS,
Καλώς όρισες Δακη,
Όντως το μέλλον δεν προδιαγράφεται καθόλου ρόδινο…..
@ VITA MI BAROUAK,
Και μένα ο σκεητάς μ αρέσει. Είναι κούκλος!
Το μέιλ σου το πήρα και σου απάντησα.
Περιμένω το ποστ σου, να το αντιγράψω!!
πολυ ωραια ange-ta!! ...γιατι να μας κανουν εντυπωση, απεικονιση της πραγματικοτητας που ζουμε ειναι ολα αυτα...
AntwortenLöschenπολυ ωραια ange-ta!! ...γιατι να μας κανουν εντυπωση, απεικονιση της πραγματικοτητας που ζουμε ειναι ολα αυτα...
AntwortenLöschenΓειά σου Nuwanda,
AntwortenLöschenΑς προσέξουμε τα δικά μας να μη πέσουν σε τέτοιες λούμπες. Κάπως περνάει απο το χέρι μας.