Samstag, 29. Januar 2011

Ερώτηση προς τον κ. Αλαβάνο και οι αρλούμπες περί Ασύλου

Ο Αλαβάνος και οι Ικέτιδες
Άκουσα εχτές τον κ. Αλαβάνο να ομιλεί για την υποχρέωση των Ελλήνων να συνδράμουν τους καταληψίες της Νομικής μετανάστες, επειδή η συμπαράσταση όσων προστρέχουν ικέτες αποτελεί ιερό καθήκον, όπως γράφει ο Αισχύλος!

Ωστόσο την απόφαση για την προστασία των Δαναϊδων, δεν την παίρνει ο βασιληάς Πελασγός μόνος του, αλλά ζητάει την άδεια του λαού του.

Έγινε αυτό κύριε Αλαβάνε;

Και μια και μιλάμε για την ασυναρτησία της σύνδεσης της κατάληψης με άσυλο, διαβάστε τι γράφει ένας παλιός μου φίλος:

Σχετικά με την απόφαση της Γ.Σ των μεταναστών στη Νομική

του Λευτέρη Ριζά.


Για να μην υπάρξει καμία παρεξήγηση, είμαι υποχρεωμένος να καταθέσω το «ποιος είμαι» ώστε να δικαιολογήσω γιατί επανέρχομαι στο μεταναστευτικό με τόση επιμονή και να κοπεί η όρεξη μερικών νέων που αγνοούν την ιστορία της αριστεράς των τελευταίων 50 χρόνων, να ξεμπλέξουν στα γρήγορα με το γνωστό τρόπο: ρατσιστής, εθνικιστής, ξενοφοβικός κλπ. Και τουλάχιστον όχι να πείσω για την ορθότητα των ιδεών μου, αλλά να προκαλέσω μια σοβαρή συζήτηση.
Διαβάζω στη απόφαση της Γ.Σ. των μεταναστών που είχαν καταλάβει τη Νομική Σχολή του Πανεπιστήμιου Αθηνών:
«Εμείς οι 250 μετανάστες απεργοί πείνας που είμαστε ήδη στην 3η ημέρα απεργίας στη Νομική, διεκδικώντας νομιμοποίηση ως αυτονόητο δικαίωμά μας,..». Αλήθεια ξέρουν τι σημαίνει και ποιο (ποια) είναι αυτονόητο δικαίωμα; Ή κάποιοι από τους παρατρεχάμενους αυτό-αποκαλούμενους «αντικαπιταλιστές» τους συμβούλευσαν να το επικαλεστούν; Τα πολιτικά και κοινωνικά δικαιώματα δεν ανήκουν στα αυτονόητα. Αποτελούν κατακτήσεις των λαών, των υποτελών τάξεων, των εργαζομένων, της εργατικής τάξης ύστερα από αγώνες – μακροχρόνιους και συνήθως αιματηρούς. Που αναγνωρίζονται και «καταγράφονται» ως τέτοιες στα Συντάγματα και την όλη νομοθεσία.
Σύμφωνα με το δικό μας Σύνταγμα, αποτέλεσμα αγώνων και συσχετισμών πολιτικής και κοινωνικής ισχύος ανάμεσα στους «κοινωνικούς εταίρους», είναι καταγραμμένα μια σειρά δικαιώματα. Που μερικά από αυτά δεν υπήρχαν σε προηγούμενα Συντάγματα – όπως π.χ. να ψηφίζουν οι γυναίκες – και άλλα μπορεί να έχουν περιοριστεί. Πριν μερικές δεκαετίες π.χ. ήταν εκτός νόμου το Κ.Κ.Ε. Δεν αποτελούσε «αυτονόητο» δικαίωμα των μελών και οπαδών του να εκφράζονται νόμιμα. Το Σύνταγμα κατοχυρώνει την υποχρέωση του Κράτους να εξασφαλίζει δουλειά και στέγη στους πολίτες του. Πράγμα βέβαια που δεν κάνει. Αντίθετα υπερασπίζει με κάθε τρόπο το δικαίωμα στην ιδιοκτησία. Κι αυτό όχι πάντοτε και όχι για όλους.
Που το Σύνταγμα κατοχυρώνει – ως αυτονόητο – το δικαίωμα στον κάθε περιπλανώμενο του κόσμου να αποκτά πλήρη κοινωνικά και πολιτικά δικαιώματα μόλις πατήσει το ποδάρι του στη χώρα; Γιατί η νομιμοποίηση είναι αυτονόητο δικαίωμα. Αυτονόητα δικαιώματα έχουν οι μετανάστες ΜΟΝΟ στις χώρες από όπου προέρχονται. Κι αν αυτά δεν τους καλύπτουν ΤΟΤΕ αγωνίζονται εκεί, μαζικά, για να αλλάξουν τον συσχετισμό των δυνάμεων και να τα αποκτήσουν. Οι φτωχοί και καταφρονεμένοι της Βενεζουέλας, της Βολιβίας, πριν χρόνια της Κούβας κλπ διεκδίκησαν τα αυτονόητα δικαιώματα τους – να έχουν ένα πιάτο φαγητό, περίθαλψη, δουλειά, μόρφωση κλπ – στις πατρίδες τους. Γιατί εκεί, στις πατρίδες τους, νομιμοποιούνται να τα διεκδικήσουν. Οι περιπλανώμενοι ανά την Υφήλιο μετανάστες – όπως αποκαλούν τους εαυτούς τους οι 250 – όπου και να πάνε θα είναι, στην καλύτερη περίπτωση φιλοξενούμενοι και άρα υπόχρεοι στις χώρες, τους λαούς και τις κυβερνήσεις που θα δεχτούν να τους φιλοξενήσουν. Κι ο φιλοξενούμενους πρέπει να σέβεται τον «σπιτονοικοκύρη», την οικογένεια του, τα ήθη και έθιμα του και προπαντός τους πόρους του. Δεν μπορούν να απαιτήσουν να φροντίσει πρώτα αυτούς κι ύστερα τα μέλη της οικογένειας του με το έτσι θέλω. Ούτε το βράδυ να απαιτήσει να κοιμηθεί με τη γυναίκα ή την κόρη του – ως αυτονόητο δικαίωμα στην ερωτική συνεύρεση.
Αφού με την ίδια πολιτική αφέλεια στα όρια της αγένειας τα βάζουν με όλους – κυβέρνηση ΜΜΜ κλπ – συνεχίζουν χωρίς να συνειδητοποιούν τι λένε:
«Δεν είμαστε αυτό που παρουσιάζεται από τα ΜΜΕ, οι καημένοι, οι πάμφτωχοι, χωρίς σπίτι, δουλειά και ρούχα μετανάστες κ.λ.π. Και σπίτια έχουμε και συγγενείς και δουλειές στις πόλεις που αφήσαμε πίσω μας. Δεν ψάχναμε κατάλυμα εδώ στην Αθήνα αλλά ήρθαμε για να παλέψουμε (όσο αντέξει ο οργανισμός μας) για τη νομιμοποίηση μας, τα δικαιώματά μας και για αξιοπρεπείς όρους ζωής.»
Ωραία, θαυμάσια!! Είχαν απ’ όλα στις πόλεις που αφήσανε πίσω τους. Ήρθανε για να παλέψουνε εδώ για τη νομιμοποίηση, τα δικαιώματα τους και για αξιοπρεπείς όρους ζωής !!! Δηλαδή στις χώρες τους δεν είχαν δικαιώματα – ποια ακριβώς δεν μαθαίνουμε μια και σπίτια είχανε και δουλειές και ρούχα – εδώ ήρθανε να τα παλέψουνε !!!! Χάρμα.
Λοιπόν επειδή όπως αναφέρω υπήρξα πολιτικός φυγάς επί Χούντας και μου χορηγήθηκε πολιτικό άσυλο από τη Γερμανική κυβέρνηση – στο «Όνομα του Γερμανικού λαού» - όπως και πολλοί άλλοι Έλληνες, κατέφυγα εκεί γιατί κινδύνευα στη χώρα μου και η οργάνωση μου – το Αντιφασιστικό Κίνημα Ελλάδας (ΑΚΕ), διάδοχη οργάνωση των ΦΝΧ – μου ανέθεσε παράλληλα αποστολή στους Έλληνες μετανάστες της Γερμανίας. Αλλά εκεί αγωνίστηκα – αγωνιστήκαμε – για να αλλάξει η κατάσταση στην Ελλάδα. Όχι στη Γερμανία ή στη Γαλλία κλπ. Η αλλαγή στη Γερμανία ή τη Γαλλία ήτανε υπόθεση και καθήκον του γερμανικού και γαλλικού λαού. Και βέβαια αν γινότανε κάτι σοβαρό κι εμείς οι πολιτικοί πρόσφυγες και οι απλοί εργάτες θα βαδίζαμε δίπλα στο γερμανικό ή γαλλικό προλεταριάτο και λαό. Εισαγωγές επαναστατών δεν πέτυχαν πουθενά. Οι περιπέτειες και το τέλος του Τσε καθημερινά μας το υπενθυμίζουν.
Οι καταληψίες μετανάστες πουθενά δεν αναφέρονται στους αγώνες του λαού τους, τη σύνδεση τους με αυτούς τους αγώνες. Μόνο για τον εαυτό τους νοιάζονται, για τα αυτονόητα δικαιώματα τους στην αλλοδαπή. Άλλωστε όλα αυτά τα χρόνια κάνουν συγκεντρώσεις και διαδηλώσεις για τα δικαιώματα τους ΕΔΩ. Αυτοί, πολιτικοί πρόσφυγες υποτίθεται – όπως ισχυρίζονται οι ίδιοι και οι συμπαραστάτες τους – δεν έχουν κάνει ποτέ τους μια κεντρική εκδήλωση (διαδήλωση, διανομή υλικού κλπ ) για τις πολιτικές εξελίξεις στη χώρα τους. Μόνο το ΠΟΛΙΣΑΡΙΟ και οι Κούρδοι έκαναν εκδηλώσεις και εκδίδανε και διένειμαν έντυπο υλικό. Οι πολιτικοί πρόσφυγες στη Γερμανία και οι έλληνες μετανάστες κάθε τρεις και λίγο έκαναν εκδηλώσεις – διαδηλώσεις, συγκεντρώσεις, πολιτικές απεργίες πείνας – δημοσίευαν άρθρα, εξέδιδαν περιοδικά και εφημερίδες, μοίραζαν προκηρύξεις, όλα σχετικά με τη δικτατορία κλπ.
«Εμείς οι μετανάστες οι οποίοι αναγκαζόμαστε να περιπλανιόμαστε σε όλο τον κόσμο, δεν θέλουμε να αναγκαστούμε να περιπλανηθούμε και κατά τη διάρκεια της απεργίας πείνας». Όλα κι όλα. Τα παιδιά βάζανε και όρους για την περιπλάνηση και την απεργία πείνας. Αν υπήρχε κυβέρνηση αλά Γερμανίας π.χ., τέτοια καραγκιοζιλίκια δεν θα ήταν δυνατό να συμβούν. Κι αυτό που πρέπει να μας ανησυχεί – λαό και εργατική τάξη – είναι αυτό: Είναι δυνατό μια κυβέρνηση που φοβάται, δεν τολμάει να επιβάλλει το νόμο (της) σε 250 μετανάστες και μερικούς συμπαραστάτες, να αναμετρηθεί με την ΕΕ, το ΔΝΤ, τους Αμερικάνους, τους Τούρκους κι όποιον άλλο επιβουλεύεται τα αυτονόητα δικαιώματα και συμφέροντα του ελληνικού λαού και της χώρας; Εξ όνυχος τον λέοντα. Δεν είναι δυνατό. Κι αυτό πρέπει να μας ανησυχεί περισσότερο. Κι ακόμα περισσότερο πώς, αντίθετα, χωρίς δισταγμό στρέφεται κατά του ίδιου του λαού, των εργαζόμενων, της νεολαίας, των φοιτητών, όταν διαδηλώνουν ενάντια στα μέτρα του Μνημονίου. Πως εξηγείται τέτοια αβρότητα απέναντι στους απρόσκλητους στη χώρα μετανάστες, τέτοιο τακτ – μέχρι και ένα από τα ωραιότερα κτίρια που υπάρχουν στην Αθήνα τους παραχώρησε όταν η Κλαυθμώνος και άλλες πλατείες και παγκάκια στεγάζουν δυστυχείς Έλληνες απόκληρους - , τέτοια ανοχή; Προσέξτε δεν εννοώ ότι έπρεπε να τους πετάξει στη θάλασσα όπου αλλού τη βόλευε. Καθόλου. Απλά διερωτώμαι δυνατά γιατί τέτοια διαφορετική συμπεριφορά. Σε ποιο, πιθανό, σχέδιο εντάσσεται και που αποσκοπεί.
Τέλος υπογραμμίζω την προτελευταία παράγραφο του ψηφίσματος: «Ακόμα γνωρίζουμε ότι δεν συντρέχει λόγος ασύλου. Καλούμε λοιπόν την Κυβέρνηση να μην ασχολείται με αυτό το θέμα, αλλά να εστιάσει στο δίκαιο αίτημά μας και τη λύση του». Από πού ως που 250 μετανάστες – άντρες, γυναίκες και παιδιά – γνωρίζουνε ότι δεν συντρέχει λόγος ασύλου; Τόσο ενημερωμένοι για το νομικό καθεστώς που διέπει τη λειτουργία των Πανεπιστημίων ; ! Τόσο μάλιστα που να ερμηνεύουν και τι και ποιους αφορά το Άσυλο;; Και από πού αντλούν τέτοιο θράσος – γιατί μόνο θράσος αποτελεί – να καλούν την κυβέρνηση να μην «ασχολείται με αυτό το θέμα» αλλά να εστιάσει «στο δίκαιο αίτημά μας και τη λύση του». Από μόνοι τους έχουν αποφασίσει τι είναι άσυλο και αν παραβιάζεται και πάλι από μόνοι τους ότι το αίτημα τους είναι δίκαιο.
Τα πράγματα είναι πιο απλά από όσο παρουσιάζονται. Οι άνθρωποι πραγματικά υπέφεραν ή μπορεί και να υπέφεραν στις πατρίδες τους. Τις πόλεις τους. Πόσο και γιατί δεν μου επιτρέπουνε να γνωρίζω μια όπως οι ίδιοι ομολογούν είχαν όλα τα αναγκαία καλά. Κάλυπταν τις ελάχιστες ριζικές ανάγκες τους. Δεν ήτανε πολιτικοί ακτιβιστές, είναι, βέβαιο. Καμιά αναφορά στην πολιτική κατάσταση της χώρας τους. Αλλά η τοπική τηλεόραση έπαιξε σημαντικό ρόλο στο να τους γεμίσει τα μυαλά με το “American dream”. Τόσο πολύ που κάθε ταλαιπωρία και κίνδυνος τους φάνηκε μικρός. Όλο το «ταξίδι» γίνεται για χάρη αυτού του ονείρου.
Αρωγοί στην εκπλήρωση του οι ντόπιοι «αντικαπιταλιστές» που για χρόνια ασχολούνται με τα προβλήματα των ξένων. Όχι με του ελληνικού λαού, των ελλήνων εργαζόμενων, της ελληνικής εργατικής τάξης. Που προσπαθούν να αναμετρηθούν με το αστικό σύστημα, το αστικό κράτος, τις αστικές κυβερνήσεις από παράπλευρους δρόμους: των μεταναστών, των μειονοτήτων, των ατομικών δικαιωμάτων κλπ. Με ό,τι έχει φέρει στην επιφάνεια η κυριαρχία του μεταμοντέρνου στην πολιτική. Και που αυτοί οι αγώνες της μεταμοντέρνας εποχής - που δεν διαθέτουν κεντρική στόχευση και δεν απευθύνονται σε εκείνη την τάξη που πρέπει να γίνει ηγεμονική ώστε να απελευθερώσει ολόκληρη την κοινωνία από την καπιταλιστική / ιμπεριαλιστική σκλαβιά – τελικά εκείνον που βοηθάνε να ανανεωθεί, να εξασφαλίσει παράταση στην ύπαρξη του είναι ακριβώς ο καπιταλισμός / ιμπεριαλισμός.


Τις θέσεις του Λευτέρη Ριζά τις πήρα από το ιστιόγιο του Gregor der Grieche

34 Kommentare:

  1. Παρότι μακροσκελέστατο το κείμενο του κυρίου Ριζά ξεκίνησα να το διαβάζω για να δω τι έχει να πει, αλλά πολύ γρήγορα το παράτησα: πρώτο σκάλωμα; Ο σχολαστικισμός γύρω από την έκφραση "αυτονόητο δικαίωμα". Δεύτερο και τελειωτικό χτύπημα η αδυναμία του να κατανοήσει το ότι όταν οι απεργοί πείνας μιλούν για τα σπίτια, τους συγγενείς και τις δουλειές στις πόλεις που άφησαν πίσω τους αναφέρονται στις ελληνικές πόλεις όπου ζουν και εργάζονται (πχ. Χανιά)και όχι στις πατρίδες τους. Κακή προαίρεση ή όχι, το κείμενό του έχασε κάπου εκεί οποιαδήποτε αξιοπιστία (συν το ότι η προσωπική διαδρομή του καθενός δεν είναι εξαργυρώσιμα πολιτικά ένσημα, αλλά θα πρέπει να διέπεται από συνέπεια, αν θέλει να διεκδικεί το σεβασμό μας).

    AntwortenLöschen
  2. Eξαιτίας ενός ιδιότυπου μαζοχισμού, δεν άντεξα και διάβασα και παρακάτω και έφριξα ακόμη περισσότερο. Ο κύριος Ριζάς συγχέει το πολιτικό άσυλο στο οποίο αναφέρονται οι απεργοί πείνας στην προτελευταία παράγραφο του κειμένου τους με το πανεπιστημιακό άσυλο, ξεδιπλώνοντας έπειτα μια λιτανεία τουλάχιστον ατυχών φράσεων. Όταν οι μετανάστες λένε "Ακόμα γνωρίζουμε ότι δεν συντρέχει λόγος ασύλου" εννοούν ότι δε ζητούν -και δε μπορούν να ζητήσουν- πολιτικό άσυλο, αφού δεν κατάγονται από χώρα που θα δικαιολογούσε κάτι τέτοιο! Προσπαθούν με άλλα λόγια να διαλύσουν την παρανόηση που είχε γίνει από κάποιες πλευρές, ότι τάχα ζητούσαν κι αυτοί άσυλο.

    AntwortenLöschen
  3. Φίλτατη καλημέρα.
    Όταν, επί τέλους, στο χώρο της υγιούς αριστεράς αρχίζουν να γεννιόνται τέτοιες σκέψεις, να παραμερίζονται τα πέπλα του μονολιθικού δογματισμού που θολώνουν τη πνευματική διαύγεια και να αποτολμώνται τέτοια ρηξικέλευθα λόγια ρεαλισμού και αλήθειας κάτι αισιόδοξο αρχίζει να διαφαίνεται στον ορίζοντα.
    Φαίνεται πως η οικονομική (και όχι μόνο) καταστροφή που ήδη συντελείται στη χώρα λειτουργεί σαν ηλεκτροσόκ που αφυπνίζει το ένστικτο της εθνικής και λαϊκής αυτοσυντήρησης, παραμερίζει τις πολυτέλειες της κομματικής αντιπαλότητας και
    συσπειρώνει, πάνω απ’ όλα, γύρω από τη λογική σκέψη και την αποτελεσματική δράση. Τελικά η ελπίδα δεν εξέπνευσε ακόμη και δεν θα πεθάνει όσο υπάρχουν Μίκηδες, Ριζάδες και όλο εκείνο το ανώνυμο πλήθος, εμάς, που τους ακολουθούμε συμφωνώντας! Για τους άλλους «δεν θα μπορέσουμε»!

    AntwortenLöschen
  4. Αν ανατρεξεις στο παρελθον θα βρεις πληθος "προσωπικοτητων" που ξεκινησαν απο σοσιαλιστικες, προοδευτικες, ανθρωπιστικες... κ.α. παρομοιες ΘΕΣΕΙΣ και... προοδευτικα εφτασαν, οι ιδιοι και/η τα τεκνα αυτων, μεχρι τη ΘΕΣΗ των δικτατορων, αρχηγων φασιστικων/ναζιστικων κ.α. παρεμφερων καθεστωτων!
    Ουδεν το καινοφανες.
    Και οι τρεμο-τσιμαιοι-ντερμπεντερο-... κ.λπ. ακριβως την ιδια πορεια ακολουθησαν...

    AntwortenLöschen
  5. @ gazakas
    Δηλαδή, οι καταληψίες, που εμένα μου ξυπνάμε συνειρμούς κατακτητών, δεν άφησαν τα σπίτια τους αλλού, αλλά στην Ελλάδα. Mε άλλα λόγια ήρθαν εδώ παράνομα, έφαγαν ένα κομμάτι ψωμί που στις πατρίδες τους ήταν ανίκανοι να διεκδικήσουν και σκέφτηκαν, αφού εμείς περνάμε καλά πάμε να κάνουμε και μια κατάληψη εκεί στη μεριά της πρωτεύουσας και να ζητήσουμε όλοι οι μετανάστες να περνάμε μέλι και γάλα στη γη της επαγγελίας;
    Τώρα, αν το κείμενο οφείλει να διεκδικεί σεβασμό, δεν ξέρω αν αυτό είναι το νόημα.
    Για μένα το νόημα είναι ότι έχουμε χάσει ως λαός και κυρίως ως αριστερά που βάζω την εαυτή μου τον μπούσουλα. Τα άλλα τα ακούω βερεσέ!



    @ gazakas
    αν ο Ριζας συγχέει το ένα άσυλο με το άλλο άσυλο, εσύ πού ξέρεις για πιο άσυλο μιλάνε οι «ικέτες» που λέει και ο Αλαβάνος;
    Με λίγα λόγια, ποιος προέτρεψε τους «ικέτες» να ζητήσουν άσυλο, και μάλιστα πολιτικό και να χωθούν στη νομική;
    Από πού μέχρι πού, πηγάζει αυτό τους το δικαίωμα; Για κάνε εσύ μια βόλτα από την πατρίδα τους κα ζήτα άσυλο και θα δεις σε τι άσυλο θα σε μπουζουριάσουνε.
    Σ ευχαριστώ για τον κόπο που έκανες να μου διευκρινίσεις τι εννοούν οι ικέτες που δεν εννόησε ο Ριζάς, αλλά εντίμως είναι το τελευταίο που με απασχολεί: Η συνδρομή εκβιαστών που σηκώνουν τις γροθιές τους εδώ στην Ελλάδα, που έφαγαν ένα κομμάτι ψωμί, αντί να πάνε στην πατρίδα τους να σηκώσουν τη γροθιά τους, αν και για κάτι τέτοιο δεν έχουν τα κότσια για να μη πω τιποτ άλλο, είναι εθνικό έγκλημα και όχι ανθρωπιστική πράξη.



    @ ORPHEAS
    Να και μια φορά που συμφωνούμε!
    Διάβασε και αυτά που γράφω στο γκαζάκα.

    AntwortenLöschen
  6. Ντρέπομαι και μόνο που διάβασα στην απάντησή σου τόσα μισαλλόδοξα και άδικα σχόλια. Δεν υπάρχει κανένα νόημα στο να συνεχίσω αυτή τη συζήτηση.

    AntwortenLöschen
  7. @ gazakas

    δηλαδή, όταν δεν συμφωνέί κάποιος με τις θέσεις σου είναι μισαλλόδοξος; Τότε εσύ δεν είσαι;

    AntwortenLöschen
  8. Συμφωνα με το συνταγμα, αρθρο 16 παρ. 5, που εχει ψηφιστει απο τη μεγιστη πλειοψηφια της βουλης, τα πανεπιστημια ειναι αυτοδιαχειριζομενα, οπως παντου στην υφηλιο. Με νομο που εχει ψηφιστει, επισης, απο τη μεγαλη πλειοψηφια της βουλης, αναγνωριζεται το ασυλο. Η
    κοσμητεια της Σχολης και η Πρυτανεια, εξηγησαν δημοσια οτι η αποφαση εληφθη απο κοινου με τους επισημους φοιτητικους αντιπροσωπους(ΠΑΣΚΕ_ΠΑΣΟΚ, ΔΑΠ-ΝΔ κ.λπ. Κυκλοφορουν και οι υπογραφες των αντιπροσωπων αυτων) συμφωνα με τους κανονισμους. Επομενως, αυτο που ισχυριζεσαι, οτι ο Πελασγος ζητησε τη συμφωνη γνωμη του λαου του για τις Δαναιδες, ισχυσε αναλογικα στη περιπτωση(Συνταγμα, Νομος, κανονισμοι αυτοδιαχειρησης του Παν/μιου. Απο κει και περα δεν απομενει παρα η αμεσως επομενη αναθεωρηση του Συνταγματος και της συνταγματικης επιταγης, να γινει - αν γινει - στο επομενο κοινοβουλιο. Κι αυτο παραβιαζοντας το Συνταγμα - "κατα παρεκκλιση" του Συνταγματος, οπως προτεινε χθες ο πατηρ-αρχηγος του Οικου της Οικογενειας Μητσοτακη.

    AntwortenLöschen
  9. Καλημερα.....τουλαχιστον μαζι μπορουμε να επικοινωνουμε, .........για να δω τι θα γινει με τους αλλους.
    Καλη εβδομαδα

    AntwortenLöschen
  10. @ Ανώνυμε,

    όποιος υποστηρίζει το μπάχαλο, να έχει το θάρρος και τα κότσια να το υποστηρίζει μέχρι τέλους. Όχι να προσπαθεί να αποδείξει ότι εμ τα κάνει μπάχαλο έμ θέλει και νομιμοποίηση.

    Ν0. 1 Τα πανεπιστήμια ΔΕΝ είναι αυτοδιαχεριζόμενα – όπως εσύ εννοείς την αυτοδιαχείριση - παντού στο κόσμο. Το παντού στο κόσμο το λέει ο κάθε πικραμένος για να παρηγορηθεί για το απίστευτο μπάχαλο της χώρας μας και πατρίδας μας. Σ αυτούς συμπεριλαμβάνομαι και γω. Και γω πολλές φορές λέω έτσι συμβαίνει και αλλού. Αλλά, ενώ εδώ συμβαίνουν όλα τα κακά που συμβαίνουν και αλλού, δεν συμβαίνουν όλα τα καλά που συμβαίνουν αλλού. Δηλαδή, να αναβληθούν τα μαθήματα γιατί 300 μετανάστες απαίτησαν καλά και σώνει άσυλο ΔΕΝ θα γινόταν σε άλλη καπιταλιστική χώρα, μηδέ κομμουνιστική ή όπως θέλεις ονομάτισέ την! Τελεία!!
    ΝΟ2 Η αναλογία Ικετιδες – Μετανάστες, που ισχυρίζεσαι, θα σου έλεγα ας περιορίσουμε το μπάχαλο στη νέα Ελλάδα και ας αφήσουμε στη πάντα την αρχαία, γιατί θα ξεσηκωθούν οι νεκροί και θα μας πάρουν με τις πέτρες. Το λοιπόν: διάβασε τις Ικέτιδες και θα καταλάβεις, ότι οι Δαναϊδες, ζήτησαν και δεν εκβίασαν! Ζήτησαν χάρη για τις εαυτές τους και ΟΧΙ για όλες τις γυναίκες της υφηλίου! Και περίμεναν την απάντηση! Δεν μπούκαραν όπου γούσταραν και δεν έφεραν προ τετελεσμένων γεγονότων!
    ΝΟ3: Λυπάμαι πολύ, αλλά οι φοιτητές και ο καθηγητές ΔΕΝ εκπροσωπούν τον λαό, παρότι είναι τμήμα του. Μάλιστα θα έλεγα ότι δεν έχουν καμία σχέση με τον λαό, τον οποίο κατά βάθος απεχθάνονται σαν κόμηδες ντε λα πατσαβούρ!!!
    ΝΟ3: Καλά θα κάνεις να μην μπερδεύεις την άμεση Δημοκρατία με την σημερινή. Διότι, πως δηλαδή οι της πανεπιστημιακής κοινότητας αποφάσισαν τα μεν και οι του κοινοβουλίου εξέφρασαν τα δε;;;
    Μπας και μπάζει το σύστημα και δη σφόδρα;;
    ΝΟ4: Από κει και πέρα, αυτό που απομένει είναι να πάνε ο μετανάστες να σηκώσουν τις γροθιές τους εκεί που ζουν και οι οικογένειες τους και να αγωνιστούν για μια καλύτερη ζωή στον τόπο τους! Και όχι τζάμπα μάγκες που καταντήσαμε όλοι μας

    AntwortenLöschen
  11. @ tasoula,

    καλημέρα και σε σένα

    AntwortenLöschen
  12. Φίλτατη, χαίρε
    Παρακολουθώντας διάφορες συζητήσεις, όχι μόνο εδώ αλλά γενικότερα, διαπιστώνω μετά λύπης μια κυριαρχούσα διάχυτη ένδεια ουσιαστικού (όχι πτυχιακού) μορφωτικού επιπέδου που οδηγεί σε πλήρη αδυναμία διεξαγωγής εποικοδομητικού διαλόγου.
    Όλοι διαγκωνιζόμαστε στην κατάθεση της άποψής μας (η σωστή πάντα!) αγνοώντας τον «απέναντι» και τις θέσεις του, τις οποίες ή αρνούμεθα ν’ ακούσουμε ή τις ακούμε μη ακούγοντας!
    Πέραν των οπωσδήποτε κατανοητών διαφορετικών αντιλήψεων, εκείνο που κυριαρχεί είναι η αδυναμία επικοινωνίας και ορθής αντιπαράθεσης, γεγονός που προδίδει γύμνια επιχειρημάτων. Θυμίζουμε «ποδοσφαιρική οπαδική λογική», τόσο στην παγίωση της επιχειρηματολογίας μας όσο και στην κατάθεση και υποστήριξή της. Έξω από κάθε από κάθε λογικό ειρμό.
    Όταν κάποιος «βαριέται» ή απαξιοί ν’ ακούσει ένα «λόγο», πώς είναι δυνατόν ν’ αντιτάξει σοβαρά και αξιόπιστα τον δικό του «αντίλογο»; Πετάει με πάθος ένα «η ομαδάρα σκίζει» και καθαρίζει. «Του τα’σουρα του π…..», σκέφτεται, και πορεύεται ικανοποιημένος… «στη συνείδησή του»! Μισαλλοδοξία και βουλωμένα αυτιά.
    Αλλά και ως προς την φόρμα διατύπωσης παρατηρώ ότι η κατάθεση των όποιων επιχειρημάτων και η σχετική ανάλυσή τους γίνεται "χύμα", χωρίς επαγωγικό ειρμό και έλλογη αλληλουχία. Χωρίς στέρεη και αιτιολογημένη επιχειρηματολογία. Σκόρπιες σπερματολογίες, σταχυολογήσεις ετερόκλητων στοιχείων και αστήρικτα συμπεράσματα χωρίς συνάφεια και σύνδεση «αιτίου» με «αιτιατό».
    Απεγνωσμένη προσπάθεια διατύπωσης παγιωμένων προκαταλήψεων, αμετακίνητων, δογματικά, θέσεων που εξωτερικεύονται με πολύ «θυμό ψυχής», αδυναμία στοιχειοθέτησης και άρνηση ουσιαστικού διαλόγου.
    Μισαλλοδοξία, κλειστά αυτιά και κλειστό μυαλό! Με λοιδορία της «άλλης» άποψης και καθύβρισης του φορέα της.
    Και το μεγαλύτερο δυστύχημα ότι όλα συμβαίνουν εν ονόματι της… ποιότητος και της … προόδου!
    Χωρίς να είμαι ειδικός σε θέματα Αριστεράς, αφού ούτε σ’ αυτήν φυλακίζω τη σκέψη μου, πιθανολογώ ότι η πολυδιάσπαση, ο κατακερματισμός της και η αδυναμία ενδοσυννενόησης που εμφανίζει οφείλεται βασικά στον ασυντόνιστο βηματισμό της σκέψης της και τον ασυγκρότητο λόγο της.
    «Κέραμοι και λίθοι ατάκτως εριμμένοι» ή, επί το λαϊκότερο «γειά σου Γιάννη, κουκιά σπέρνω»!

    Υ. Γ. Όσο για το προκείμενο θέμα, καλή η φιλανθρωπία και η συγκινησιακή φόρτιση αλλά η εξαργύρωσή τους έχει κόστος που δεν είναι δυνατόν να επιβαρύνει όλους, ιδίως τη σημερινή, δύσκολη εποχή. Δυστυχώς δεν είδα ακόμη καμιά κίνηση για σύσταση ερανικής επιτροπής στις τάξεις των «αλληλέγγυων». Έστω για τα μάτια του κόσμου! Καλή η «μαγκιά», αλλά όταν είναι «τζάμπα», ή στην πλάτη των άλλων, δεν «λέει»!

    AntwortenLöschen
  13. Ωραια, τα λες!
    Γι' αυτο καλυτερα να τα βαζεις μ' αυτους που ειναι οι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ υπευθυνοι για το ελληνικο μπαχαλο, κι αυτοι ειναι γνωστοι τοις πασι...
    Θα προτεινα το ιδιο και σε σενα: να ξαναδιαβασεις, οταν θα εχεις ηρεμια, τις Ικετιδες, γιατι φαινεσαι πολυ... οργισμενη. Τις ιδιες αποψεις μ' αυτες που εκφραζεις, εσυ σημερα, ειχαν και οι διωκτες των Ινδιανων και των μαυρων στην Αμερικη.
    Κοιτα γυρω σου να δεις, υπαρχει νοικοκυρα, σημερα, που να χρησιμοποιει οικιακη βοηθο η καθαριστρια μη μεταναστρια παρανομη η ημιπαρανομη, partial
    η full time; Υπαρχει σπιτι, τη τελευταια 15ετια που να μην εχει χτιστει απο εργατες μεταναστες-ημιπαρανομους; Υπαρχει ναυτιλιακη εταιρεια, οποιας μορφης, που να μην εχει κατωτερα πληρωματα απο μεταναστες; Μεχρι και τα εργα των Ολυμπιακων του Σημιτη που στοιχισαν 40δις(δανεικα, σχεδον δλδ. το μισα του συνολικου δανειου της τροικα) απο μεταναστες-ημιπαρανομους εγιναν. Κι ολοι αισθανομαστε τοτε υπερηφανοι... για το μεγαλειο μας...
    Οσο για τους βουλευτες που αναφερεις, ας ρωτησουν καλυτερα τα εκλεγμενα μελη των ΚΟΜΜΑΤΙΚΩΝ τους φοιτητικων συλλογων που οι υπογραφες τους κυκλοφορουν δημοσια!
    Κι αν επιτρεπεται, εσυ τελειωσες ελληνικο η ξενο Παν/μιο;
    Οσο για το... αλλο, συμφωνω μαζι σου... ας αφησουμε τον Αισχυλο και τους αρχαιους στην ησυχια τους... δεν μας "φταινε" σε τιποτα για το ολοκληρωτικο σημερινο χαλι μας...

    AntwortenLöschen
  14. αντιλαμβάνομαι ώς απολύτως αυτονόητα τα επιχειρήματα του κυρίου Λευτέρη Ριζά.
    ενδιαφέρουσα η τοποθετησή του και αρκούντως έλλογη η αλληλουχία της σκέψης του.

    AntwortenLöschen
  15. @ Ορφέα,

    "Όσο για το προκείμενο θέμα, καλή η φιλανθρωπία"

    Δεν πρόκειται για φιλανθρωπία, γιατι οι μετανάστες ΔΕΝ ζητάνε ελεημοσύνη, αλλά ζητάνε με υψωμένες τις γροθιές "νομιμοποίηση όλων των άλλων μεταναστών"
    Εθεσαν δηλαδή εαυτούς εκπροσώπους όλων των μεταναστών της υφηλίου και πού; ΟΧΙ στον ΟΗΕ ή στο ΝΑΤΟ ή στις Βρυξέλλες, αλλά στην φτωχη και καταντροπιασμένη Ελλάδα.

    Μιλάμε δηλαδή για μεγάλη προβοκάτσια!

    Οσο για την αριστερά, μου έλεγε μια φίλη σήμερα, ότι έτσι όπως κατάντησε δεν εκπροσωπεί παρά το φρένο για καλύτερες μέρες. Δυστυχώς - για μια μερίδα της - αναγκάστηκα να συμφωνησω μαζί της!!

    AntwortenLöschen
  16. ... Για την Ελλαδα ρε, γαμωτο και, το χαλι μας!

    AntwortenLöschen
  17. @ Αγαπητέ μου ανώνυμε, 16.50

    Γνωρίζω ποιοι είναι υπεύθυνοι για το μπάχαλο. Όχι δεν είναι οι μετανάστες, αλλά συμβάλουν ακόμα και αν δεν το θέλουν!! ΟΙ μετανάστες είναι όργανα της παγκοσμιοποίησης. Μεταφέρονται για να εκβιάσουν χαμηλά ημερομίσθια, όπως ακριβώς κάνει το κεφάλαιο, όταν μεταφέρει τα «μέσα παραγωγής» από την Ευρώπη στην Ασία.
    Και βεβαίως ξέρω πού και πώς δουλεύουν οι μετανάστες, δεν ήρθα από τον Άρη!
    Αλλά μια και μιλάς για την Αμερική: Το έχω ξαναγράψει, το εργατικό κίνημα της Αμερικής ήταν πάντα ανίκανο να επιβάλει ένα κοινωνικό κράτος , γιατί υπήρχε ΠΑΝΤΑ ένας εφεδρικός στρατός : Οι Μαύροι, που τους κουβαλούσαν (τους απήγαγαν στην κυριολεξία) οι έμποροι μαύρης σαρκός! (οι ινδιάνοι ήταν στον τόπο τους και δεν έκαναν για σκλάβοι). Αυτό επαναλαμβάνεται ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ! Καλά θα κάνει λοιπόν ο κάθε προοδευτικός άνθρωπος να ζητήσει να πάνε οι μετανάστες στο τόπο τους και να ζητήσουμε να πληρώνονται σωστά ΕΚΕΙ, για να μπορούμε να διεκδικήσουμε και μείς ένα σωστό μεροκάματο ΕΔΩ!!!. Αν δεν βαριέσαι να διαβάσεις τις τρεις αναρτήσεις για τη γεωργία, όπου αναφέρω τις θέσεις μου.

    Όσο για τους βουλευτές, μην επικαλείσαι αυτούς που πρώτοι ευθύνονται για το μπάχαλο!

    Έχω τελειώσει ξένο Πολυτεχνείο, και όταν μπουκάριζαν οι αστυνόμοι μέσα στις αίθουσας διδασκαλίας, κατουριόμουνα από το φόβο μου, και να ξέρεις δεν ανήκω στα παιδάκια που κατουριούνται στη θέα της εξουσίας!

    AntwortenLöschen
  18. @ κόκκινη κίσσα,

    Τυχαίνει να τον γνωρίζω από παλιά, γι αυτο τον ανέρτησα.

    Και συμφωνω μαζί του!

    AntwortenLöschen
  19. @ ανώνυμε, 16.50

    Για τις Ικέτιδες έχω κάνει ανάρτηση πολύ πριν ο Αλαβάνος πετάξει τις ανοησίες του.

    AntwortenLöschen
  20. Οδυσσέας Στεριανός31/1/11 20:06

    Εθνικιστές όλου του κόσμου, ενωθείτε!

    AntwortenLöschen
  21. 1. Κι εδω οι μεταναστες δεν ηρθαν μονοι τους. Τους "ανοιξαν" - κατ' αναλογια ειναι το ιδιο με τη μεταφορα μαυρων "δουλων" απ' την Αφρικη στην Αμερικη - την πορτα, για τους λογους που λες... τοις κεινων ρημασι πειθομενοι...
    2. Ξαναδιαβασα τα σχολια μου, αλλα δεν ειδα πουθενα να παρομοιαζω τους γηγενεις Ινδιανους με τους μαυρους.
    3. Δεν γνωριζω σε ποια χωρα σπουδασες αλλα, ΠΟΥΘΕΝΑ μα πουθενα στο κοσμο η αστυνομια μπουκαρει στα πανεπιστημια χωρις την αδεια των αυτοδιαχειριστων της. Εκτος κι αν σπουδασες την εποχη των φοιτητικων εξεγερσεων της δεκαετιας του '60 - που, τοτε σε μερικες ευρωπαικες χωρες μπουκαρισε, πραγματι, η αστυνομια. Το ιδιο, αλλωστε, συνεβη κι εδω το '73. Βλεπεις, το ασυλο νοουμενο σαν ελευθερια διακινησης των ιδεων... δεν μπορει να θεσει σε "περιορισμο" η να εξαιρεσει καμμια Ιδεα. Πολυ περισσοτερο τις ανθρωπιστικες Ιδεες και, αυτονοητο φανταζομαι, την Ιδεα της ελευθεριας!
    4. Μολις προ μερικων ημερων, το ευρωπαικο δικαστηριο καταδικασε την Ελλαδα - μετα απο προσφυγη ενος αφγανου μεταναστη - για την ταλαιπωρια και τη κακομεταχειριση που υπεστη απο τις ελληνικες αρχες.
    5. Δεν νομιζω οτι ειναι "καθηκον" δικο μας, να τους στειλουμε πισω στις χωρες τους με την υποδειξη να πολεμησουν τα δικα τους αντιλαικα καθεστωτα η διορισμενα καθεστωτα.
    Ας κοιταξουμε καλυτερα... τα του οικου μας...
    6. Οποιο νοικοκυριο χρειαζεται, ειναι βεβαιο οτι μπορει να βρει και ελληνιδα βοηθο, αλλα... ας τη πληρωσει περισσοτερο.
    Το ιδιο και οι ψαραδες, αντι να παιρνουν αιγυπτιους... ας παρουν ελληνες. Το αυτο και οι παραγωγοι ανθων, ελαιων,... κ.λπ.
    7. Εγω, απαντησα στο δικο σου σχολιο για τους βουλευτες που, ταχα μου αναρωτιοντουσαν... Γι αυτο ειπα
    σε ποιους να απευθυνθουν.

    AntwortenLöschen
  22. Φίλτατη καλημέρα και καλό μήνα.
    - Όταν ολόκληρος ο πολιτικός κόσμος, καθένας από τη δική του σκοπιά, το δικό του μετερίζι και το δικό του συμφέρον, σε λοιδορεί, σε χρησιμοποιεί και σε εκμεταλλεύεται.
    - Όταν οι αντικειμενικές συνθήκες απαιτούν εθνική συσπείρωση και λαϊκή ενότητα.
    - Τότε ενεργοποιείται το ένστικτο της αυτοσυντήρησης, κατατίθενται οι κομματικές ταυτότητες και αναστέλλονται προσωρινά οι ιδεολογικές αντιπαλότητες, (Άλλο κόμματα, άλλο ιδεολογία).
    Συνάπτουμε ανακωχή και παραμένουμε ενωμένοι και σε εγρήγορση μάχης, έναντι του κοινού εχθρού.
    Εμείς, ο κυρίαρχος, ο ταλαίπωρος, ο εξαπατημένος, ο μ.....ς, (κρατείστε όποιο χαρακτηρισμό θέλετε!), λαός!
    "Νυν υπερ πάντων ο αγών"!
    Γιατί η "σοσιαλιστική" μας κυβέρνηση, η τρόικα και η μουσουλμανική πέμπτη φάλαγγα μας περιμένουν, όλους, στη γωνία!
    Και άμα περάσει η μπόρα....ξαναπλακωνόμαστε!

    AntwortenLöschen
  23. Προς φίλο Anonymous.
    1)Από που προκύπτει ότι είμαι "οργισμένη" και όχι "οργισμένος" (Φάλτσο Νο 1).
    2)Πουθενά δεν ανέφερα τη λέξη "βουλευτής", ούτε υπαινίχτηκα τίποτα γι' αυτούς. (Φ. Νο 2)
    3) Στα περί "Ικέτιδων" του Αισχύλου, αφού χαμογελάσω, επεξηγώ
    Οι 50 φόνισσες κόρες του Δαναού, αφού σκότωσαν τους άντρες τους (πλην μιας) κατάφυγαν διωκόμενες (δικαίως) από την Αίγυπτο και εζήτησαν άσυλο στο Άργος. Δεν απαίτησαν, δεν διεκδίκησαν, δεν ύψωσαν γροθιές, ούτε έκαναν το σήμα της νίκης, αλλά ικέτευσαν (δηλαδή παρακάλεσαν γονατιστές) τον λαό του Άργους να τους παράσχει άσυλο.
    Ποιά η σχέση και η συνάφεια με το προκείμενο.
    Καλό θα είναι, στα διαλείμματα της εμβριθούς μελέτης και ανάλυσης του Μαρξ να ρίχνουμε και καμιά, σοβαρή, ματιά και στην αρχαία ελληνική γραμματεία.
    4)Όσο για το ανακάτεμα άσπρων, μαύρων, Ινδιάνων, ολυμπιακών αγώνων, υπηρετριών και λοιπών ετεροκλήτων (αληθών και υπαρκτών, ένα προς ένα, στοιχείων)και η συνάρτησή τους με το συγκεκριμμένο θέμα αποδεικνύει τη βαθειά σύγχυση που σε διακατέχει.
    Προσπάθησε να τα ξεχωρίσεις και να βάλεις τις σκέψεις σου σε σωστή σειρά.
    Και λάβε υπ' όψη σου την παροιμία. "Αν δεν έχεις "γέρο", αγόραζε".

    ΥΓ. Πάντως αφού μπερδεύουμε, συνειδητά ή ασυνείδητα, τίς έννοιες του "ασύλου", δηλώνω κατηγορηματικά ότι κι εγώ είμαι φανατικά υπέρ του "Ασύλου". Των "Ανιάτων", όμως!

    AntwortenLöschen
  24. @Οδυσσέας Στεριανός

    Προλετάριο όλου του κόσμου, ξενιτευτείτε!

    @ Anonymous 00:38

    Θα ξεκινήσω από μια δική σου ρήση Ας κοιτάξουμε καλύτερα... τα του οίκου μας και αν αυτό το εννοείς πραγματικά τότε όλα τα υπόλοιπα που γράφεις είναι κάπως εκτός συλλογιστικής σου.

    Παρά ταύτα, ας δούμε και τα υπόλοιπα:
    Στο 1 και στο 2: Τους έφεραν οι δουλέμποροι τους μετανάστες (όπως ακριβώς τους μαύρους αιώνες της δουλείας) ή ήρθαν μόνοι τους δεν θα αλλάξει το γεγονός ότι αυτοί πιέζουν τους μισθούς και τα ημερομίσθια προς τα κάτω!
    Θα μπορούσαν ωστόσο – κατά τη δική σου απαίτηση – όσοι χρειάζονται εργαζόμενους να μην πάρουν αλλοδαπούς αλλά έλληνες που είναι πιο ακριβοί, γιατί προφανώς ΕΧΟΥΝ ΥΨΗΛΟΤΕΡΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ (σπίτι, οικογένεια, σχολεία, μεταφορές, φόρους, ΔΕΚΟ, κλπ. Τα αντιλαμβάνεσαι). Αυτό όμως δεν είναι εφικτό, γιατί σίγουρα κάτι θα έχεις ακούσει για την λογική του Κεφαλαίου. Οι καπιταλιστές παράγουν πιο φτηνά πουλάνε πιο φτηνά και όποιος ΔΕΝ το κάνει σβήνει από την αγορά. Το ίδιο αντίστοιχα τα νοικοκυριά αν δεν πάρουν το πιο φτηνό δεν μπορούν να ζήσουν. Με άλλα λόγια όσο οι μετανάστες είναι παρόντες η πίεση των μισθών και ημερομισθίων είναι παρούσα και αναπόφευκτη.
    Ας μην συνεχίσουμε, αυτοί είναι οι Νόμοι του Κεφαλαίου, τελεία.
    Δεν αναφέρθηκες εσύ, αναφέρθηκα εγώ για να σου πω τι σημαίνει ελεύθερη διακίνηση Εργασίας και Κεφαλαίου, κάτι που έχει επιβληθεί από τους φωστήρες της παγκοσμιοποίησης και που έχουν χάψει όλοι οι δήθεν διεθνιστές ή αριστεροί ή προοδευτικοί.
    Στο 3: Τότε δεν γνωρίζεις πανεπιστήμια καμιάς άλλης χώρας. Εγώ σπούδασα στη Γερμανία και ΟΧΙ κατά τη δεκαετία του 60, αλλά 15 χρόνια αργότερα. Σήμερα τα πράγματα έχουν χειροτερεύσει!
    Δεν θα μπω στην ανάλυση του τι είναι άσυλο, γιατί τα ακούμε καθημερινά και ο καθένας ερμηνεύει το άσυλο όπως γουστάρει. Στην αναλογία «ικέτιδες» - μετανάστες, οι ικέτισσες πάνε σε ναό και δεν μπουκάρουν όπως ξαναείπαμε!!!
    Στο 4: Ναι και τη Σουηδία καταδίκασε για την ίδια υπόθεση. Αλλά μην απορείς, συνάδει με την πολιτική των επικυρίαρχων ελίτ. Αυτό λέω……
    Στο 5: καθήκον μας είναι να προστατέψουμε τον τόπο μας και την κουλτούρα μας και τη γλώσσα μας και τη παιδεία μας, και κυρίως το μέλλον των παιδιών μας, όπως καθήκον είναι και αυτών να πράξουν το ίδιο. Η φυγή δεν είναι λύση για κανέναν. Οι Ολλανδοί δίνουν σε δικούς του νομιμοποιημένους μετανάστες – ΟΧΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ – αυτούς τους μπουζουριάζουν αυθωρί και παραχρήμα, μόνιμη σύνταξη για να επιστρέψουν στη πατρίδα τους.
    Στο 7: Τι να κάνουμε, αυτούς τους βουλευτές έχουμε και αυτό το νομικό σύστημα έχουμε. Σ αυτούς να απευθυνθούν και να περιμένουν απάντηση. Αλλά δεν πρόκειται περί αυτού, μην συζητάμε ανοησίες, αυτοί ΔΕΝ ζήτησαν άσυλο! ΟΧΙ ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΑΝ ΑΣΥΛΟ!!!! Αυτό το ξεχνάμε. ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΑΝ ΑΣΥΛΟ, ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΑΝ ΑΣΥΛΟ! Μπουκάρισαν και απαίτησαν να νομιμοποιηθούν όλοι οι μετανάστες. Αυτό λέγεται ΠΕΙΡΑΤΕΙΑ.

    AntwortenLöschen
  25. @ ORPHEAS
    Καλημέρα και σε σένα και καλό μήνα, είναι και κολοβός!

    Συμφωνώ μαζί σου!!!

    Γιατί η "σοσιαληστική" μας κυβέρνηση, η τρόικα και η μουσουλμανική πέμπτη φάλαγγα μας περιμένουν, όλους, στη γωνία!

    Και ποιος ξέρει μπορεί να μάθουμε να μην πλακωνόμαστε.

    AntwortenLöschen
  26. @orpheas
    Οταν εσεις πηγαινατε, εμεις γυριζαμε...


    @ange-ta
    Μιλας για την εποχη που η Γερμανια ηταν χωρισμενη στα δυο και την περιοδο αναπτυξης και δρασης της baader mainhof.
    Κατανοητα ολα!
    Μετα τους "σοσιαλιστικους" αγωνες, ερχεται η εποχη των "εθνικιστικων"!

    AntwortenLöschen
  27. @ Anonymous 12:41

    Ούτε αγώνες υπάρχουν ούτε σοσιαλιστικοί είναι.
    Μπορεί ΣΟΣΙΑΛΗΣΤΙΚΟΙ.

    Οσο για τους εθνικιστικούς αγώνες, Σε αντιλαμβάνομαι η λέξη "πατριωτικος" μας (σας) τελείωσε!!!

    Υποθέτω ότι ανηκεις σε κάποια αριστερά. Ξέρεις είναι πολύ ληπηρή αυτη η εξέλιξη! Οταν τα επιχειρήματα μας τελειώνουν, πετάμε ένα εθνικιστης και τελείωσε η συζητηση.

    Τέλος πάντων, θέλω εσύ να μου πεις ΣΕ ΠΟΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ της υφηλίου θα γινόταν κατάληψη για εξωπανεπιστημιακούς σκοπούς και ΔΕΝ θα μπουκάριζε η αστυνομία;;;;
    Οχι πως εχει αξία η απάντηση, αλλα ετσι για την πλάκα, αφού η κάθε συζητηση καταλήγει στο στυλ που την περάτωσες!

    AntwortenLöschen
  28. @ ανώνυμε 12:41
    Εξ ίσου λυπηρή είναι η ρηση προς τον Ορφέα:

    "Οταν εσεις πηγαινατε, εμεις γυριζαμε..."

    Διότι θα μπορούσε να σου πει κανείς, ότι δεν πηγες ποτέ κάπου μόνος σου. Ακολούθησες, μοιραίος και άβουλος που λέει και ο ποιητής.

    AntwortenLöschen
  29. - «Anonymous γερά, με τσα-μπου-κά»!!
    Προχώρα την Επανάσταση μέχρι να μαζέψω λίγο τη μπουγάδα κι έρχομαι κι εγώ (όταν εσύ θα γυρίζεις,εννοείται). Μόνο προσεκτικά, μη σκίσουμε κανένα καλσόν!

    AntwortenLöschen
  30. @orpheas
    Παλι καλα. Εσεις δεν χρειαζεστε οικιακη βοηθο. Κατι ειναι κι αυτο.

    AntwortenLöschen
  31. @ Ανώνυμε,

    Να παραδεχτείς ότι ο Ορφέας έχει γερό χιούμορ!

    @ Ορφέα,

    δεν παίζεσαι!

    AntwortenLöschen
  32. http://biotexnes.blogspot.com/2011/01/blog-post_31.html

    Mια αλλη προσεγγιση στο θεμα..

    AntwortenLöschen
  33. @ palalos,

    καλημέρα και καλως ώρισες.
    Το ζήτημα δεν επιλύεται ούτε έτσι. Ακόμα και αν ο κάθε πρόθυμος και λυπισιάρης ελληνας φιλοξενούσε στο σπίτι του και απο έναν κακομοίρη μετανάστη, δεν θα έφταναν τα σπίτια ούτε για το 5%. Ωστοσο, στην προκειμένη περίπτωση δεν πρόκειται περί αυτού! Εδω μιλάμε για κατάληψη και εκβιασμό!

    AntwortenLöschen

καλημέρα και καλά σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...