Monday, 19 March 2007

διακοπές χωρίς πλήξη

Η συζήτηση για το βιβλίο της στ δημοτικού τώρα αρχίζει!
Εχτές Κυριακή 18/6/2007 η Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία, είχε 4 αναφορές για το βιβλίο, με 3 υπέρ του βιβλίου και μία κατά.

Η Καθημερινή, μια υπέρ.

Στα δελτία ειδήσεων έγινε διάψευση μίας δήθεν ανακοίνωσης της Ακαδημίας Αθηνών και καπάκι βγήκε το πανεπιστημιακό κατεστημένο να δηλώσει, ότι η Ακαδημία Αθηνών δεν μπορεί να έχει άποψη, γιατί δεν είναι ιστορικοί.
Τι άποψη αλήθεια. Για να έχει κανείς άποψη για το ποδόσφαιρο, πρέπει να είναι ποδοσφαιριστής, για το θέατρο θεατρίνος, για ένα μουσικό έργο μουσικός.
Τέλεια, λοιπόν ας πάμε διακοπές στο βουνό, μπας και ο καθαρός αέρας
ανοίξει τα μυαλά μας.















Αχ πού πρέπει ν ανέβω ακόμα με τη λαχτάρα μου!

Πάνω απ’ όλα τα βουνά κοιτάζω γυρεύοντας πατρικές και μητρικές γαίες.

Πατρίδα όμως δε βρήκα πουθενά: δεν στέκομαι σε καμία πολιτεία και όλες οι πύλες σημαίνουν για μένα αναχώρηση.

Ξένοι μου είναι και χωρατό οι τωρινοί,

Και

Είμαι εξορισμένος από κάθε πατρική και μητρική γη.

19 comments:

Greg said...

Στο υπό διαρκή ενημέρωση post μου, ανάμεσα σε τσάμικα και άλλα παραθέτω την απειλή Λιάκου προς Ζουράρι ότι θα τον μυνήσει διότι μίλησε για εξωθεσμικά κέντρα...

Και αποφάσεις δικαστηρίων λοιπόν θα έχουμε για τα βιβλία αν τολμάει ο Λιάκος!

abttha said...

τώρα, εδώ που τα λέμε, πού κολλάει ο λιάκος και ο κάθε λιάκος, μπροστά σε τέτοιες φωτο! αμ; μου λέτε;
αν είναι να ψηφίσουμε ανάμεσα σε λιάκο, ακαδημαϊκούς, συγγραγφείς βιβλίων, ζουράρι, και τους τύπους που απόλαυσαν τέτοια τοπία,

φυσικά και ψηφίζω τους τελευταίους.
νομιζω κι εσείς όλοι.
τα πιο σοβαρά όταν μου κάτσει (δε μου κάθεταιεύκολα βέβαια), σήμερα θα πα να διαβάσω ποιήματα, καθότι έχω και μια κάποια μόρφωση εγώ: πιάνο, γαλλικά, κορίτσι από σπίτι να πούμε!
(μεταξύ μας και σε παρατεινόμενη εφηβία, κάπου 3΄0-40 χρόνια τώρα, τέτοιο πάθος σε καλό να μας βγεί...

ange-ta said...

καλημέρα Αβθα μου,
αυτό ακριβώς είναι το θέμα. καμία σχεση δεν μπορεί να έχουν οι ιστορικοί με την ιστορία.
Και προφανώς ψηφίζω και εγώ , για τους τύπους του απέραντου ύψους!

A.F.Marx said...

Tι φωτογραφίες είναι αυτές!
Μ' έπιασε ναυτία...
Ίλιγγος...
Ζάλογγος...
Είναι τρελοί αυτοί οι... θεότρελοι.
Σταματήστε το ποστ να κατέβω.
Ζαλίστηκαααααα....

ange-ta said...

Αφιερωμένο εξαιρετικά σε όλους σας:
(την ιδέα ενός ποιήματος μου την έδωσε η Αβθα)
Αχ πού πρέπει ν ανέβω ακόμα με τη λαχτάρα μου! Πάνω απ’ όλα τα βουνά κοιτάζω γυρεύοντας πατρικές και μητρικές γαίες.
Πατρίδα όμως δε βρήκα πουθενά: δεν στέκομαι σε καμία πολιτεία και όλες οι πύλες σημαίνουν για μένα αναχώρηση.
Ξένοι μου είναι και χωρατό οι τωρινοί,
Και
Είμαι εξορισμένος από κάθε πατρική και μητρική γη.

A.F.Marx said...

Ντάνκενσεν ...

ghteytria said...

Φιλενάδα σ'ευχαριστώ για την υπόδειξη του άρθρου του Μίκη. Τί να πω... βούρκωσα. Ο παλιός καλός Μίκης! Άψογος! Μα συμφωνώ πέρα για πέρα με την κάθε λέξη του!
Πάω να το αναρτήσω, αξίζει τον κόπο!
Όσο για τις φωτό, Α Π Α Ι Χ Τ Ε Σ!!!
Τα παιδιά είναι αστέρια...αλλά είναι όντως να χάνεις το έδαφος κάτω απ'τα πόδια όπως είπε και AFM...:)

ghteytria said...

Το ποίημα τώρα το είδα. Δεν παίζεσαι λέμε! Μας συγκινείς... Ένα ευχαριστώ και πώς να φτάσει;

ange-ta said...

Ναι φιλενάδα μου Γητεύτρα,
Ενας Μίκης απίστευτα ωραίος και μεστός.
Το ποίημα το εκτύπωσα και στο πόστ, γιατί ταιριάζει με τα βουνά, που είναι και σύμβολο της αντίστασης, γενικώς.

Mirage said...

Καταπληκτικές και πανέμορφες οι φωτό!

Θράσσος ή θάρος οι ποδηλατιστές; Μοιάζει σχεδόν με φωτο-μοντάζ ...

Έτσι μου ήρθε μια επιθυμία να πάρω τα βουνά παρά να ασχολούμε με κάτι τύπους εδω
http://e-roosters.blogspot.com/2007/03/20-sequel-must-see.html

ange-ta said...

Καλημέρα vangelakas,
Απίθανη προσέγγιση, αν δεν είσαι σέφ, δεν μπορείς να ομιλείς για καλό η κακό φαγητό! Πρέπει να τρώς, ότι αηδίες σου προσφέρουν. Ακριβώς, έτσι είναι. Όχι μόνο πρέπει να μάθουμε ιστορία, όπως θέλουν αυτοί, (λες και δεν υπάρχουν ιστορικοί που έχουν άλλη άποψη) αλλά δεν έχουμε δικαίωμα και να ομιλούμε. Μα δεν έχω ακούσει πιο χουντική άποψη.

advocatus diaboli said...

Εξαιρετικός, πράγματι, ο Μίκης. Για μεγαλύτερες λεπτομέρειες, ο nuwanda (επίθεση των βιβλίων) βρήκε ένα άλλο, πολύ ενδιαφέρον, λινκ: http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=678371


Μονάχα να πω ότι το πόρισμα της Ακαδημίας βγαίνει, όντως, από τους ιστορικούς της- για να είμαστε δίκαιοι, ανεξάρτητα από το αν συμφωνούμε ή διαφωνούμε. Αυτοί το συνέταξαν.

ange-ta said...

Οπως δείχνουν τα πράγματα, θα συμφωνήσουν με τις απόψεις του Μίκη, αλλά και τις δικές μου.

gb winzip said...

O Mίκης Θ. αναφέρεται σε μερικά σωστά ειχειρήματα ξεκινώντας από λάθος αφετηρία και με λάθος διαχωριστική γραμμή, με επίκεντρο τη λέξη έθνος.
Τι σημαίνει έθνος; αυτό δεν είναι αυτονόητο και δεν νομίζω οτι θεωρείται σωστό πρώτα να χαράζεις διαχωριστική γραμμή και να το αποκλείεις απο τη συζήτηση.
Κανείς δεν αμφισβητεί την εξέλιξη και τη συνέχεια της ελληνικής γλώσσας. Κανείς δεν θέτει φυλετικό ζήτημα αλλά θέτει τη ρήση "έλληνες είναι αυτοί που έχουν την παιδεία".
Οσο για την πανσπερμία φυλών το αποδεικνύουν οι εθνικοτοπικές κ.ά.
αυτό δεν αποκλείει την ελληνικότητα, δλδ τον κοινό ελληνικό πολιτισμό.
Εκεί που μάλλον κάνει λάθος ο Μ. Θεοδωράκης είναι στην σχέση έθνους/πολιτισμού/κράτους.
Η άλλη Σχολή Σκέψης, όχι ΣΣ φαντάζομαι, οταν λέει το 1830... εννοεί ότι τότε αρχίζει το ελληνικό Κράτος, δλδ υπάρχει ελληνισμός εκτός συνόρων ...

Μ.Θ."χωρίς νά έχει την παραμικρή σχέση με το παρελθόν".
Ως κράτος βέβαια.

Μ.Θ. "σκέφθηκα ότι στο βάθος πρόκειται για μια διαμάχη ανάμεσα σε αυτές τις δύο Σχολές Σκέψης."
Μάλλον υπάρχει αναγκη για αναπόδεικτες διαχωριστικές γραμμές, αλλά δεν έχουμε την πολυτέλεια αυτης της ιστορικής συγκυρίας. Η εποχή του διαίρει και βασίλευε έχει παρέλθει υπέρ της εποχής της σύνθεσης των διαφορετικών.

abttha said...

γειά σου παραπάνω τύπε, μου άρεσαν αυτά που έγραψες και πώς τα έγραψες...
την καλησπέρα μου σε όλους...


υγ. σόρρυ αν δεν ξέρω πολύ τους κανόνες και τα 'πρέπει να μην πετάγομαι' ...
συχώρα με ανζε-τά

ange-ta said...

Αμπθα και winzip,
Γιατί τα βάζετε με τον Μίκη, αφτερ όλ, που λένε στο χωριό μου μουσικός είναι ο άνθρωπος και όχι ιστορικός. Αλλά αυτό που λέει για το λαϊκό εγώ λέω ότι είναι σωστό.

abttha said...

μάτια μου, μη στεναχωριέσαι! μουσικός είναι, και όχι μόνο, όπως όλοι μας. αλοίμονο αν κάποιος είχε μόνο μια ιδιότητα και δικαιούτο να εκφράζεται μόνο μ'αυτήν! ο μίκης είναι μια μεγάλη προσωπικότητα αυτού του αιώνα. η μουσική του έχει έναν απόλυτο, ναι, ναι, επίτρεψέ μου, εθνικό χαρακτήρα, που εκφράζει μάζες, κόσμο, χώρα, χώρες, και η συμμετοχή του στην πολιτική μ'αρέσει έστω και με λάθη του. μ'αρέσει γιατί τολμάει, σκέφτεται, αλλάζει γνώμη, αναιρεί και αναιρείται. αυτό είναι να έχεις προσωπικότητα. αλλιώς είσαι ρομπότ.
πέρα απ'αυτό όμως, βρίσκω ότι εδώ στο γιουνανιστάν έχουμε πάντα ανάγκη από θεούς. και τους κατασκευάζουμε από πηλό και χαρτί, μίντια και αγελοειδείς καταστάσεις, ή καλύτερα, διαπλεκόμενες ιστοριές, διαρκώς...
κι ακούς διαρκώς: μα το είπε ο τάδε!
ε, και;
ε, κι εγώ λέω κάτι άλλο. τι έγινε; άμα του αλλουνού είναι καλύτερο, τότε κάποια στιγμή θα το καταλάβω κι εγώ. έτσι πλουτίζεται ο άνθρωπος...
έτσι δεν είναι;
μήπως τα πήρες μαζί μου ανζε-τά; πάντως ο πυθαγόρας δε μίλησε, αυτή τη στιγμή έχει πάει για καφέ στο καφέ διπλό, κι εγώ αποφάσισα να πάω να τον βρω εκεί. έρχεσαι;
αθήνα μένω.
φιλιά και καλημέρα και την κοπανάω!

ange-ta said...

Είμαι το τελευταίο άτομο, που θα ισιώσω τη άποψη μου με τα λεγόμενα του ενός η του άλλου.
Ο Μίκης είχε έμπνευση με αυτά που είπε.
Τώρα είμαι στη Σαχάρα!!!
Τη Παρασκευή, θα είμαι πίσω
Φιλια και καθόλου, μα απολύτως καθόλου δεν τα πήρα, ούτε μαζί σου ούτε με τον winzip, που τα λέει πάντα ζιπαρισμένα, και με μπερδεύει.
Είπαμε, ο Πυθαγόρας, τα λέει απλά και καθαρά.

ange-ta said...

Είμαι το τελευταίο άτομο, που θα ισιώσω τη άποψη μου με τα λεγόμενα του ενός η του άλλου.
Ο Μίκης είχε έμπνευση με αυτά που είπε.
Τώρα είμαι στη Σαχάρα!!!
Τη Παρασκευή, θα είμαι πίσω
Φιλια και καθόλου, μα απολύτως καθόλου δεν τα πήρα, ούτε μαζί σου ούτε με τον winzip, που τα λέει πάντα ζιπαρισμένα, και με μπερδεύει.
Είπαμε, ο Πυθαγόρας, τα λέει απλά και καθαρά.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...