Μόνο μία μέρα αφιερωμένη στη Γυναίκα, στο άλλο μισό τα ουρανού, είναι πολύ λίγο.
Ας μιλήσουμε για τη γυναίκα τουλάχιστον μία εβδομάδα.
Όχι, γιατί αυτό έχει σημασία για την γυναίκα αυτή καθεαυτή. Αλλά γιατί ο σημερινός πολιτισμός, που θέλει να μας πείσει ότι είναι ο πολιτισμός της ελευθερίας και της ισότητας, της προστασίας των ατομικών δικαιωμάτων, της ειρήνης και της συμφιλίωσης των εθνών και των φυλών, αυτό το ανθρώπινο θαύμα, στη γυναίκα σπάει τα μούτρα του και δείχνει το αληθινό του πρόσωπο.
Αποτρόπαιο, έτσι όπως είναι τις τελευταίες χιλιετίες, που δεν σ αφήνει να σκεφτείς αν έχουμε κάνει βήματα μπροστά ή βήματα πίσω.
Ας μιλήσουμε για τη γυναίκα τουλάχιστον μία εβδομάδα.
Όχι, γιατί αυτό έχει σημασία για την γυναίκα αυτή καθεαυτή. Αλλά γιατί ο σημερινός πολιτισμός, που θέλει να μας πείσει ότι είναι ο πολιτισμός της ελευθερίας και της ισότητας, της προστασίας των ατομικών δικαιωμάτων, της ειρήνης και της συμφιλίωσης των εθνών και των φυλών, αυτό το ανθρώπινο θαύμα, στη γυναίκα σπάει τα μούτρα του και δείχνει το αληθινό του πρόσωπο.
Αποτρόπαιο, έτσι όπως είναι τις τελευταίες χιλιετίες, που δεν σ αφήνει να σκεφτείς αν έχουμε κάνει βήματα μπροστά ή βήματα πίσω.
Σήμερα θα αφήσουμε την Mina Ahadi να μιλήσει για την
Toleranz gegenüber Intoleranz!
Tolerance against intolerance.
Η ανοχή της αδιαλλαξίας.
Πήρε το μάτι μου, σε κανα δυό μπλόγκ την χαλαρή άποψη περί του Τσαντόρ.
Κάπως δηλαδή, σαν το Τσαντόρ ή η μπούρκα να είναι φορέας κάποιου πολιτισμού, που εμείς οι δυτικοί οφείλουμε να σεβαστούμε.
Για προσέξτε όμως τη λέει η άλλη πλευρά:
Η Mina Ahadi, σε σχέση με την διαμάχη για την σημασία του πολυπολιτισμικού περιβάλλοντος της Σήμερον, διατυπώνει με πλήρη σαφήνεια τη θέση του «πολιτισμού του τσαντόρ»
«Η Ευρώπη συνεχίζει να επιδεικνύει ανοχή στην αδιαλλαξία. Το Ισλάμ, λένε, είναι μία άλλη κουλτούρα, εκεί επικρατούν άλλοι κοινωνικοί κανόνες. Όταν έρχονται στ αυτιά μου τέτοιες απόψεις, μόνο σαν απρέπεια θα μπορούσα να τις εκλάβω. Καταρχήν είμαι πολίτιδα και γυναίκα και μετά είμαι μωαμεθανή.
Και σαν ενήλικη που είμαι έχω το δικαίωμα να προσδιορίσω την εαυτή μου.
Λάθος ανοχή δεν μας βοηθάει πολιτικά
Καμία γυναίκα δεν θέλει την «κουλτούρα» της ταπείνωσης!
Καμία γυναίκα δεν επιθυμεί τη βία ή τους βιασμούς…
Πολλοί ευρωπαίοι πολιτικοί είναι απλώς πολύ απλοϊκοί, όταν συνεχίζουν να ανέχονται την παιδική μαντίλα ή την μαντίλα για κορίτσια.
Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί η πλειοψηφία των μουσουλμάνων γυναικών σιωπά στα στοιχειώδη Ερωτήματα:
Γιατί λείπει από τις γυναίκες το θάρρος και από τους άνδρες η βούληση να πάρουν μέρος με ευκρίνεια και καθαρότητα στη διαμάχη για την μαντίλα και για τις καρικατούρες;
Γιατί δεν φωνάζουν σταματήστε, αντί να κοιτάνε στη τηλεόραση αυτά που κάνουν οι φονταμενταλιστές;
Εν μέρει οφείλεται στην ευρωπαϊκή εξωτερική πολιτική, που προκαλεί φόβο, τον ανοικτό και υποβόσκοντα ρατσισμό, αλλά και στην στάση των ίδιων των μουσουλμάνων.
Όταν στους μουσουλμάνους της Ευρώπης αποτρέπει ο αδελφός την αδελφή να έχει φίλο, και αυτό οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις το αφήνουν να συμβαίνει...
Γι αυτές τις ιδεολογίες το έσκασα από το Ιράν.
Το γεγονός, ότι εδώ αυτές οι ιδεολογίες γίνονται ανεκτές είναι ένα μεγάλο λάθος!»
Αφού σε προτρέψω: ΔΥΝΑΤΑ!
AntwortenLöschenη αναπαράσταση του λιθοβολισμού στην αρχή μου θύμισε το παλιό ανεκδοτάκι με τον Χριστό (έχω κέφια σήμερα...)
Ετοιμάζονται οι "ηθικοί" να λιθοβολήσουν την "πόρνη", όταν μπαίνει στη μέση ο Χριστός και λέει το ανεπανάληπτο και μεγαλειώδες: "Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλλέτω"
Εκείνη τη στιγμή μια μαυροφορεμένη φιγούρα προβάλει από το πλήθος και κοπανάει στο κεφάλι της δύστυχης γυναίκας μια κοτρώνα!
Και ο Χριστός:
"Α! ρε μάνα! Τις χειρότερες στιγμές πετιέσαι..."
Γειά σου Greg,
AntwortenLöschenΚαλά κάνεις και έχεις κέφια. Γιατί ν αρχίζουμε να τα παίρνουμε όλα στα σοβαρά θα σκάσουμε!
Αυριο έχει άλλο ποστ!
Noιώθω οτι πρόκειται για μοντάζ ξεπερνάει και τη φαντασια, υπερεαλιστική.
AntwortenLöschenΘέλω να θυμίσω ότι και παρ υμίν υπάρχουν δύο είδη γυναικίας εμφάνισης, με μακιγιάζ και χωρίς. Νομίζω και στο Ιραν το κάλλυμα του προσώπου έχει αναλογίες.
"Γι αυτές τις ιδεολογίες το έσκασα από το Ιράν."
Μεταξύ Σάχη και Χομεινί δυσκολεύουν τα πράγματα για τους Ιρανούς προικισμένους με πολιτισμό που κινδυνεύουν να πάρουν την θέση των Παλαιστινίων για να συνεχίζονται οι ανθρωποθυσίες!
H μαντιλα στις δυτικές χώρες οδηγεί εκ των πραγμάτων την γυναίκα στην απομόνωση και έξω από τον πολιτισμό της χώρας που ζεί.
AntwortenLöschenΟπότε είναι αναπόφευκτο να εγκλωβίζεται στα στενά όρια της εθνικής της κοινότητας.
Πράγματι οι απόψεις μας εδώ, όπως διαπιστώσαμε και αλλού, συμπίπτουν. Θέλω να σου πω ότι χαίρομαι που σε γνωρίζω και ότι το μπλογκ σου το θαύμασα από προχτές που μπήκα και περιηγήθηκα. Αν παρακολούθησες τα άρθρα που ανέβηκαν στα πιο πολλά μπλογκς, επιβεβαιώνουν την άποψη ότι ο κόσμος και ειδικά ο νέος, χρειάζεται ενημέρωση. Ας κάνουμε ότι μπορούμε όλες μας κι ας ελπίσουμε ότι θα έχουμε δίπλα μας και όλους τους άντρες που κατανοούν ότι είμαστε το άλλο μισό του ουρανού.
AntwortenLöschenΚαλημέρα winzip,
AntwortenLöschenΗ διαδήλωση γίνεται στην ελεύθερη δύση, σ αυτή τη περίπτωση, δεν θέλω να βάλω εισαγωγικά στην λέξη «ελευθερη», γιατί ευτυχώς για μας τις γυναίκες, έχουμε απαλλαγεί από ένα τεράστιο βραχνά.
Δεν είναι το ίδιο με το μακιγιάζ. Γιατί εδώ το μακιγιάζ είναι επιλογή της γυναίκας, καλή ή λάθος είναι παντελώς αδιάφορο.
Μπορoύμε να βγούμε και με φτερά και με τα βυζιά μας έξω, δικό μας είναι το σώμα, ότι θέλουμε το κάνουμε!!!!!
Για τους ιρανούς συμφωνώ, πως πήγαν από το κακό στο χειρότερο. Η τότε προοδευτική αντίσταση εναντίον του Σάχη, δυστυχώς δεν κατάλαβε τι κακό έκανε που συσστρατεύτηκε με τους αγιατολάδες.
Αλλά κάνε με προφήτη να σε κάνω βασιληά.
Καλημέρα Αθεόφοβε,
AntwortenLöschenΞέρω, ότι ανήκεις στους τυχερούς που έχουν πάει στο Ιράν. Είναι τόσο τραγικό γι αυτό τον λαό, με τη ιστορία που έχει, να έχει καταντήσει έτσι. Γι αυτό πολλές φορές σκέφτομαι πόσο τυχεροί είμαστε οι έλληνες, που δεν αλλαξοπιστήσαμε και δεν γίναμε μωαμεθανοί. Ξέρεις προφανώς πως εννοώ το αλλαξοπιστήσαμε, εφόσον έχεις αντιληφθεί, ότι είμαι παντελώς άθεη..
Καλώς ήλθες από την σελίδα μου αγαπητή ghteytria,
AntwortenLöschenΧάρηκα και για τα καλά σου λόγια.
Ας προσπαθήσουμε να κάνουμε ότι μπορούμε για μας τις γυναίκες, γιατί είμαι βαθιά πεπεισμένη, ότι μας έχει γίνει και συνεχίζει να μας γίνεται μεγάλη αδικία.
Και η δική σου ιστοσελίδα είναι υπέροχη....
Θα σε επισκέπτομαι.
Σε πρόσθεσα και στα λίνκ μου.
με πολλά αγωνιστικά φιλιά
Δυστυχώς δεν έχω παει στο Ιράν και ο λόγος είναι ότι η γυναίκα μου δεν θέλει να φορέσει τσαντόρ.
AntwortenLöschenΔεν υπήρχε η πιθανότητα να αλλαξοπιστήσουμε γιατί με το χριστιανικό ιερατείο οι Τούρκοι μπορούσαν να ελέγχουν πλήρως τους Ελληνες.
Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.
AntwortenLöschenΚαλά Αθεόφοβε,
AntwortenLöschenείμαι και τελείως στόκος, μπέρδεψα το Ιράν με το Ιράκ!
σόρρυ.
Δηλαδή, για χάρη της κουβέντας, αν είχαμε γίνει μωαμεθανοί, οι τούρκοι δεν θα μας έλεγχαν;
Δηλαδή πιστεύεις, ότι οι έλληνες της τουρκοκρατίας δεν είχαν καμία απολύτως θρησκευτική συνείδηση;
Εγώ, δεν το πολυπιστεύω.
Αντιθέτως, πιστεύω ότι η θρησκεία μας προφύλαξε από το να αλλαξοπιστήσουμε. Για δες τι πάθανε οι ιρακο-ιρανοί, παρότι είχαν την ίδια μακρά και γερή ιστορία με μας.
Καλημέρα ange-ta και καλή βδομάδα! Φυσικά και σε έχω στους συνδέσμους στο σάιτ. Άνοιξα μάλιστα ειδική κατηγορία για το γυναικείο ζήτημα.
AntwortenLöschenhttp://www.ekfrastes.gr/modules.php?name=Web_Links
Αν ξέρεις και άλλα μπλογκς που ασχολούνται σοβαρά με το θέμα πρότεινέ τα. Φιλιά πολλά!
Καλησπέρα καλή μου Γητεύτρια.
AntwortenLöschenΥπέροχη η σελίδα σου!
Τα ελληνικά επίσημα σάιτ, είναι όμως για κλάματα. Τα επίσημα γερμανικά που μπαίνω και παίνω μάλιστα και τα νέα, μία φορά την εβδομάδα, είναι η μέρα με τη νύχτα.
Εκεί τι χες Γιάννη τι είχα πάντα.
Τι λέει το ΠΑΣΟΚ και τι η Νουδού.
sxετικά με τη μαντήλα που γραφόταν παραπάνω, δεν ξέρω αν παρέλειψα να το διαβάσω, θέλω να πω όμως και τούτο. η μαντήλα είναι σα χιονοστιβάδα. αν στο λύκειο πηγαίνουν λίγα κορίτσια με μαντήλα, αυτά, όπως λέει το κοράνι, είναι ντυμένα έτσι για να προκαλούν σεβασμό.
AntwortenLöschenο συνειρμός που γίνεται είναι ο εξής: επομένως, τα άλλα, δεν προκαλούν σεβασμό.
η συνέχεια σε μια κοινωνία μη απελευθερωμένη σεξουαλικά είναι η αναμενόμενη.
επομένως ο πατέρας, για να αφήσει την κόρη του να πάει σχολείο και να έχει το κεφαλάκι του ήσυχο, κλπ κλπ ( το κλπ κλπ έχει πολλαπλές σημασίες), προτείνει στην κόρη του το εξής δίλημμα: αν θέλει να βγει για το σχολείο, θα φορ΄΄εσει την μαντήλα, ώστε να ειναι σίγουρος ότι θα έρθει πίσω σώα και αβλαβής.
αυτή είναι εν μέρει η επιβολή της οικογενειακής μαντήλας.
μαντήλα κοινωνική υπάρχει επίσης, είναι η πιο αθώα θα λέγαμε,
και υπάρχει και η θρησκευτική που χωρίζει τις ίδιες τις γυναίκες σε καλές και κακές, σε μουσουλμάνες και μη μουσουλμάνες, κ.ά, ρατσιστικά πρότυπα...
διαβάστε ένα από τα υπέροχα μυθιστορήματα του μαχφούζ, μεταφρασμένο στα ελληνικά, το πρώτο από την τριλογία του. αρχίζει με την αναφορά μιας παντρεμένης γυναίκας που ξυπνάει γύρω στα μεσάνυχτα για να υποδεχτει το σύζυ΄γό της. σιάζει την μαντήλα της που τη φορούσε και στον ύπνο...
Αγαπητή μου abttha,
AntwortenLöschenΔεν έχω έμπνευση απόψε και δεν θέλω να σου πώ κάτι πρόχειρο.
Ελπίζω αύριο, πρίν πλακώσει η δουλεια να βρώ χρόνο να σου γράψω με ησυχία.
καλό σου βράδυ.
Αγαπητή abttha,
AntwortenLöschenΓια να είμαι ειλικρινής δεν μπορώ να σε παρακολουθήσω. Γι αυτό θα σου πώ τις δικές μου σκέψεις και μπορεί κάπου να ταυτιστούμε και κάπου όχι.
Ο καλός πατέρας, δεν μπορεί να ζητάει από τη κόρη του να κρύβει τα ωραία της μαλλιά. Ούτε μπορεί να του περνάει από το μυαλό ότι την προστατεύει όταν την υποχρεώνει να τα κρύψει πίσω από ένα μαντήλι.
Ακόμα ο καλός και αθώος πατέρας, αυτός που δεν κοιτάει με σεξουαλικά μάτια την κορούλα του, γιατί υπάρχουν πολλά τέτοια κτήνη, δεν ενδιαφέρεται αν ο νεαρός βλαστός του επιδεικνύει τα ωραία μέλη του σώματός του, όπως λ.χ. μαλλιά, μπράτσα, μπούτια, γόνατα. Τόση ομορφιά έχουν αυτά τα νεαρά πλάσματα! Γιατί να κρύβονται;;
Επομένως λέω εγώ, όταν η κόρη πηγαίνει με τα μαλλιά της να ανεμίζουν στο σχολείο, από ποιόν κίνδυνο θέλει ο πατέρας να την προστατέψει;;.
Αν μία νεαρή ύπαρξη προκαλεί, επειδή έχει κάποια μέλη του σώματός της ακάλυπτα, τότε αυτή η κοινωνία είναι σάπια και επικίνδυνη, και τίποτα δεν μπορεί να προστατέψει, την άτυχη κόρη, ή άτυχη γυναίκα, ούτε η μαντίλα, ούτε η μπούργκα.
Μου μιλάς για σεξουαλική απελευθέρωση της κοινωνίας. Εννοείς της μουσουλμανικής κοινωνίας. Δεν είναι όμως αυτό το ζήτημα. Δεν καταπιέζεται η γυναίκα, στις μουσουλμανικές χώρες επειδή είναι σεξουαλικά καταπιεσμένη κοινωνία αλλά ανάποδα. Αλλά και έτσι να είναι, δεν απαλλάσσεται αυτά η κοινωνία από τα εγκλήματα που διαπράττουν εναντίον των γυναικών και των κοριτσιών.
Τον Μαγκφούζ, τον έχω διαβάσει. Δεν έχει τη δύναμη του Σαμίνα Χάνδρα. Δεν βλέπει πίσω από τα γυαλιά της ιστορίας του. Έγινε μουσουλμάνος, αλλά για ποιο λόγο, ένας συγγραφέας θέλει να γίνει μουσουλμάνος;; Τι τον έσπρωξε σ αυτό;
Γιατί βρίσκεις ωραίο που η γυναίκα φοράει μαντίλα στον ύπνο της; Ή όταν βρίσκεται μαζί με τον άνδρα της;
Αγαπητή μου, δεν υπάρχει άλλα αλήθεια. Η γυναίκα στις μουσουλμανικές χώρες πρέπει να απελευθερωθεί. Να την αφήσουν να έχει το δικό της σώμα, και όχι να της το κατακρεουργούν.
ε, αυτό δεν το είχα φανταστει, :), ότι θα φαινόμουν υποστηρικτής της μαντίλας, μαντήλας, μανδύλας κλπ...:)
AntwortenLöschenμιλάω όμως μ'αυτά που ξέρω, και γι'αυτό λέω πως μια μαντήλα είναι μια χιονοστιβάδα, και εξηγώ τους λόγους. ότι δηλαδή βασίζεται, καλώς ή κακώς στο κορανικο εδάφιο που μιλά περί σεβασμού (σεβασμού στον 7ο αιώνα, αφού για τότε μιλάμε), και εξαιτίας αυτού υπάρχει η αντίληψη ότι μια γυναίκα που δε φοράει μαντήλα κλπ.
κατάλαβες; σόρυ αν τάγραψα στραβα.
είναι γεγονός ότι πριν από 30 χρόνια, όταν πήγαινες στην αίγυπτο ή όταν ήσουν στη γερμανία, μόνο γιαγιούλες έβλεπες με μαντήλα και τζελαμπά κλπ. σιγά-σιγά όμως τα πράγματα άλλαξαν. αυτά που έγραψα δεν εκφράζουν τις δικές μου πεποιθήσεις, αλλά είναι μια κραυγή αγωνίας γιατί ένα απλό πράμα, μια μαντήλα π.χ., όχι μόνο κρύβει το πρόσωπο και τη σκέψη ίσως μιας γυναίκας, όχι μόνο δίνει στη γυναίκα λιγότερη ελεύθερη εμφάνιση απ'ότι ο άντρας, αλλά με ένταση οδηγεί ολόκληρο το κοινωνικό σύνολο σε σκέψεις και αντιδράσεις σαν κι αυτήν που σου είπα. για αυτό το λόγο είμαι υπέρ της γαλλίας για τη μαντήλα στα σχολεία. κάποιος στο σπίτι του ας κάνει ό,τι θέλει. μα στο σχολειό, οποιαςδήποτε βαθμίδας, ας αφήνουμε τη μαντήλα απέξω. τελικά μια μαντήλα είναι και σεξιστική, και ρατσιστική. και με νοιάζει κυρίως για τα κορίτσια που οφείλουν να 'συμμορφωθούν' για τον λόγο που ανέφερα (έναν δλδ από τους λόγους)
γράφω κι εγώ βιαστικά, μα τώρα ελπίζω να είμαι πιο κατανοητή.
την καλησπέρα μου
έχουμε πολλά ίσως να πούμε
Καλή μου Abttha ,
AntwortenLöschenΣου ζητώ συγνώμη αν σε κατάλαβα λάθος. Αλλά, προσπάθησα να αποφύγω αυτό τον σκόπελο, λέγοντας, ότι εγώ θα πώ τα δικά μου και μπορεί κάπου να ανταμώσουμε, μπορεί και όχι.
Χαίρομαι που ανταμώσαμε στην άποψη κατά της μαντίλας, που έχει πρωταρχική σημασία σε αυτά που λέμε και γράφουμε.
Θα ήθελα, να απολογηθώ για το γεγονός που δεν σε κατάλαβα αμέσως. Βλέπεις είναι πολύ φυσικό, γιατί δεν γνωριζόμαστε και ο κίνδυνος της παρεξήγησης είναι μεγάλος.
Όταν μιλάς με φίλους, μπορείς να εκφραστείς όπως να ‘ναι, ο άλλος καταλαβαίνει αμέσως τι θέλεις να πεις.
Όμως από τώρα και μπρος, θα σε καταλαβαίνω εύκολα.
Θα ήθελα να προσθέσω, ότι μία κοινωνία θα πρέπει να κάνει την υπέρβαση και να απαγορεύσει την μαντίλα και μέσα στο σπίτι.
Χάρηκα ιδιαίτερα για την παρέμβασή σου και να τα λέμε.
φιλιά
Να μπω κι εγώ στη κουβέντα; Επειδή μου αρέσει να βγάζω μαντήλες, λοιπόν, η abttha είναι η φίλη μου η Ελένη (μη φοβάσαι Ελένη, δεν μαρτυράω παρακάτω).
AntwortenLöschenΝα πω κι εγώ, ένας άντρας, τη γνώμη μου για το τσαντόρ.
1. Η γυναίκα είναι αντικείμενο αγοραπωλησίας. Εδώ η γυναίκα δίνει προίκα, εκεί ο άνδρας την αγοράζει, και με τρεις φορές σε χωρίζω την παρατάει όταν την βαρεθεί.
2. Ο μουσουλμάνος έχει συνεχώς το μυαλό του στο σεξ. Εμείς για να διεγερθούμε πρέπει να δούμε αρκετά, στήθη, γάμπες κλπ. Για ένα μουσουλμάνο και το πρόσωπο είναι αρκετό. Τι σκέφτεται λοιπόν. Αφού εμένα ένα γυναικείο πρόσωπο με διεγείρει σεξουαλικά, σημαίνει ότι και τα πρόσωπα των δικών μου γυναικών, της γυναίκας, της αδελφής, της κόρης, θα διεγείρουν εξίσου άλλους άνδρες. Εμένα όμως αυτό δεν μου αρέσει, και μια και είναι ιδιοκτησία μου τους επιβάλλω να κρύβουν το πρόσωπό τους.
Έγινα σαφής; Όταν οι μουσουλμάνοι κάνουν μια σεξουαλική αποθεραπεία, τότε θα συγκατατεθούν να βγάλουν οι γυναίκες τους τη μαντίλα. Όσο μένουν με τις σεξουαλικές εμμονές τους, η μαντίλα δεν βγαίνει.
Θέλω να προσθέσω κάτι ακόμη. Όταν είμουν στη στρατό διάβασα τη βιογραφία του μεγάλου άνδρα, του άσπονδου εχθρού μας, του Κεμάλ Ατατούρκ, και θαύμασα. Έβγαλε με τη βία τη μαντίλα από τις γυναίκες, και έστησε κρεμάλες για τους μουλάδες. Πρόσφατα διάβασα και το άλλο, σε βιβλίο της μαροκινής φεμινίστριας Φάτιμα Μερνίσι. Οι γυναίκες στην μουσουλμανική θρησκεία ψηφίζουν από το 1932. Στην Ελλάδα από το 1952. Και η Φάτιμα Μερνίσι αναγκάζεται να γράψει βιβλίο, las sultanas olvidadas, για να υπερασπιστεί το δικαίωμα των γυναικών να ασχολούνται με την πολιτική.
AntwortenLöschenΘέλω να προσθέσω κάτι ακόμη. Όταν είμουν στη στρατό διάβασα τη βιογραφία του μεγάλου άνδρα, του άσπονδου εχθρού μας, του Κεμάλ Ατατούρκ, και θαύμασα. Έβγαλε με τη βία τη μαντίλα από τις γυναίκες, και έστησε κρεμάλες για τους μουλάδες. Πρόσφατα διάβασα και το άλλο, σε βιβλίο της μαροκινής φεμινίστριας Φάτιμα Μερνίσι. Οι γυναίκες στην μουσουλμανική θρησκεία ψηφίζουν από το 1932. Στην Ελλάδα από το 1952. Και η Φάτιμα Μερνίσι αναγκάζεται να γράψει βιβλίο, las sultanas olvidadas, για να υπερασπιστεί το δικαίωμα των γυναικών να ασχολούνται με την πολιτική.
AntwortenLöschenΓεια σου Μπάμπη
AntwortenLöschenμε τα καταπληκτικά σου μαργαριτάρια. Εχτές διάβαζα το find x, και ξεράθηκα στα γέλια.
Δεν θέλω να σε στενοχωρήσω, ειδικά εσένα που έχεις τόσο ωραίο μπλόγκ, αλλά θα μου το επιτρέψεις. Μη το πάρεις προσωπικά, πάρτο, όπως ένας άνδρας!
(Είχα δει μία καταπληκτική ταινία στη Γερμανία, «πάρτε το σαν ένας άνδρας κυρία μου».)
Λοιπόν, το τελευταίο που παίζει ρόλο στο γυναικείο ζήτημα, είναι η σεξουαλικότητα. Ο αντιφεμινιστής άνδρας είναι ένα ευνουχισμένο τέρας, που τη γυναίκα τη βλέπει σαν ιδιοκτησία του, όχι για να εκτονώσει τη σεξουαλικότητα του, αλλά για να εκτονώσει το φασισμό του και την καταπιεσμένη προσωπικότητά του.
Μία υγιής σεξουαλικότητα εκφράζεται αυθόρμητα, δεν χρειάζεται να βλέπει χορό της κοιλιάς και κρυμμένα πρόσωπα, ανάμεσα από καπνό όπιου.
Ο μουσουλμάνος, μακάρι να ξερε τι έχει στο μυαλό του και μακάρι να αναγνώριζε τους αληθινούς εχθρούς του και αληθινούς φίλους του.
Ο μουσουλμάνος, αν δεν βγάλει από το μυαλό του αυτή την θρησκεία, όπου ο παράδεισος είναι γεμάτος παρθένα ουρί, είναι μία χαμένη υπόθεση.
Για τον Κεμάλ, είναι όλα αυτά γνωστά. Εκεί την πάτησαν και οι μπολσεβίκοι του Λένιν και εγκατέλειψαν τον ελληνικό πληθυσμό στα Ανατόλια. Βέβαια, έπαιξε ρόλο και ο Βενιζέλος, που αντί να εκμεταλλευτεί την ανερχόμενη επαναστατική περίοδο της πρώην Σ.Ε. έστειλε στρατό να πολεμήσουν τους μπολσεβίκους, αντί να βοηθήσει τους έλληνες του Πόντου, που ο μεγάλος Κεμάλ τους έσφαζε σωρηδόν!!
Ο Κορδάτος αναφέρει στην ιστορία του, ότι τον πλησίασαν απεσταλμένοι του Λένιν και του ζήτησαν να τους φέρει σε επαφή με την ελληνική κυβέρνηση, προκειμένου να υποστηρίξει αυτούς και όχι τον Κεμάλ, γιατί η Οθωμανική αυτοκρατορία έχει εμμενή καθυστέρηση, που ο Κεμάλ δεν πρόκειται να άρει.
Ότι και να πεί κανείς για τον Κεμάλ, λίγο θα είναι. Ο Χίτλερ, όταν αποφάσισε το ξεπάστρεμα των εβραίων, είπε: Ποιος θα με κατηγορήσει για γενοκτονία; Ποιος θυμάται τη γενοκτονία των αρμενίων από τον Κεμάλ;; Σίγουρα, αν είχε κερδίσει ο Χίτλερ το πόλεμο, κανείς. Όταν θα πέσει ο Κεμάλ, από το βάθρο που του έχουν στήσει οι Τούρκοι, θα αναγνωριστεί και η σφαγή των Ποντίων. Μπορεί αυτό να μη γίνει ποτέ, αλλά κανείς δεν ξέρει. Η ανθρωπότητα πρέπει να πάει μπροστά, γι αυτό αλλιώς αλίμονο μας.
Επίσης, αναφέρεις: στην μουσουλμανική θρησκεία, οι γυναίκες ψηφίζουν από το 1932. Στο Μαρόκο, αλλά αλλού;; Βέβαια και στη Τουρκία του Κεμάλ, το 30 και 34. Εκεί σταμάτησε η επανάσταση του Κεμάλ και στην μαντίλα εξαντλήθηκε η ανθρωπιά του!!
σε κάποιο από τα κράτη του κόλπου οι γυναίκες ψηφίζουν από πέρσυ. εμένα δε μου αρέσουν οι συζητήσεις του τι έχουν στο κεφάλι τους οι φαλλοκράτες, οι ισπανοί οι πορτογάλλοι ή οι άραβες ή οι μουσουλμάνοι (σημειωτέον, μουσουλμάνος είναι θρησκεία, άραβας είναι...
AntwortenLöschenωχ, απορία! τι είναι άραβας;
είναι πολίτης ενός κράτους; όχι. είναι άνθρωπος μιας γλώσσας.
άσχετα με όλα αυτά, για μενα ένα είναι το θέμα.
ελευθερία.
κανείς δεν πρέπει να τη στερεί από κανέναν.
πώς είναι δυνατόν, τώρα, η γυναίκα να έχει ανάγκη ενός κηδεμόνα;
τέλος πάντων.
για το διαζύγιο, ίσως πολλοί από σας, έχετε δει ένα βραβευμένο φιλμ με θέμα το διαζύγιο στο ιράν, όπου δυο γυναίκες, μια δημοσιογράφος και μια νομίζω σκηνοθέτης, πήραν άδεια και παρακολούθησαν θέματα οικογενειακού δικαίου, και ειδικά διαζύγια, για 6 μήνες στην τεχεράνη.
τα σχόλια περιττεύουν.
στις σημειώσεις μου σχετικά με το θέμα, ομολογώ πως μου είναι δύσκολο να μην είμαι υποκειμενική. γι'αυτό παραθέττω και λινκσ γυναικών μουσουλμάνων που φαίνονται ευτυχισμένες στον κόσμο τους.
κάπου νομίζω το έγραψα κι εδώ, για την χάναν ελ-σέιχ, λιβανέζα που ζει τώρα πια στην αγγλία, γράφει αραβικά αλλά μεταφράζεται αμεσως στα αγγλικά, μυθιστοριογράφος και εντελώς κολλημένη στο πρόβλημα της γυναίκας. διαβάστε 'ζάχρα', ή και το άλλο το τρομερό 'άρωμα μόσχου' ή κάπως έτσι.
η τρέλα και η καταπίεση ένα και το αυτό...
την καλησπέρα μου σε όλους
(μπάμπη πολλά φιλάκια, παιδιά είναι φιλάρας μου αυτός, τον αγαπάω ιδιαίτερα, κάτω τα χέρια από τον μπάμπη μου!)
Ελένη μου, κι εγώ σ' αγαπάω, το ξέρεις, γι αυτό και δεν σε ξεμασκαρεύω παραπέρα.
AntwortenLöschenΑλλα απαντήσω στην Ange-ta. Κάνω copy and paste από το δικό σου:"Ο μουσουλμάνος, αν δεν βγάλει από το μυαλό του αυτή την θρησκεία, όπου ο παράδεισος είναι γεμάτος παρθένα ουρί, είναι μία χαμένη υπόθεση.". Το είδες; Ο Μωάμεθ ήξερε τι έχει στο μυαλό του ο άραβας, και γι αυτό του έταξε ουρί στον παράδεισο, πράγμα που δεν έταξε ο δικός μας χριστός, γι αυτό και εμείς είμαστε τόσο αμαρτωλοί, γιατί ο παράδεισος χωρίς ουρί δεν μας είναι και τόσο ελκυστικός, τις ωραίες γυναίκες, τις "αμαρτωλές", στην κόλαση θα τις συναντήσουμε.
Νομίζω ότι κάνεις μεγάλο λάθος ότι η σεξουαλικότητα είναι το τελευταίο πράγμα στο φεμινιστικό κίνημα. Μια φεμινίστρια μουσουλμάνα δεν θα το έλεγε ποτέ αυτό, γιατί, σύμφωνα με το κοράνι (Ελένη, εσύ μου το είπες), πρέπει ανά πάσα στιγμή να είναι έτοιμη να πηδηχτεί από τον άντρα της, είτε έχει πονοκέφαλο είτε όχι, είτε γουστάρει είτε όχι. Και με τέτοια νοοτροπία, αμφιβάλλω αν ο άντρας ενδιαφέρεται και για τη δική της σεξουαλική ικανοποίηση.
Όσο για τον Κεμάλ, αμφιβάλλεις ότι είναι μεγάλος για τους Τούρκους; Και ο Αλέξανδρος για μας είναι μεγάλος, για τους Πέρσες μάλλον είναι σφαγέας. Εδώ δεν δίστασε, όπως έγραψα, να κρεμάσει τους μουλάδες, και θα κόλωνε για τους Αρμένιους και τους Πόντιους; Αλλά αν αυτή τη στιγμή υπάρχει η Τουρκία σαν κράτος, στον Κεμάλ οφείλεται. Αλλιώς η Μικρά Ασία θα ήταν δική μας, η Ανατολία των Κούρδων και ο βόρεια τουρκία των Αρμενίων. Οι κυρίαρχοι πολίτες της άλλοτε κραταιάς Οθωμανικής αυτοκρατορίας θα ήσαν μειονότητες, όπως οι μουσουλμάνοι της Θράκης, στην ίδια τους τη χώρα. Στο τσακ τη γλύτωσαν, χάρις στον Κεμάλ. Είναι να μην τον ονομάζουν Ατατούρκ, δηλαδή πατέρα των τούρκων; Να ξέρουμε να ξεχωρίζουμε τα πολιτικά μεγέθη. Εγώ, αν και θα θεωρηθώ βλάσφημος σαν κρητικός, θα πω ότι ο Κεμάλ υπήρξε μεγαλύτερος πολιτικός ηγέτης από τον Βενιζέλο. Το πόσο μεγάλος είναι ο Κεμάλ φαίνεται από τις εξελίξεις που υπάρχουν στην Τουρκία. Εγώ είμαι με τους στρατηγούς. "Με τους φασίστες;" θα μου πείτε; Ναι, με τους φασίστες. Η δημοκρατία ήταν πάντα μια σύντομη αναλαμπή στην παγκόσμια ιστορία, όπως και ο ρεαλισμός στην παγκόσμια λογοτεχνία. Η δημοκρατία δεν είναι η αλτερνατίβα για τις μουσουλμανικές χώρες. Ή Χομεϊνί ή Κεμάλ. Ή θεοκρατία με τσαντόρ ή δικτατορία αλλά με κάποιες "δυτικές" αξίες, όπως είναι το δικαίωμα στη γυναίκα να δουλεύει και να σπουδάζει, να παντρεύεται αυτόν που θέλει και να χωρίζει όταν θέλει, και να μην την καταδικάζουνε σε θάνατο επειδή ατιμάσθηκε που τη βιάσανε. Εσύ Ελένη δεν μου είπες για το κορίτσι που βιάστηκε, και πλαστογράφησαν την ηλικία του από 15 σε 16 για να το καταδικάσουνε σε θάνατο επειδή βιάστηκε; Πριν λίγο καιρό υπέγραψα διαμαρτυρία της διεθνούς αμνηστίας, να πάψουν οι καταδίκες σε θάνατο ανηλίκων στο Ιράν. Λοιπόν, αυτό που γίνεται στο Ιράν του Χομεϊνί είναι αδιανόητο στην Τουρκία των στρατηγών. Όμως με ένα μουσουλμανικό κόμμα στην εξουσία, σαν αυτό του Ερντογάν, δεν μπορούμε να είμαστε και πολύ σίγουροι. Οι στρατηγοί είναι η κληρονομιά του Κεμάλ, προσανατολισμένοι στη Δύση, κι εγώ τουλάχιστον την καλωσορίζω. Με φονταμενταλιστές στην εξουσία, δεν ξέρω πιο θα ήταν το μέλλον των ελληνοτουρκικών σχέσεων. Τώρα έχουμε θερμά επεισόδια, τότε μια σύγκρουση θα ήταν μάλλον αναπόφευκτη.
Καλησπέρα Απθα μου.
AntwortenLöschenΤα κείμενα σου διαπνέονται από μία άπειρη τρυφερότητα προς κάτι, που δεν μπορώ να προσδιορίσω. Θα το προσπαθήσω όμως. Αντιτίθεσαι στον σκληρό φεμινισμό.
Η, θεωρείς τις «απελευθερωμένες» γυναίκες της χριστιανικής δύσης, ότι υποτιμούν ή αγνοούν τις γυναίκες μουσουλμάνες. Δεν ανήκω σ αυτό το είδος, ή προσπαθώ να μη ανήκω. Από όσα ξέρω, σήμερα η γυναίκα στο μουσουλμανικό κόσμο, έχει σηκώσει ένα πολύ δειλό, και παραταύτα πολύ αποφασιστικό κεφάλι. Και αυτή η γυναίκα υποφέρει τα πάνδεινα, σε αντιδιαστολή με τις κλώσες της δύσης. Τα κράτος που οι γυναίκες ψηφίζουν από το 2005 είναι το Κουβέϊτ. Το Αφγανιστάν από το 2003.
Ελευθερία, πολύ τραγική και παρεξηγημένη λέξη. Μέχρι σήμερα η ελευθερία είχε εφαρμογή εκεί που απλώς εννοεί τα προνόμια μία τάξης εις βάρος κάποιας άλλης.
Σήμερα μιλάμε για ελευθερία των κεφαλαίων, αλλά όχι των εργαζομένων.
Οι Αραβες εξαπατήθηκαν από τον Μωάμεθ, όπως οι Εβραίοι από τον Μωυσή και οι Χριστιανοί από τον Χριστό.
Χάρις των Αράβων διασώθησαν - όσα διασώθησαν - τα αρχαία κείμενα.
Σε καληνυχτίζω προς τα παρόν, γιατί θα τα ξαναπούμε λίαν συντόμως.
Μπάμπη, πολλά θέματα έβαλες.
AntwortenLöschenΠώς να μιλήσουμε σε ένα σχόλιο για την σεξουαλικότητα, τον Κεμάλ και τον Μέγα Αλέξανδρο.
Θα το τολμήσω!
1.Θα επιμένω μέχρι θανάτου, ότι η σεξουαλικότητα δεν ευθύνεται για την καταπίεση των γυναικών!
Εξουσία και υποταγή ζητάνε οι άρρενες! Αυτή τη σχέση δηλώνουν, είτε όταν κάνουν σέξ με τη γυναίκα τους είτε με ξένη. Νομίζεις, ότι στους πολέμους, οι εξαθλιωμένοι στρατιώτες ζητάνε σεξουαλική ικανοποίηση όταν βιάζουν γυναίκες και παιδιά;;;
Όταν οι άθλιοι Γερμανοί πηγαίνουν στα φτωχά κράτη για να σεξουαλιστούν με μικρά κορίτσια και αγόρια, σεξουαλική ικανοποίηση ζητάνε;;
Όχι! Την δύναμή τους επιδεικνύουν, για να κρύψουν τη καταπίεση που υφίστανται καθημερινά στη φάμπρικα ή στο γραφείο.
Τα ουρί, αυτή την καταπιεσμένη σχέση δηλώνουν! Ο χριστός είπε μακάριοι οι φτωχοί τω πνεύματι, ο Μωάμεθ, είπε ξεσκιστείτε για μένα και εγώ θα σας περιμένω με ουρί στον Παράδεισο, όπου εκεί θα δείξουν τη δύναμή τους. Τις γυναίκες δεν τις χρειαζότανε ο Μωάμεθ. Αντρικά σώματα για πόλεμο έψαχνε.
Θα σου πώ με απλά λόγια, αν οι γυναίκες δεν ήταν καταπιεσμένες και αφήνανε την δική τους σεξουαλικότητα ελεύθερη, θα βουτάγαμε τους άνδρες και θα τους δίναμε να καταλάβουνε.
2. Κεμάλ και Αλέξανδρος.
Είναι μεγάλη δυστυχία να ακούς ΜΟΝΟ από έλληνες, ότι ο Αλέξανδρος ήτανε σφαγέας, όπως ο Κεμάλ.
Κανένας ξένος ιστορικός δεν θα το έλεγε αυτό. Όπως κανένας δεν λέει τον Τζεκινς Χαν, σφαγέα.
Ο Αλέξανδρος (όπως ο Τζέκινς Χάν) ήταν Κόνκερορ, κατακτητής. Είχε βάλει όνειρα να κατακτήσει τον κόσμο, σε μία εποχή που τα ταξίδια Αθήνα – Θήβα ήταν περιπέτεια.
Ήταν ο μεγαλύτερος κατακτητής όλων των εποχών. Έτσι έχει περάσει στην ιστορία και όχι μόνο στη δική μας. Θα μπορούσα να γράφω μερικές 100δες σελίδες, αλλά έχουν γράψει πολλοί ιστορικοί, περί του προσώπου. (μία που μου έρχεται στο μυαλό είναι η Μοσσέ)
Ο Κεμάλ: Σου προτείνω το φιλμ του Ασναβούρ, και θα καταλάβεις, γιατί ο Κεμάλ ήταν απλώς ένας σφαγέας.
Σήμερα ο Μπούς δηλώνει αντίθετος με τη μπούργκα. Εμείς δεν πρέπει να κάνουμε τα εξής λάθη:
-Να πούμε, αφού το λέει ο Μπούς, εμείς θα πάμε κατά.
-Η αφού θα πάμε μαζί του ο Μπούς απαλλάσσεται για τα εγκλήματα εναντίον της ανθρωπότητας που διαπράττει καθημερινά.
Εμείς θα πούμε: Ούτε μπούργκα ούτε Μπούς, όπως ούτε μπούργκα ούτε Κεμάλ. Τόσο απλά!!!
Εξάλλου, για ρίξε μια ματιά στην γείτονα. Πόσο ελεύθερες είναι οι γυναίκες; Είναι πιο πολύ ελεύθερες από αυτές που φοράνε μπούρκα και τσαντόρ; Ή μόνο κατά κάτι; Η το ίδιο; Ρωτάω, δεν ξέρω.
δεν ξέρω εγώ για ποια τρυφερότητα μιλάς...
AntwortenLöschenτο μόνο που μαθαίνω είναι ότι μόνο μια αγάπη γεννά τη γνώση. και μπορείς να απορρίψεις αυτό που αγάπησες, ή να το προσπεράσεις, ή να τσακωθείς μαζί του. όπως τους άντρες ας πούμε.
τρυφερότητα...
μα αν η γη δεν είναι μαλακή, τίποτα δε φυτρώνει...
τυχερή είμαι.
αναγνωρίζω ότι δε ξέρω τι μου γίνεται, και τρυφερότητα είναι πως δε γέρασα ακόμη με στερεότυπες γνώσεις. δεν τις έχω, και τις ψάχνω δυνατά. έτσι και με τους άραβες. έχω μια σχέση ερωτική με τον κόσμο τους. μου γεννάει 'ιδέες'. με καλλιεργεί. κι εγώ είμαι τρυφερή μαζί του.
-εντάξει, βγάζω θέματα για εξετάσεις κι έχω πιει ένα ουίσκυ, αλλά φταις εσύ που γράφω...
ποιος έχει γελαστεί και γιατί και από ποιον, άστο. ΑΛΛΟΘΙ έχω την αίσθηση ότι είναι. ερμηνεία.
φαντάζεσαι ώρες-ώρες πόσο μακριά είναι η ιστορία από την ερμηνεία της;
κι επειδή η ιστορία που λέμε είναι μια κουκίδα ερμηνείας πάνω στην πλατιά παγκόσμια ιστορία, το χάος ανάμεσα στην αλήθεια και την αλήθεια μας είναι τόσο τεράστιο που προκαλεί φόβο μα και χαρά μαζί!!!
χαρά να το γεμίζεις με ερωτηματικά. άπαξ και τα χάσεις αυτά, δεν υπάρχει τρυφερότητα, και ούτε έρευνα.
τι μαλακίες γράφω!
και όμως συνεχίζω...
(σαββατοκύριακο και ο ψυχίατρός μου κάνει κούρα βλέπετε)
η γυναίκα της δύσης, η γυναίκα της ανατο΄λής...
ναι.
στο περίπου, όλα υπάρχουν.
για να δούμε πιο κοντά.
βάλε μια υποβαθμισμένη γειτονιά της αθήνας λίγο μετά την ένταση της αστικοποίησης και της εκβιομηχάνισης της κατοικίας, των συνθηκών εργασίας κλπ.
σκέψου τις γυναίκες με κότσο, μακριά μανίκια, κλπ.
τον ερυθρό σταυρό.
τα σωματεία.
σέβομαι τους πάντες, και δε θα ήθελα να οδηγήσω σε σπονδή υβριστικών επιθέτων για κανέναν,
σκέψου τες να μοιράζουν συσσίτια, ρούχα, να κάνουν κατηχητικό.
έσωσαν κόσμο από την πείνα.
να κάνουν δωρεάν μαθήματα.
βοήθησαν κόσμο.
εν-τυπώνοντας σ'αυτό τον κόσμο τα δικά τους πρότυπα, που, δυστυχώς, δεν ήταν μόνο θρησκευτικά. ήταν 99 τοις εκατό και πολιτικά.
εμείς περιθωριοποιήσαμε στην εξέλιξή μας αυτές τις υπάρξεις.
τις θεωρούμε ρετρό.
ας πάμε στην ισλαμική ανατολή.
οι γυναίκες με τη μαντήλα, με την καλύπτρα, η γυναίκα μόνο έτσι αρχίζει να αναδύεται.
τραγικό.
η γυναίκα έτσι, παίρνει την άδεια να κηρύξει, και
εν έτει 2007, αν φοράει αυτά τα απίστευτα ρούχα,
κι έχει αυτήν την απίστευτη για μας πίστη στο ΓΡΑΜΜΑ του προφήτη,μπορεί και κηρύσσει, και μιλάει δημόσια.
λάθος χειρισμός κατά τη γνώμη μου (έχω ένα σχετικό πολύ ενδιαφέρον άρθρο γύρω από το θέμα).
με τον ίδιο τρόπο, το θέμα που ανέπτυξε η κυρία ζαχαριάδου και που μετέφερε ο φίλος μου ο μπάμπης -γειά σου μπάμπη που δε με άφηνες να μιλήσω κάθαρμα και με μπέρδευες σήμερα-: σήμερα πηγαίνουν στο ιρανικό πανεπιστήμιο πολυ περισσότερες κοπέλες από πριν. ναι. για να πάνε όμως; τις έχετε δει; όλες ομοιόμορφες στα εξωτερικά μάτια.
δυναμικές όμως.
ξέρετε γιατί;
γιατί αλλιώς, θα ήταν ακόμη σπίτι.
οποία τραγικότης!
να πρέπει να δηλώσεις δια της αμφιέσεως ότι συμπλέεις, για να μπορείς να μορφωθείς.
λέω ωστόσο ότι είναι λάθος, γιατί εντυπώνεις με την αμφίεσή σου την εικόνα της κοινωνίας.
κάπου διάβασα ότι το μεγάλο αγώνα υπέρ του ισλάμ στο δυτικό κόσμο τον έχουν αναλάβει οι γυναίκες. ορίστε, η ..."σταυροφορία" υπέρ του ισλάμ, έστω δια ΄μέσου της μαντήλας κλπ, γίνεται για τις γυναίκες μουσουλμάνες, καθότι οι άντρες ντύνονται σαν τον υπόλοιπο κόσμο, άντε μια αξυρισιά παραπάνω. οι καλυμμένες γυναίκες γίνονται σημαίες. αυτές μιλούν για το ισλάμ με το κρυμένο τους σώμα.
μα πώς να μιλήσεις για κάτι, όταν για να μιλήσεις γι'αυτό πρέπει να κρυφτείς;
τρυφερή ερώτηση...
:)
την καληνύχτα μου μικρό τρισύλλαβο πλάσμα...
το όνομά μου είναι τα 4 πρώτα γράμματα του αραβικού αλφάβητου...
τι χαζομάρα με δέρνει...
μα δεν πειράζει...
αεκιού ραδικιού...
θέλει νερό για να φυτρώσει και ο τόπος είναι σκιερός και υδάτινος
μ'αρέσει εδώ...
καληνύχτα άνζετά και παρέα της ανζετά...
Καληνύχτα γλυκιά μου Αβθα,
AntwortenLöschenδεν θέλω να πω τίποτε στο πολύ τρυφερό σου χείμαρο, για να μη εμποδίσω τη πορεία του.
Θα μπώ και αύριο πρωϊ να λουστώ στα λόγια σου.
Είσαι εκπαιδευτικός;
Εγώ είμαι μηχανικός, πολύ ανδρικό επάγγελμα. Σε όλο το Πολυτεχνείο είμουν η μόνη γυναίκα.
Ευτυχώς ανήκω στις τυχερές, δεν χρειάστηκα να ντυθώ μέχρι τ αυτιά για να σπουδάσω. Αλλά ούτε και να γδυθώ!!!
καληνύχτα και στη δική σου συντροφιά.
"Κάνω copy and paste από της Ελένης: κάπου διάβασα ότι το μεγάλο αγώνα υπέρ του ισλάμ στο δυτικό κόσμο τον έχουν αναλάβει οι γυναίκες. ορίστε, η ..."σταυροφορία" υπέρ του ισλάμ, έστω δια ΄μέσου της μαντήλας κλπ, γίνεται για τις γυναίκες μουσουλμάνες, καθότι οι άντρες ντύνονται σαν τον υπόλοιπο κόσμο, άντε μια αξυρισιά παραπάνω. οι καλυμμένες γυναίκες γίνονται σημαίες. αυτές μιλούν για το ισλάμ με το κρυμένο τους σώμα."
AntwortenLöschenΑυτό επιβεβαιώνει αυτά που έγραψα, δεν θυμάμαι σε σχόλιο πιο πάνω ή στο δικό μου blog, ότι βλέποντας τις γυναίκες του ισλάμ συνειδητοποίησα σε όλο της το βάθος την μαρξιστική έννοια της αλλοτρίωσης.
Ange-ta,δεν χρειάζεται να επαναλάβω πράγματα που έγραψα σε προηγούμενο σχόλιο, αφού δεν βλέπω να έχεις πειστεί. Θα σχολιάσω μόνο κάποια που λες σε επόμενο σχόλιό σου.
Μπορώ σαν άντρας να σε βεβαιώσω ότι πάνε για το σεξ. Τώρα αν το σεξ το χρειάζονται γιατί νιώθουν καταπιεσμένοι, και προτιμούν το σεξ αντί για ναρκωτικά, αυτό είναι άλλη ιστορία. Αλλά μπορεί να το χρειάζονται όπως απλά όλος ο κόσμος νιώθει την ανάγκη να πάει διακοπές. Όσο για τους στρατιώτες, πιστεύω ότι ζητάνε σεξ, και όχι να ταπεινώσουν. Για τον Τζέκινς Χαν είχα την εντύπωση ότι και αυτόν τον θεωρούν σφαγέα, και όχι αναμορφωτή.
Σίγουρα η σεξουαλικότητα δεν ευθύνεται για την καταπίεση των γυναικών, απλά μια καταπιεσμένη γυναίκα ο πιο πρόσφορος τρόπος να την εκμεταλλευτείς είναι σεξουαλικά.
Αυτά που γράφεις περί Μπους ήταν ακριβώς και τα δικά μου επιχειρήματα ενάντια στη Ζαχαριάδου. Γιατί αυτή αυτό έκανε. Η Σαουδική Αραβία είναι φίλη των αμερικάνων, ας την καταδικάσουμε. Το Ιράν είναι εχθρός των αμερικανών, ας το εκθειάσουμε. Αυτό που είπα εγώ είναι ότι πρέπει να τις καταδικάσουμε και τις δυο χώρες. Όσο για το αν οι τουρκάλες είναι σήμερα καταπιεσμένες, αυτό δεν ήταν στις προθέσεις του Κεμάλ. Έχει να κάνει μάλλον με το ότι σήμερα ένα ισλαμικό κόμμα είναι στην εξουσία.
Και φυσικά έχω δει το έργο του Εγκογιάν, δεν διαφωνώ για τη γενοκτονία. Όσο για το όραμα του Αλέξανδρου και του Τζέκινς Χαν, ήταν το ίδιο όραμα με το όραμα των ιεραπόστολων, που εκχριστιάνιζαν με τη βία τους ιθαγενείς. Όταν οι αμερικανοί απειλούσαν να αναγνωρίσουν τη γενοκτονία των Αρμενίων, οι Τούρκοι απείλησαν ότι θα αναγνωρίσουν τη γενοκτονία των ινδιάνων. Αυτή όμως κι αν ήταν γενοκτονία. Κανείς δεν μιλάει γι αυτήν. Ποιος πρόεδρος ήταν υπεύθυνος; Ο Λίνκολν μήπως; ή ο Οδυσσέας Γκραντ;
Αυτά, να ξεκουραστώ, γύρισα πτώμα από τον ΑΣΕΠ.
Να ξεσκεπάσω λίγο την φίλτατή μου την Ελένη. Το ισλάμ είναι που δεν αγαπάει, τους άραβες τους αγαπάει. Αλλά κάτι παραπάνω γι αυτήν θα βρεις στο blog μου. Τον τρόπο δεν θα σου τον πω.
Βρε πως το ξέχασααααααααα!!!!!!!!
AntwortenLöschenAnge-ta, για το "όραμα" του Τζέκινς Χαν. Ξέρω κινέζικα, και έχω γράψει ένα βιβλίο για το θέατρο της Κίνας, είναι στο διαδίκτυο. Σε ένα από τα βιβλία που διάβασα έγραφε το εξής. Ο Τζέκινς Χαν, πολιορκώντας μια κινέζικη πόλη, προειδοποιούσε. -ή παραδινόσαστε, ή σας σφάζω όλους. Κάποιες λίγες πόλεις αντιστάθηκαν. Έσφαξε όλους τους κατοίκους τους. Δεν χρειάστηκε να το κάνει σε πολλές. Οι υπόλοιπες έντρομες άνοιγαν τις πύλες τους. Αυτή ήταν και η χρυσή εποχή του κινέζικου θεάτρου. Οι κινέζοι αξιωματούχοι, αφού αντικαταστάθηκαν από τους Μογγόλους παίρνοντας πρόωρα σύνταξη, το έριξαν στη συγγραφή θεατρικών έργων. Και ο κόσμος, για να ξεχνάει την καταπίεση των μογγόλων, συνωστιζόταν στα θέατρα. Ουδέν καλόν αμειγές κακού.
Πάντως, το ότι ήταν σφαγέας, δεν αναιρεί το ότι ήταν μεγάλος ηγέτης. Είδα πρόσφατα ένα σχετικό ντοκυμαντέρ για τους μογγόλους.
καλησπέρα Μπάμπη,
AntwortenLöschenΝα σου πώ δυό λόγια πριν ξεθυμάνει ο θυμός μου,
Γράφεις: Μπορώ σαν άντρας να σε βεβαιώσω ότι πάνε για το σεξ:
Δηλαδή, θεωρείς αντρικό σπόρ να πηγαίνεις με φτωχά κορίτσια και αγόρια που σου παραδίνονται παντελώς, γιατί δεν έχουν στον ήλιο μοίρα;;;;;; Ε αυτό δεν είναι σέξ, είναι κτηνωδία!! Η ίδια η κτηνωδία της εξουσίας. Ίδια και απαράλλακτη. Να είσαι σίγουρος, ότι σε μία απελευθερωμένη κοινωνία, αυτό το είδος του σέξ, θα είναι αδιανόητο!
Αλέξανδρος - Τζέκινσ Χάν, δεν είπα αναμορφωτής, αλλά κατακτητής! Έχει μεγάλη διαφορά.
Οσο για τη γενοκτονία των ινδιάνων, εκεί μιλάμε για 85,5 εκατομμύρια που έσφαξαν οι ισπανοί κατακτητές! Αυτή είναι μία άλλη πολύ μα πάρα πολύ πονεμένη ιστορία, η οποία μέχρι σήμερα συνεχίζεται ΑΜΕΙΩΤΗ!!!!!, επειδή αυτοί οι λαοί δεν έχουν υποστηριχτές ούτε παίζονται συμφέροντα. Άλλες δεκάδες εκατομμύρια έχουν εκτοπιστεί από το τόπο τους και ζούν ή καλλίτερα αργοπεθαίνουν, σαν αετοί σε κλουβιά, σε βρωμερούς καταυλισμούς από τους αμερικανούς υποστηριχτές της δημοκρατίας και όχι μόνο.
Βλέπεις, η προμετωπίδα αυτού του μπλόγκ, είναι οι ινδιάνοι, και δεν τους ξεχνάω ποτέ.
Μέσα λοιπόν στην ιστορία του τρόμου, της καταστολής, των εκτοπισμών, των γενοκτονιών, της εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο, της βίας κατά των γυναικών, όπως ασκείται σε ανατολή και δύση, και εννοώ και τη σεξουαλική βία που ασκούν οι γερμανοί τουρίστες στην Ταϊλάνδη και αλλού, ο δικός ο Αλέξανδρος, δεδομένης και της ιστορικής ηθικής που επικρατούσε, ήταν άγγελος.
Έχω διαβάσει τρία βιβλία παγκόσμιας ιστορίας, όχι ελλήνων. Ο Αλέξανδρος δεν αναφέρεται πουθενά σαν σφαγέας.
Τώρα τελευταία το διαβάζω διαρκώς εδώ στη Ελλάδα και πάντα σε αντιπαράθεση με τον Κεμάλ.
Τι Πλαστήρας τι Παπάγος. Τι Κεμάλ, τι Αλέξανδρος. Τι τουρισμός τι σεξουαλική βία. Δεν σε ενοχλεί εσένα; Η δεν σε προβληματίζει;
Περίμενε, σε λίγο θα καταγείλουμε και τον Ομηρο. Και αυτός ένα επιθετικο αποικιακό πόλεμο τραγούδησε.
Πρόσεξέ με σε παρακαλώ: Δεν δικαιολογώ κανέναν φονιά, ούτε τον Αλέξανδρο, ούτε το Οδυσέα, ούτε τον Τζεκινσ Χαν, ούτε τον Περικλή, ούτε τον Αλκιβιάδη, αλλά όταν σήμερα μιλάμε για φονιάδες του ΜΑΚΡΙΝΟΥ παρελθόντος, να είσαι σίγουρος, ότι απλώς νοιαζόμαστε να σκεπάσουμε σημερινούς φονιάδες!! 1000 ή εκατομύρια φορές πιο τρομερούς και αδίσταχτους.
Συγνώμη για την επίθεση.
Συγνώμη ειλικρινά, αλλά έτσι σκέφτομαι και το κακό είναι ότι νομίζω ότι έχω δίκιο.
Δεν μιλάω για παιδική πορνεία που απαγορεύεται, όπως και η παιδική εργασία. Η πορνεία είναι ένα επάγγλεμα αρκετά προσοδοφόρο για αυτές που το ασκούν. Επώνυμες σταρ το ασκούσαν και το ασκούν, με υψηλή ταρίφα. Δεν είναι όλες οι πουτάνες σαν την "Λόλα". Πάντως, στις ισλαμικές σου χώρες αν δεν κάνω λάθος απαγορεύεται η πορνεία. Η Ελένη θα ξέρει καλύτερα
AntwortenLöschenΟι ισπανοί έσφαξαν τους ιθαγενείς, αλλά μετά δεν το έπαιξαν ρατσιστές. Οι λατινοαμερικάνοι είναι μίγμα ινδιάνων και αποίκων. Οι αγγλοσάξονες των ΗΠΑ είναι που εξόντωσαν τους ινδιάνους και δεν ανακάτεψαν ποτέ το αίμα τους με το δικό τους.
Λυπάμαι για την παρεξήγηση με τον Κεμάλ. Θα επαναδιατυπώσω τη θέση μου με το δικό σου, "ηθικό" λεξιλόγιο. Ο Κεμάλ είναι ένας σφαγέας, υπεύθυνος για τη γενοκτονία Αρμενίων και Ποντίων. Γλύτωσε την Τουρκία από την ολοκληρωτική καταστροφή, και της έδωσε ένα δυτικό προσανατολισμό, όσο μπορούσε (αλφάβητο κλπ), και είναι φυσικό οι τούρκοι να τον λατρεύουν. Και εμείς,ως οι αιώνιοι αντίπαλοι, να τον μισούμε.
Έχασα τεύχη. Δεν φανταζόμουνα ότι σε μια φεμινιστική συζήτηση πάλι θα εξισώνονταν ο Μ. Αλέξανδρος με τον Κεμάλ!!!
AntwortenLöschenΠροφανώς δεν έχουν μιλήσει με Πέρσες όσοι ισχυρίζονται κάτι τέτοιο.
Για να μην το χοντρύνω, θα μεταφέρω μια δική μου εμπειρία (προσφέροντας ταυτόχρονα σε όσους ψάχνουν όνομα για το κοριτσάκι τους...)
Από τις 4 περσίδες που γνώρισα, τις δύο τις λέγανε Ρωξάνη!
Babis καλημέρα,
AntwortenLöschenΉμουνα αγενής εχτές, αλλά αν δεν συζητήσουμε, δεν έχει νόημα το μπλόγκινγκ.
Ελπίζω να μη το παρεξήγησες.
Ναί βέβαια, ισπανοί και αγγλοσάξονες ήταν οι κύριοι σφαγείς των ινδιάνων, αλλά και οι σημερινοί λατινοαμερικανοί και αμερικανοί, ρώσοι στη Σιβηρία, συνεχίζουν να καταπατούν τα ανθρώπινα δικαιώματα πολλών φυλών. Υπάρχει μία οργάνωση, που ασχολείται με αυτούς του λαούς και τις φυλές. Όταν παίρνω ειδήσεις τους, φρικιάζω κάθε φορά.
Ασε η ανθρώπινη δυστυχία δεν έχει όρια και δεν έχει τελειωμό
Greg;
AntwortenLöschenΟύτε και εγώ θεωρώ τον Αλέξανδρο, αναμορφωτή, μη φτάνουμε στη άλλη άκρη.
Πιστεύω, στο μέτρο.
Εγώ δεν τον θεωρώ Κεμάλ και απλά μεταφέρω την εμπειρία μου.
AntwortenLöschenΡωξάνες βλέπω...
ούτε και γω Greg!
AntwortenLöschenπαιδιά, μου επιτρέπετε δημόσια να τα ρίξω στον γκρεγκ;
AntwortenLöschenκύριε γκρεγκ σας ερωτεύτηκα, διότι σ'αυτή τη φασαρία ταυτίστηκα με τα παρακάτω και θέλω να σας παντρευτώ! (το έγραψα και μου πέρασε τώρα, οπέτε μην ανησυχείτε, όταν το διαβάσετε κι εσείς θα έχει λήξει ο κεραυνοβόλος γραφικός τούτος έρως).
με ξελογιάσατε με το κάτωθι:
"¨ Δεν φανταζόμουνα ότι σε μια φεμινιστική συζήτηση πάλι θα εξισώνονταν ο Μ. Αλέξανδρος με τον Κεμάλ!!!
Προφανώς δεν έχουν μιλήσει με Πέρσες όσοι ισχυρίζονται κάτι τέτοιο.
Για να μην το χοντρύνω, θα μεταφέρω μια δική μου εμπειρία (προσφέροντας ταυτόχρονα σε όσους ψάχνουν όνομα για το κοριτσάκι τους...)
Από τις 4 περσίδες που γνώρισα, τις δύο τις λέγανε Ρωξάνη!
Έχασα τεύχη. Δεν φανταζόμουνα ότι σε μια φεμινιστική συζήτηση πάλι θα εξισώνονταν ο Μ. Αλέξανδρος με τον Κεμάλ!!!
Προφανώς δεν έχουν μιλήσει με Πέρσες όσοι ισχυρίζονται κάτι τέτοιο.
"
λοιπόν, οι πέρσες, στο σαχναμέ τους, την ιστορία των βασιλέων, ας κάνω και μια διαφήμιση εδώ για το βιβλίο της φίλης μου που αυτή τη στιγμή με τον κεραυνοβόλο έρωτα ξέχασα το όνομα, εκδόσεις ίων, η γυναίκα είχε τη μαγκιά να μάθει πέρσικα και να μεταφράσει ό,τι αφορά στον αλέξανδρο! το βιβλίο κυκλοφόρησε τώρα, εγώ το είχα διαβάσει πιο παλιά.
οι πέρσες διεκδικούν τον αλέξανδρο για δικό τους, όμορφο δεν είναι; όλη η ανατολή έχει γυρίσει τις πλάτες στο δόλιο το φίλιππο, τον οποίο, σύμφωνα με τις αλλεπάλληλες ιστορίες, η γυναικούλα του του τα φόρεσε, για το ίδιο παιδί, με καμιά δεκαριά (υπερβάλλω) επίδοξουν εθνικούς μπαμπάδες...
ποια σ΄χεση ο αλέξανδρος με τον τζέκις, τον τζέκις, που κλειστίκανε όλοι ως άσυλο στο μεγάλο τέμενος της δαμασκού, μουσουλμάνοι ομόθρησκοί του λέμε, κι αυτος σφράγισε τις πόρτες και τους έκαψε...
πάντως αγάπησε την τέχνη ο άτιμος.
ο αλέξος παντρεύτηκε κουλτούρες, γυναίκες, είχε ένα απίστευτο όραμα και επηρέασε ΟΛΑ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΑ ΧΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥΣ. ναι, και ο τζέκις διαφορά, μεγάλι προσωπικότητα, κι ο κεμάλ, αλλά ας μην μπερδεύουμε τις π...ες με τις β...ες (ήτοι τις πίπες με τις βίδες)
το βάζει ο νους σας αυτό;
πω πω, τώρα πάω να φύγω, σόρυ αν λέω βλακείες, πάντως το πράμα είναι σπουδαίο.
ποια η διαπλοκή ανάμεσα στο κορυφαίο πρόσωπο και την εποχή τους,,,
φοβερό ζήτημα.
Το ίδιο πρόβλημα πάντα!
AntwortenLöschenΌσες μ' αγαπήσανε (εκτος από μία...) παντρεύτηκαν άλλους.
Δεν παραπονιέμαι. Φεμινιστικά να το δώ, "μου δώρισαν τον έρωτά τους" έστω και για λίγο. Φαλλοκρατικά να το δώ, την γλύτωσα... :-D
Μερσί abttha!
Abttha μου
AntwortenLöschenΕχω ξετρελαθεί με τα κείμενά σου.
Τι ομορφιά είναι αυτή. Ασε να τα τελειώσω και θα σου ξαναγράψω.
Με έκανες πολύ ευτυχισμένη μ αυτά που γράφεις για τον Μ. Αλέξανδρο, γιατί μέχρι σήμερα, όταν μίλαγα γι αυτόν, φάπες μόνο που δεν έτρωγα.
Τέλος πάντων έχω να μάθω πολλά ακόμα.
Τα ξαναλέμε,
πολλά φιλια προς το παρόν
pas de quoi greg!
AntwortenLöschenόσο για σένα άνζε-τά, κάτσε φρόνιμα και μη με δουλεύεις ψιλό γαζί, γιατί ...
μ'αρέσει!
(βλέπεις είμαι και ταπεινόφρων!!!!!)
φιλιά σε όλους, πέρασα ένα πολύ ωραίο βράδυ στο μεταίχμιο και είμαι λίγο ανασουμπαλιασμένη απ'την ευχαρίστηση...
σόρρυ που μπαχαλεύω τα κόμεντς με το μέγα αλέξανδρο υπό την αιγίδα της ισλαμικής μαντήλας! ώ τέμπερα, ώ μπόρες!
σημεία και τέρατα πλέον...
φιλιά σε όλους.
Τώρα το θυμήθηκα να κάνω ένα ακόμη σχόλιο. Είχα γράψει ότι οι μουσουλμάνοι έχουν το σεξ στο μυαλό τους. Ξαφνικά μου ήλθε η σύγκριση με το χριστιανισμό. Οι χριστιανοί στον παράδεισό τους περνάνε παρθενικά, ενώ οι μουσουλμάνοι πηδάνε τα ουρί (διάβασα κάτι της Γιασμίνα Χαντρά και μου ήλθε η ιδέα). Για να ξαναπηδήξουνε τις γυναίκες τους ούτε συζήτηση. Και οι γυναίκες μουσουλμάνες, για να πηδηχτούν με αρσενικά ουρί, δεν προβλέπεται. Έτσι λοιπόν, στον μουσουλμανικό παράδεισο οι άνδρες θα πηδάνε τα ουρί, αλλά οι γυναίκες θα τη βγάζουν αγάμητες.
AntwortenLöschen@Babis καλησπέρα,
AntwortenLöschenΤώρα σε πιασα! Τα ουρί τι θα είναι λές;; Οι γυναίκες τους μεταμορφωμένες. Οι ωραίες θα δοθούν στους καλούς, αυτούς δηλαδή που έχουν σφάξει πάνω από 100 αλλόπιστους, οι κουκλάρες σε αυτούς που έχουν σφάξει πάνω από 1000 και την Κλαούντια σίφερ θα τη δώσει στον Κεμάλ!!!
Σ αυτούς που δεν έχουν σφάξει κανέναν, θα δώσει τις υπόλοιπες!
Έχεις δίκιο, με ξέσκισες υπερθεματίζοντας. Χάρηκα που σε γνώρισα και από κοντά.
AntwortenLöschen